PDA

View Full Version : Nieuw



Geudar
4 juni 2008, 20:22
alloooow allemaal, ik zou graag willen beginnen met gitaar spelen en hoop hier op dit forum wat info te kunnen verzamelen liefst van al wil ik de elektrische gitaar leren spelen maar heb er nog geen dus bij deze voor welk merk/model zou ik het best gaan ??? Favo muziek ? Foo Fighters, Metallica,... in die richting dat is Dé muziek en hiervoor ga ik dus ook dat is mij doel dat ik wil halen om zulke dingen te kunnen spelen ook al zal dat bloed zweet en tranen kosten.

richwoodplayer
4 juni 2008, 20:35
alloooow allemaal, ik zou graag willen beginnen met gitaar spelen en hoop hier op dit forum wat info te kunnen verzamelen liefst van al wil ik de elektrische gitaar leren spelen maar heb er nog geen dus bij deze voor welk merk/model zou ik het best gaan ??? Favo muziek ? Foo Fighters, Metallica,... in die richting dat is Dé muziek en hiervoor ga ik dus ook dat is mij doel dat ik wil halen om zulke dingen te kunnen spelen ook al zal dat bloed zweet en tranen kosten.

ik zou zelf beginnen met accoustisch, dat is wat moeilijker en dan is het later makkelijker om de elketrische gitaar te bespelen;)

BTW: welkom ;)

Dark_Tranquillity
4 juni 2008, 20:43
Wat een onzin reacties. Begin lekker met spelen, koop geen Richwood, en begin lekker met elektrisch. Die akoestische shit heb je niets aan, in tegenstelling tot wat onze vriend Richwoodplayer net beweerde.

Welkom!

BrotherFox
4 juni 2008, 21:15
nou ja nou ja, akoestische shit kan soms best handig zijn hoor :P maar de argumentatie van onze richwoodhomie klopt gewoon niet helemaal :o

Mr.Fingers
4 juni 2008, 21:15
Wat een onzin reacties. Begin lekker met spelen, koop geen Richwood, en begin lekker met elektrisch. Die akoestische shit heb je niets aan, in tegenstelling tot wat onze vriend Richwoodplayer net beweerde.

Welkom!

+1


ennogwatstommetekensomaandieverdraaide10tegeraken

st.robot
4 juni 2008, 21:51
+1


ennogwatstommetekensomaandieverdraaide10tegeraken

spatiebalk stuk ?

und ... welkom

Mr.Fingers
4 juni 2008, 21:53
spatiebalk stuk ?

und ... welkom

je kan geen posts van korter als 10 tekens posten, dus is het daaronder altijd een gelul van jewelste om toch maar 10 tekens te hebben ;)

Dark_Tranquillity
4 juni 2008, 21:55
Het is me ook wat he.