PDA

View Full Version : 5150 Footswitch



Steven Otto
5 juni 2008, 15:25
Hallo mensen,

Ik heb een klein probleempje. laatst speelde ik op mijn 5150 combo en ineens hoorde ik iets wat op een 'plop' leek. sindsdien doet de channelswitcher op mijn footswitch het niet meer. Ik hem hem opengemaakt en alles ziet er oké uit. Alles zit gewoon vast gesoldeerd enzo.
Nu heb ik er ook geen moeite mee om een nieuwe aan te schaffen en deze was op mijn oog gevallen;
deze dus (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0011339-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList)
Kan deze ook voor een 5150, ook al staat hij niet een het lijstje 'passend voor:'.
Of is er een manier om mijn huidige footswitch te fixen?

P.S. Is dit het juiste subforum?

Dirk_Hendrik
5 juni 2008, 15:31
door naar versterkers. ;)

Geoffrey
5 juni 2008, 18:37
Misschien kan je toch beter eens langsgaan naar een gitaarshop.. of misschien is hier wel iemand die veel kent van trappers.
Ik kan je er in ieder geval niet mee helpen..

Steven Otto
5 juni 2008, 18:44
Misschien kan je toch beter eens langsgaan naar een gitaarshop.. of misschien is hier wel iemand die veel kent van trappers.
Ik kan je er in ieder geval niet mee helpen..
Ok, dat zal ik eens doen.
bedankt voor het advies :)

Vonk
5 juni 2008, 20:40
Ik weet bijna zeker dat deze footswitch werkt op de 5150. Ikzelf heb de mijne laatst opengemaakt, en het zijn gewoon 2 schakelaars met ledjes verbonden met een stereokabel: precies wat beschreven staat bij Musicstore.

Trouwens verdomd duur, 30 euro voor een gespuitgiet doosje met 5 euro aan onderdelen...

Het lijkt me trouwens sterk dat de footswitch een plop veroorzaakt. Ik denk dat het eerder aan het schakelcircuit ligt, of een andere vage oorzaak.