PDA

View Full Version : De nieuwe Joe Bonamassa Signature Les paul!!!!



leif
3 juni 2008, 16:34
Ik zat pas te kijken op het forum van de Joe Bonamassa site en kwam tegen dat er een JB Signature les paul aan zit te komen. Ik heb z'n eigen prototype al gezien in tivoli. Hij krijgt trouwens ook een signature plectrum!!!. (heb ik geen foto van kunnen vinden).

Hier een foto:
http://img59.imageshack.us/img59/3248/lpr7cx4.jpg

En hier wat info van hem zelf + Specs.(van zijn Site):

Hey Everybody,
I just wanted to give you a update on what we decided on for the Joe Bonamassa Les Paul. First: its going to be a Gold top based on a early 57 design. It'll have the black back and black pickup surrounds and hardware. They will be aged and look right for the period. They will have a Burstbucker 2 in the front and a Burstbucker 3 for the lead. All the chrome will be aged and it will have Grover tuners. The headstock will be a consistent thickness and match my main Murphy. It will have the nice 1959 profile neck. The ABR-1 will have no retaining wire and 3 nylon saddles just like on mine. I basically did everything to it to make it a great guitar. It'll be light and the dish on the top will be more pronounced than on other historic Gold tops. It will look and sound and most importantly feel right. I wanted to make something that people will want to play forever and always grab for as their first choice. I dont know exactly how much they will be but in the low $3000's I will guess. Kudos to Pat, Rick, Edwin, Tom and Chris and everybody at the custom shop for being so cool and doing this for me. Plus got to give a big shout out to Jim Dunlop for making the Joe Bonamassa custom Jazz 3's. They are basically the same pick only with my name on them. Just got them today.. so cool
Joe Bonamassa

rickert
3 juni 2008, 16:42
Vette shit! Die lust ik wel. Weet niet of het een prototype was die je gezien hebt in tivoli hoor... In paradiso vorig jaar speelde hij al op zo'n lespaul!

leif
3 juni 2008, 16:44
Vette shit! Die lust ik wel. Weet niet of het een prototype was die je gezien hebt in tivoli hoor... In paradiso vorig jaar speelde hij al op zo'n lespaul!
Ik weet het zeker. Ik heb heb hem gesproken> :p

rickert
3 juni 2008, 16:45
heb heb? Maar oke, dan speeltie al lang op een prototype dan:D

leif
3 juni 2008, 16:46
heb heb? Maar oke, dan speeltie al lang op een prototype dan:D

Sorry van dat heb heb (ik stotter) :sssh:

Fender75
3 juni 2008, 16:53
Mooie gitaar, doe mij er maar een...maar niet voor $ 3000,-! Damn..wat een geld. Maar goed, hij verdient het :)

Orpheo
3 juni 2008, 17:04
Mooie gitaar, doe mij er maar een...maar niet voor $ 3000,-! Damn..wat een geld. Maar goed, hij verdient het :)

haha grappig :) de meeste sigs beginnen bij bijna het dubbele. 3000 dollar is 'maar' een eurootje of 2000

Bernardduur
3 juni 2008, 17:22
Vet!

Toen ik hem laatst sprak vertelde hij al dat er zoiets in de maak was...... ziet er goed uit!

koentjo
3 juni 2008, 18:05
Vet!

Toen ik hem laatst sprak vertelde hij al dat er zoiets in de maak was...... ziet er goed uit!

hij belde mij er zelfs voor op.

ok, zonder grappen.

supervette gitaar, echt wel een wannahave.

richwoodplayer
3 juni 2008, 20:36
zeker vette gitaar!
en hij speelt ook nog is vet goed!

woke up dreaming- :hippie: vet nummer 8-) :hippie:

leif
3 juni 2008, 20:42
woke up dreaming- :hippie: vet nummer 8-) :hippie:

Me too :rockon:

richwoodplayer
3 juni 2008, 20:47
Me too :rockon:

vooral op het north jazz festival heeft hij een goeie versie van dat nummer neergezet :rockon:

leif
3 juni 2008, 21:17
vooral op het north jazz festival heeft hij een goeie versie van dat nummer neergezet :rockon:
Ja zeker. je moet eens op zijn site kijken en dan in het video schempje (jb tv) eens even zoeken naar dat nummer. heel het festival staat op zijn site> :rockon:

NielsW
3 juni 2008, 22:02
Ben helemaal gek op die pickups! Kleurtje vind ik wat minder, maar het is wel apart en dat is natuurlijk ook wel gaaf.

screamindemon
3 juni 2008, 22:11
Ik zat pas te kijken op het forum van de Joe Bonamassa site en kwam tegen dat er een JB Signature les paul aan zit te komen. Ik heb z'n eigen prototype al gezien in tivoli. Hij krijgt trouwens ook een signature plectrum!!!. (heb ik geen foto van kunnen vinden).


Ik heb er al één speelt echt te gek!













Het plectrum dan he...

richwoodplayer
3 juni 2008, 22:44
Ja zeker. je moet eens op zijn site kijken en dan in het video schempje (jb tv) eens even zoeken naar dat nummer. heel het festival staat op zijn site> :rockon:

jah, heb het gezien. edcht tof dat ze zoiets op de site hebben gezet.

bridge to better day's is ook wel een tof nummer, en high water everywhere

koentjo
3 juni 2008, 23:03
jah, heb het gezien. edcht tof dat ze zoiets op de site hebben gezet.

bridge to better day's is ook wel een tof nummer, en high water everywhere

ik houd zelf meer van blues deluxe en trouble waiting

ACSlater
3 juni 2008, 23:21
Vind de zwarte pickuprings/slagplaat geen verbetering t.o.v. creme. Heb liever een standaard Goldtop.

leif
4 juni 2008, 07:29
Ik heb er al één speelt echt te gek!
Het plectrum dan he...

waar gekocht??? ik wil hem ook :sneaky:

screamindemon
4 juni 2008, 19:51
waar gekocht??? ik wil hem ook :sneaky:

Heeft m'n vriendin (notabene) gescoord bij de gig in Hardenberg...

leif
4 juni 2008, 20:08
Heeft m'n vriendin (notabene) gescoord bij de gig in Hardenberg...
niet normaal :zz:

Riky
4 juni 2008, 21:59
ik heb ook zo'n plectrum..

staat ene kant budda sponsor op en andere kant handtekening...

gevangen uit joe zn handen:P:P Nog nooit gewassen!! en nog nooit bespeeld..