PDA

View Full Version : Jackson RR modellen



StagD
3 juni 2008, 22:58
Hallo mensen,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe elektrische gitaar en vooral de flying-v gevormde gitaren spreken mij erg aan. Ik ben momenteel op zoek naar een winkel die Jackson RR modellen verkoopt dus mijn vraag is: weet iemand een winkel waar ze deze modellen verkopen? Ik woon in Amstelveen, das dicht bij Amsterdam. Het gaat niet zozeer om de prijs/elementen etc. etc. maar puur om de vorm, om te kijken hoe het zit en of het wel iets voor mij is.

P.S (Ik heb al bij Dirk Witte en Dijkman gekeken in Amsterdam maar geen van beide verkoopt deze modellen)


Alvast bedankt,
StagD

Steven Otto
3 juni 2008, 23:03
P.S (Ik heb al bij Dirk Witte en Dijkman gekeken in Amsterdam maar geen van beide verkoopt deze modellen niet)


Wat is het probleem dan?
Nee serieus, bij Feedback hebben ze meestal wel een RR maar iets wat echt in de buurt van Amsterdam is, zou ik zo gauw niet weten.

JER00N
3 juni 2008, 23:03
Bij Feedback Rotterdam heb ik er iig een in m'n handen gehad.

StagD
3 juni 2008, 23:08
Wat is het probleem dan?
Nee serieus, bij Feedback hebben ze meestal wel een RR maar iets wat echt in de buurt van Amsterdam is, zou ik zo gauw niet weten.

whoops sorry typefoutje :p

Ok ik zal kijke of ze die daar verkopen, thx man! 8-)

Soulflyhigh
3 juni 2008, 23:09
In Apeldoorn hebben ze uit m'n hoofd een RR 3 en een RR 5 (vaste brug) staan

gitaarfan
3 juni 2008, 23:09
Soundshop amstelveen, heb ik wel es jackson zien hangen volgens mij. alleen weet niet meer welke modellen. is toch dichtbij voor je, dus ga es kijken zou ik zeggen.

StagD
3 juni 2008, 23:11
hehe daar heb ik al gekeken en ze hebben idd een Jackson hangen maar das een Jackson Warrior en geen RR ;)

gitaarfan
3 juni 2008, 23:15
dan wordt het een rondje dijkman, dirk witte, sound plaza (weinig succes denk ik daar), sacksioni, en wat heb je nog meer in amsterdam zitten......succes met de zoektocht (of een marktplaats zoektocht naar iets in de buurt kan natuurlijk ook helpen :cheerup: )

Geoffrey
3 juni 2008, 23:43
Daar heb je o.a. Dark_tranquillity voor nodig..

(check eens de musicstore.de .. heb je direct een daguitstap)

pannekoek
4 juni 2008, 00:20
nederlandmuziek in almere verkoopt wel randy rhoads modellen
das niet zo heel ver van amsterdam af

Tho
4 juni 2008, 10:41
Check Kees Dee ook even.

Dark_Tranquillity
4 juni 2008, 11:02
Kees Dee heeft er toch geen één meer?

Tho
4 juni 2008, 11:03
RR24's niet nee, maar hij heeft wel andere modellen staan

Dark_Tranquillity
4 juni 2008, 11:05
Hm, meende dat ze niet meer op zijn site stonden, RR modellen, maar ik weet niet hoe goed de updates zijn.

Tho
4 juni 2008, 11:06
Hm, meende dat ze niet meer op zijn site stonden, RR modellen, maar ik weet niet hoe goed de updates zijn.

nee je hebt gelijk, net even gekeken hij heeft alleen nog een linkshandige hangen

Dark_Tranquillity
4 juni 2008, 11:09
Achja, waar praten we over? Ik zit zelf relaxter met mijn RR dan de soloist. Maar als je een nieuwe koopt let je natuurlijk ook op de lak, ik niet :D