PDA

View Full Version : Paul Gilbert; 24.09.2008, Boerderij te Zoetermeer



Pegasus
3 juni 2008, 23:42
Aangezien het vorige onderwerp hierover is dichtgetimmerd open ik maar een nieuwe.
Op woensdag 24.09 komt Paul Gilbert voor een concert naar (het voor mij verre) Zoetermeer. Toch ga ik erbij zijn als hij tenminste niet ook een concert iets dichter in de buurt komt geven. De kaart verkoop is vandaag (03.06) begonnen.
Zijn laatste 2 cd's vind ik bijzonder geslaagd, net als zijn concert vorig jaar in de Tilburgse 013. Kortom, ik heb er zin in. :zz:

Daemon
4 juni 2008, 10:42
Dat concert had ik moeten missen. Dus deze keer ga ik er zoiezo heen :) Ben heel erg benieuwd!

Hollemans
5 juni 2008, 09:40
Ben naar beide optredens geweest in p60 en 013. Had the time of my life!! en 2 van mijn 3 pgm's laten tekenen. Ik ga zeker weer dit jaar!!!!!

timmetje1
6 juni 2008, 22:49
Op 26 september staat Gilbert dus ook in de Groene Engel in Oss (Brabant). Zo'n 10 minuten met de trein vanaf Den Bosch en 15 minuten vanaf Nijmegen. www.groene-engel.nl (http://www.groene-engel.nl/Program.aspx?id=2526)

rocker_71
7 juni 2008, 16:15
Ik vind het echt super dat zo'n geweldenaar als Gilbert naar de Boederij komt.
Ben er zeker bij! :rockon:

DTmaster
7 juni 2008, 21:32
ja ik ook, als die maar wat Racer X doet of Six Billion People :)

Pegasus
8 juni 2008, 23:25
Op 26 september staat Gilbert dus ook in de Groene Engel in Oss (Brabant). Zo'n 10 minuten met de trein vanaf Den Bosch en 15 minuten vanaf Nijmegen. www.groene-engel.nl (http://www.groene-engel.nl/Program.aspx?id=2526)

Da's al een stuk dichterbij dan Zoetermeer.
Vreemd dat er op z'n website nog niets over staat vermeld.

DTmaster
8 juni 2008, 23:57
de groene egel wat klinkt dat toch buurthuizerig hahah :)

Daemon
9 juni 2008, 10:14
Nee dat is echt een hele gave zaal!! Ik had hem wel op een iets groter podium verwacht, maar met de groene engel is niks mis :) Heb er zelf ook gespeeld en die zaal is echt top!

Hollemans
9 juni 2008, 14:23
dan gaan we maar naar beide!!!

Tin
11 juni 2008, 13:09
Ik ben erbij in de boerderij!!!

Hollemans
19 juni 2008, 12:03
Zozo, hij komt dus 3 keer in NL

http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=1217

http://www.paulgilbert.com/Tour2008.html

Gaat een waar PG weekje worden zo....kan ik elke PGM nog een keer laten tekenen :lp: :lp: :lp:

Hollemans
16 juli 2008, 10:19
Guys and dolls,

Al gehoord over de VIP tickets??? Ik ga naar Oss!! :jam:


VIP TICKETS are now available for my European tour!

A VIP TICKET includes:

* A one-hour guitar lesson with me
* VIP access to watch soundcheck
* An official tour laminate pass
* A new Paul Gilbert T-shirt, CD, instructional DVD, and guitar pick
* And of course, a ticket to the show!

I hope to see you soon to teach you my newest guitar ideas!

Thank you,

Paul

P.S. It is fine to bring your guitar and a small audio recorder to the guitar lesson.

rocker_71
16 juli 2008, 13:05
Je vergeet het belangrijkste:

The VIP TICKET price is 130 GBP or 160 EUROS.

(heeft ie geld nodig ofzo?!?!!?)

wrc_46
16 juli 2008, 13:23
Is een mooie zet, je krijgt toch ook wel wat terug voor dat geld zie ik.

Riky
16 juli 2008, 13:26
wacht ff.... jij vind dat veel geld rocker?



Voor een concert van rolling stones betaal je 160eu en dan sta je nog helemaal achteraan... Queen betaal je 100eu en dan heb je zit plaatsen op een tribune achteraan in het stadion...

