PDA

View Full Version : Remakes maken is de bom



fivelastwords
4 juni 2008, 22:29
Laatste tijd veel bezig geweest met het her-produceren van bestaande nummers die ik erg leuk vind. Vandaag heb ik de band Acceptance genomen met het nummer Take Cover.

Ik dacht dat het wel leuk is om te laten horen en om te horen wat jullie ervan vinden! Het is nog niet helemaal af, zangloos nog en ik weet nog niet hoe k de sound in het refrein dat rechts uit de speaker komt na ga maken, maar dat komt nog...

http://www.joostdeglopper.com/mp3/acceptance/takecoverremake.mp3

voor wie het nummer niet kent staat hier tijdelijk het origineel... is wel illegaal, maar goed, je moet een referentie hebben he:

http://www.joostdeglopper.com/mp3/acceptance/01%20Take%20Cover.mp3

Cheers!

Dick Wolkendeck
6 juni 2008, 09:52
OK! Goed zeg. Lekker wat rauwere gitaren. Het hoog (hihats) krijsen mi wat te veel, het mag wat warmer. Maar ach da's eigenlijk geneuzel.

:cool:

ACSlater
6 juni 2008, 23:23
Prima sound! Heb ik het bij het rechte eind als ik denk dat je ampsimulatie voor de gitaar hebt gebruikt? De hihat is niet storend imho. De gekozen snaredrum kan ik me minder in vinden. Beetje plop geluid.

fivelastwords
8 juni 2008, 15:36
Prima sound! Heb ik het bij het rechte eind als ik denk dat je ampsimulatie voor de gitaar hebt gebruikt? De hihat is niet storend imho. De gekozen snaredrum kan ik me minder in vinden. Beetje plop geluid.

Je hebt het inderdaad bij het rechte eind, ik heb de gitaren opgenomen met Amplitube 2. Persoonlijk vind ik die snare niet echt een plopsound hebben, maar dat is natuurlijk smaak :) Thanks voor de feedback!

Veekeren
11 juni 2008, 21:46
Ga eens zelf wat verzinnen.

fivelastwords
14 juni 2008, 01:18
ah joh, ga je bareback mountain hillbilly bridge verkopen joh...

Jeroen_TRC
14 juni 2008, 07:29
Ga eens zelf wat verzinnen.

Kansloze reactie, het is toch hartstikke zinvol om een nummer op deze manier te ontleden?

En daarbij, al zou het niet zinvol zijn... dat moet 'ie toch lekker zelf weten.

fivelastwords
14 juni 2008, 11:41
Kansloze reactie, het is toch hartstikke zinvol om een nummer op deze manier te ontleden?

En daarbij, al zou het niet zinvol zijn... dat moet 'ie toch lekker zelf weten.

Geen punt jongen, hij zit me een beetje te fokken, tis mn gitarist ;)

Veekeren
14 juni 2008, 11:43
Kansloze reactie, het is toch hartstikke zinvol om een nummer op deze manier te ontleden?

En daarbij, al zou het niet zinvol zijn... dat moet 'ie toch lekker zelf weten.

Hahahaha, nee ik vind het erg loos van die kerel. Ik weet niet of je zn band wel eens hebt gehoord, maar hij kan beter daar wat mee gaan oefenen dan zn tijd hier in te steken.

Verder vind ik hem wel heel lief hoor, en zn band is best goed.

bert k
14 juni 2008, 15:50
Ja hoor, jij weet het allemaal. :angry: Kansloze post, alweer.

Veekeren
14 juni 2008, 18:05
Ja hoor, jij weet het allemaal. :angry: Kansloze post, alweer.

Ehm, ik hoop dat dit net zo sarcastisch is als mijn posts?

Misschien dat de context nog niet duidelijk is :s...

TimmU
16 juni 2008, 23:18
veekeren en fivelastwords zijn gewoon bandmaatjes die elkaar elke vrijdagmiddag nogal crusty handjobs geven. Snap het nou!

bert k
16 juni 2008, 23:22
Ach, wist ik niet... Dan is het niet kansloos, dan is het iets anders, maar wat? :D

TimmU
16 juni 2008, 23:28
Ach, wist ik niet... Dan is het niet kansloos, dan is het iets anders, maar wat? :D
That's up to you!!!

Ik ga nu maar weer snel verder met spelen, zit al vanaf 1500 te klooien met die sweeppicking onzin.

Veekeren
17 juni 2008, 19:49
veekeren en fivelastwords zijn gewoon bandmaatjes die elkaar elke vrijdagmiddag nogal crusty handjobs geven. Snap het nou!

Idd. Vrij wrede crusty handjobs welteverstaan.

Hallie
24 juni 2008, 23:09
ik moet zeggen, joost... die schoolprojecten klinken goed=).

ik was hier een beetje aan het neuzen en kwam op je site terecht..
ik ben onder de indruk!

fivelastwords
25 juni 2008, 10:00
thanks hallie!