PDA

View Full Version : Nieuwe Fender Standard Stratocaster kopen



niekrhcpniek
4 juni 2008, 22:57
Ik heb mijn oog laten vallen op deze gitaar: http://www.sweetwater.com/store/detail/StratSTRBSB/

De prijs is 530 dollar inclusief verzendkosten. Dat is dan ongeveer 340 euro. Niet duur dus als je ziet wat je er in Nederland voor betaalt?
Nou is mijn vraag: Heeft deze gitaar een goede kwaliteit, want ik kan hem natuurlijk zo niet testen?

Mijn tweede vraag is (en ja ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar ik kreeg geen duidelijk antwoord op mijn vraag): Hoeveel zijn de invoerrechten? Ik heb al van de site vernomen dat ze het verzenden via het bedrijf Fedex. Heeft iemand hier al enige ervaringen met dit bedrijf?

Alvast bedankt voor de reacties. Mvg Niek

Hendriks
4 juni 2008, 23:53
In Duitsland heb je ze ook voor minder dan €500 en dan zijn de verzendkosten heel laag.

Jim Haagmans
4 juni 2008, 23:55
Sterker nog, dan brengen ze hem gratis naar je toe. Bovendien heb je dan 30 dagen geld terug garantie (bij thomann.de en musicstore.de) en mocht je het dan toch niets vinden dan hoef je alleen de verzendkosten om hem terug te sturen te betalen en krijg je je geld terug.

almarvk
5 juni 2008, 08:27
Gebruik 's de zoekfunctie mbt invoerrechten/douane voor verzending van goederen vanuit de US of A naar NL.

Rormo
5 juni 2008, 10:43
Sterker nog, dan brengen ze hem gratis naar je toe. Bovendien heb je dan 30 dagen geld terug garantie (bij thomann.de en musicstore.de) en mocht je het dan toch niets vinden dan hoef je alleen de verzendkosten om hem terug te sturen te betalen en krijg je je geld terug.

Thomann rekent 8 euro voor vervoer hoor, maar dat is idd verwaarloosbaar vergeleken met invoeren uit de VS.

Fedex is een gerenomeerd bedrijf, dus dat lijkt me geen probleem. Invoerrechten kun je zo opzoeken, gebruik google of de zoekfunctie hier.

de_stoffel
5 juni 2008, 12:33
Thomann rekent 8 euro voor vervoer hoor, maar dat is idd verwaarloosbaar vergeleken met invoeren uit de VS.


Die 8Euro is voor bestellingen onder de 200E ofzo, daar boven betaal je geen verzendkosten.

Rormo
5 juni 2008, 13:30
nee nee, laatst nog 700 euro aan zooi besteld. Daar betaal je 8 euro voor. Bij Musicstore is het gratis, bij thomann niet.

de_stoffel
5 juni 2008, 13:46
Mijn excuses! Voor verzendingen naar Nederland moet je blijkbaar altijd verzendkosten betalen. Voor verzendingen naar België moet je boven de 199E geen verzendkosten betalen. :)