Voor 160 euro krijg je van Paul Gilbert

*Een uur les van hem (hele vette shit!)
* Bijwonen van de soundcheck (ook niet mis!)
* Een pasje (niet echt bijzonder)
* Paul Gilbert T-shirt, CD, instructie DVD, en plectrum (dat kost normaal al 50/60euro
* en concert kaartje....

Ik vind het dus (helemaal als je fan zou zijn) zeker het geld waard...:)

Hollemans
16 juli 2008, 14:39
Haha,

ik had express het bedrag er niet bij gezet, had dit toch verwacht.

160 euro vind ikzelf inderdaad erg netjes. Om de handen te schudden van Kiss in Belgie laatst moest je 800 neertellen voor enkele minuten, nou is dat geen vergelijking denk ik.

Het pakket wat je ervoor krijgt en de hele happening incl. les en soundcheck vind ik een one change in a lifetime experience!!!!!

:B :B :B PABLO GILBERTO!!!!!

Hollemans
16 juli 2008, 14:43
Je vergeet het belangrijkste:

The VIP TICKET price is 130 GBP or 160 EUROS.

(heeft ie geld nodig ofzo?!?!!?)

27 shows zijn al uitverkocht, laten zeggen dat de andere de helf zullen verkopen, dat zijn dus (29 shows maal 3 pers= 87 man)

249 man x 160 euro = kleine 40000 euro

Tja hij is wel vanaf september tot eind november van huis. Nou heeft hij Emi wel bij zich, maar dat zal geen goedkoop grietje zijn!!


Als er meer mensen gaan, let it know!! altijd leuk om te weten en wat jullie van hem willen/gaan leren tijdens de les. Heb al gevraagd of het gefilmd mag worden, maar dat mag niet. Dan maar opnames maken.

Hollemans
3 september 2008, 16:41
23 days encounting for the VIP show in Oss...... :speed: :speed: :speed:

Yanniick
7 september 2008, 20:14
Ik ben er zeker bij in de boerderij! Heb er ook ontzettend veel zin in!

rocker_71
8 september 2008, 15:28
Ben er zeker bij in de Boerderij. Moet die dag werken bij de Boerderij, dus ik mag Paul for free de hand schudden. :seriousf:

Zijn er nog gitaarnetters die het VIP arrangement gaan doen dan???

Ibanez666
8 september 2008, 16:36
Zozo, hij komt dus 3 keer in NL

http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=1217

http://www.paulgilbert.com/Tour2008.html

Gaat een waar PG weekje worden zo....kan ik elke PGM nog een keer laten tekenen :lp: :lp: :lp:


Kijk Amstelveen, das pas in de buurt

Steven Otto
9 september 2008, 15:40
Ik ben ook van de partij :)

frander
9 september 2008, 15:48
Nee dat is echt een hele gave zaal!! Ik had hem wel op een iets groter podium verwacht, maar met de groene engel is niks mis :) Heb er zelf ook gespeeld en die zaal is echt top!

Ik woon op kruipafstand van de Engel...100 meter of nog minder! HAHA

Tony L
9 september 2008, 16:16
Paul Gilbert mijn held!! Mag ik eigenlijk niet missen... Amstelveen is ook niet echt super ver weg (45 min met de auto) :mad:

En 160 euro is niet al te veel, maar met mijn (lack-of) ervaring heeft zijn les helemaal geen nut :seriousf:
Hoewel het natuurlijk wel ongelovelijk kicken is om een uurtje les van de enige echte Paul Gilbert te krijgen :hippie:

Hollemans
10 september 2008, 10:37
hallo, doe eens moeite!! Ik ben de vorige keer alle 2 de keren geweest, en ga nu alle drie de avonden!!

En je bent al veel te laat voor een VIP ticket... Ik geloof dat zijn les inderdaad niet iemand veel kan bijbrengen zomaar, maar het is wel een leuke ervaring en ik denk wel dat hij heel goed is in het aanpassen op ieders niveau. Wat mij in ieder geval helpt is dat wanneer ik naar een show ga wekenlang supergemotiveerd ben om weer te leren. Dat heb ik wel met meer goede shows/gitaristen, maar met Paul wel heel erg.


Paul Gilbert mijn held!! Mag ik eigenlijk niet missen... Amstelveen is ook niet echt super ver weg (45 min met de auto) :mad:

En 160 euro is niet al te veel, maar met mijn (lack-of) ervaring heeft zijn les helemaal geen nut :seriousf:
Hoewel het natuurlijk wel ongelovelijk kicken is om een uurtje les van de enige echte Paul Gilbert te krijgen :hippie:

britewire
10 september 2008, 13:44
Sta ook met mijn vlaggetje vooraan. Heb al gemailt om mijn gitaartje te laten tekenen door hem.

Tony L
10 september 2008, 15:45
hallo, doe eens moeite!! Ik ben de vorige keer alle 2 de keren geweest, en ga nu alle drie de avonden!!

En je bent al veel te laat voor een VIP ticket... Ik geloof dat zijn les inderdaad niet iemand veel kan bijbrengen zomaar, maar het is wel een leuke ervaring en ik denk wel dat hij heel goed is in het aanpassen op ieders niveau. Wat mij in ieder geval helpt is dat wanneer ik naar een show ga wekenlang supergemotiveerd ben om weer te leren. Dat heb ik wel met meer goede shows/gitaristen, maar met Paul wel heel erg.

Hallo, met het verkeerde been uit bed gestapt?? Ik heb helemaal geen behoefte om elke dag te kijken wat er in de aanbieding is qua optredens. Had ook nooit verwacht dat Paul Gilbert in Nederland zou optreden dus mijn reactie was meer een positieve verontwaardiging. Maar dat maakt verder allemaal niet uit hoor, veel plezier toegewenst iig. Wel lachen als je 3 VIP kaartjes hebt, ben benieuwd of hij je dan de 2e en 3e avond herkend :seriousf:

timmetje1
10 september 2008, 18:32
Ik ben erbij in Oss, niet bij de VIP, wel de show. Zag laatst een instructievideo van Paul en die was wel erg humoristisch, hoop voor de mensen die een VIP-pas hebben dat ze het leuk hebben. Voor mij iets te hoog gegrepen denk ik :-)

Hollemans
23 september 2008, 08:45
Excuses, liever bedoeld dan geinterpreteerd. Ik heb overigens maar 1 VIP ticket. Anders vind ik het wat veel geld worden (+ wat moet ik met alles 3 keer, CD, DVD etc :) en het is een beetje oneerlijk tegenover anderen.


Hallo, met het verkeerde been uit bed gestapt?? Ik heb helemaal geen behoefte om elke dag te kijken wat er in de aanbieding is qua optredens. Had ook nooit verwacht dat Paul Gilbert in Nederland zou optreden dus mijn reactie was meer een positieve verontwaardiging. Maar dat maakt verder allemaal niet uit hoor, veel plezier toegewenst iig. Wel lachen als je 3 VIP kaartjes hebt, ben benieuwd of hij je dan de 2e en 3e avond herkend :seriousf:

Hollemans
23 september 2008, 08:45
Hierbij dus ook nog een bump voor degene die het gemist heeft, hij komt, hij komt!!!

DTmaster
23 september 2008, 12:05
ben er ook helemaal klaar voor :)

ff een vraag, is Paul Gilbert wel eens eerder in de boerderij geweest.

Hollemans
24 september 2008, 08:18
Nee, volgens mij niet... ook niet met Mr. Big (Toen bestond deze boerderij ook nog niet)

ZIN IN!!

DTmaster
24 september 2008, 10:27
ja Mr Big is zekeerz ook nog nooit in Nederland geweest, das alleen maar beter ook want anders moet ik mijzelf weer haten dat ik toen niet 16 was hahaha :)


Zekerz zin, als die maar ff ze boor er bij gaat halen :)

3rdstone
24 september 2008, 17:54
Hé hoe kan dat dan? Ik heb Mr. Big 2x in Nederland gezien.1 keertje in Paradiso en ook nog een keertje in Vredenburg.

Luke-wannabe
25 september 2008, 00:20
Yeah het was cool! Shredden op een 335!
Heb het erg naar mijn zin gehad! Goede bassist, lekkere drumsolo en best goede keyboardistin (ofzo). Was dat nou z'n vrouw? Ze heet in ieder geval Gilbert van d'r achternaam.

Randy
25 september 2008, 00:48
Zoo dan!!! Was echt een superstrakke liveshow!!!!!!!!!!!! Mooie gitaren ook trouwens.

Randy
25 september 2008, 00:49
Yeah het was cool! Shredden op een 335!
Heb het erg naar mijn zin gehad! Goede bassist, lekkere drumsolo en best goede keyboardistin (ofzo). Was dat nou z'n vrouw? Ze heet in ieder geval Gilbert van d'r achternaam.


Ja, dat is z'n vrouw.

Luke-wannabe
25 september 2008, 01:09
Ik had het op wiki al opgezocht :D

rocker_71
25 september 2008, 11:54
Ik vond het ook super!! Gave show, het verveelde geen moment. Wat kan die gast spelen zeg, echt heerlijk.
Die bassist was ook een beest zeg, duie speelde de snelle riffs van Paul gewoon mee op de bas. Amazing. :o

@Luke: je was wel heel snel weg, ik had nog een plectrum van Gilbert voor je.

Hollemans
25 september 2008, 12:03
Ik vond het ook gaaf! Emi was gelukkig goed te horen, was vorige keren niet erg goed te horen. (mooie benen trouwens) Miste een beetje zijn orginele PGM's. Geluid was boven bij Zoetermeer niet erg goed, beneden wel. Echt gaaft dat er zo'n goede opkomst was!

Vrijdag les van Paul! en waarschijnlijk worden ook mijn laatste PGM's getekend. Ik ga het ook proberen op te nemen.

Albert

Luke-wannabe
25 september 2008, 12:09
@ Rockert: Dmn!! Ja hij had 2 uur gespeeld.. Was helemaal gaar!!
Leg hem ergens neer, dan neemt Tess hem de volgende keer mee ;)

Thnx dat je aan me dacht man! Appreciate it!
Die bassist was echt een beest inderdaad!!

rocker_71
25 september 2008, 12:20
@ Rockert: Dmn!! Ja hij had 2 uur gespeeld.. Was helemaal gaar!!
Leg hem ergens neer, dan neemt Tess hem de volgende keer mee ;)


Is goed, ik heb hem nog.
Weet niet wanneer ik Tess weer zie, maar gaat goed komen. :jam:

(Morgen ben ik bij Julian Sas in de Boerderij, dus kom je daar ook, let me know)

Yanniick
25 september 2008, 12:29
Echt een rete strakke show! Stond een halve meter van me af! Echt ontzettend goeie show, goed voorprogramma ook trouwens!

Luke-wannabe
25 september 2008, 12:37
Is goed, ik heb hem nog.
Weet niet wanneer ik Tess weer zie, maar gaat goed komen. :jam:

(Morgen ben ik bij Julian Sas in de Boerderij, dus kom je daar ook, let me know)
Nee Julian Sas niet.. Houd 'm anders lekker zelf ;)

Steven Otto
25 september 2008, 13:18
Was erg vet!

en luke-wannabe, ik denk dat ik jou gezien heb. Stond jij linksvoor zijn pedalboard?

Luke-wannabe
25 september 2008, 16:39
Jeps links voor bij de bassist z'n pedalboard! Volgende keer effe hoi zeggen heh ;)

Steven Otto
25 september 2008, 16:44
Oh, ik dacht dat jij iemand anders was :P Bij het pedalboard van Paul Gilbert.
Anyway, ik stond op het achterbalkon. Mooi zicht op alles en heb waar genoten van de show.

:listen:

Yanniick
25 september 2008, 16:56
Oh, ik dacht dat jij iemand anders was :P Bij het pedalboard van Paul Gilbert.
Anyway, ik stond op het achterbalkon. Mooi zicht op alles en heb waar genoten van de show.

:listen:

Haha ik dacht ook dat dat mischien wel Luke-wannabe was! Haha, ik stond trouwens recht voor het pedalboard van Paul Gilbert, met grijs T-shirt..:)..

Hollemans
25 september 2008, 18:46
http://www.youtube.com/watch?v=RnhzdSttBB8

Grappig, er staan ook al dingen op joetjoeb.

Yanniick
25 september 2008, 19:50
Wat een geweldige drum solo was dat ook trouwens zeg! Tjonngee jongee :).

Pegasus
25 september 2008, 23:16
Nog één nachtje slapen...
Ik heb er zin an. :cool:

Luke-wannabe
25 september 2008, 23:31
Oh, ik dacht dat jij iemand anders was :P Bij het pedalboard van Paul Gilbert.
Anyway, ik stond op het achterbalkon. Mooi zicht op alles en heb waar genoten van de show.

:listen:
Haha grappig, nee dus ;)

Yanniick
26 september 2008, 14:16
Heeft iemand nog foto's van het optreden? Zouden die gepost kunnen worden mischien ?:)

Arts
27 september 2008, 17:00
Gisteren naar Paul Gilbert in Oss geweest.
Was echt supervet concert.. Lekker kleine zaal.. kon gemakkelijk drinken en halen en weer terug vooraan gaan staan. ;D
Jammer dat ik er overdag niet was want hij was gwoon daar lekker in het café gaan zitten.
Ze hebben echt vette nummers gespeeld.. geluid was ook goed!
Die toetseniste is zijn vrouw (heeel duN:P ) of niet?

Pegasus
29 september 2008, 00:14
Het was een zeer geslaagde avond vrijdag in Oss.
We waren nog wat aan de vroege kant, zaal ging nl pas om 20.30 open, dus had ik nog ruim de tijd om van te voren op het terras van de brasserie van De Groene Engel een uitsmijter naar binnen te werken (hmmmmm lekker... ;) ).
Paul Gilbert was lekker op de dreef, net als de rest van de band. Naar mijn idee was Emi Gilbert wat 'losser' dan vorig jaar in 013.

Later die avond nog moest ik nog blazen bij een grootscheepse alcoholcontrole op de A50. Lekker zeuren met mevrouw agent over Paul Gilbert. Kende ze niet. Of ik cd's van hem bij me had. Natuurlijk. Wat zijn dan bekende nummers van hem. Die zijn er dus niet. Haar toen maar verteld dat Paul Gilbert deel uitmaakte van Mr. Big. Die kende ze dus wel. :cool:

Daemon
29 september 2008, 19:45
Ik was er ook naartoe geweest in Oss en stond recht voor Paul (ok, er stond 1 klein jochie voor m'n neus). Erg geslaagde avond & inderdaad, de groene engel is en blijft een leuke zaal. Ik heb nog wel een plectrum weten te bemachtigen en een foto van mij & paul samen :P

Pegasus
29 september 2008, 21:40
Dan heb ik zo ongeveer naast je gestaan. ;)

Daemon
3 oktober 2008, 11:36
Waarschijnlijk wel ja :) Heeft iemand trouwens een idee wat dat ding was dat op Paul's amp stond? (nee ik bedoel niet de boor ;))

Luke-wannabe
3 oktober 2008, 12:29
Een Loadbox. Dan kun je de versterker hard zetten zonder dat -ie ok echt heel hard staat (klink beter)

rocker_71
3 oktober 2008, 13:44
Ook wel attenuator genoemd (hoe schrijf je dat nu weer?). Het was een THD hot plate, zo' n mooie paarse dus.

Pegasus
11 oktober 2008, 14:07
Heeft iemand nog foto's van het optreden? Zouden die gepost kunnen worden mischien ?:)

Op de site van de Groene Engel staan foto's (http://www.groene-engel.nl/content.aspx?id=109).

Sonno
17 oktober 2008, 08:20
Ik heb een heeeeel klein stukkie gefimd in Oss! (m'n fotocamera stond perongeluk op filmen)
Check:
http://nl.youtube.com/watch?v=99JbTYWL_2E&feature=email

Pegasus
20 oktober 2008, 23:44
Ik heb een heeeeel klein stukkie gefimd in Oss! (m'n fotocamera stond perongeluk op filmen)
Check:
http://nl.youtube.com/watch?v=99JbTYWL_2E&feature=email

Het is 'perongeluk' wel een heel aardig filmpje geworden. ;)

Hollemans
4 november 2008, 09:15
Pics:

http://metalichicka.wordpress.com/paul-gilbert-2008-european-tour-photos-page-6/

Review:

http://metalichicka.wordpress.com/2008/10/26/paul-gilbert-vip-experience-write-up-3/

Mijn bijdrage