PDA

View Full Version : Saint Germain



Ic3gl0vE
21 februari 2003, 20:57
Zo.. is dit even goede muziek zeg! erg lekker gespeeld allemaal en het klinkt ook nog eens heel goed

Electrical Storm
21 februari 2003, 21:57
ARGH IK HAAT IK HAAT IK HAAT IK HAAT St. Germain!!!! Je noemt echt de enige 'band' op waar ik toch zo'n ontzettende schurfthekel aan heb, bleh St. Germmain maakt echt geen muziek!! Ik ken eigenlijk alleen 'I want you to give the gift' en nog meer van die 2step of triphop of wat voor schijt is het, en allemachtig: Wat ongelooflijk slecht. Gewoon wat gedrum op bekkens en af en toe: 'I want you to give...' erdoor <GATVER>! Je kunt er van houden maar ik heb nergens zo'n hekel aan als aan dit.

Ic3gl0vE
21 februari 2003, 22:08
dat nummer heb ik niet...


maar geef dit nummer eens een kans als je wilt:
st Germain - Pont of Arts
of:
st Germain - So Flute

dat vind ik toch wel twee hele lekkere nummers hoor!

Mithrandir
21 februari 2003, 22:19
Ik vind het wel relaxte muziek eigenlijk, lekker muzikaal behang om bij weg te dromen...

sash
22 februari 2003, 01:31
Ik vind het idd ook erg gave muziek. Lekker relaxed op de bank, whiskeytje erbij en genieten maar :smile:
Tis zeker geen muziek om gedetailleerd en oplettend naar te luisteren (wat ik met andere dingen wel altijd doe), maar om te relaxen is het erg vet.

sash
22 februari 2003, 01:36
Ga is slapen man :smile:

Rutger
22 februari 2003, 01:36
De eerste minuut vind ik het wel lekker grooven, maar ik wordt altijd en beetje kriegel van de herhaling. Als ie al die nummers nou lekker door elkaar gooit: topmuziek!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rutger op 2003-02-22 01:36 ]</font>

Ic3gl0vE
23 februari 2003, 20:14
Op 2003-02-22 01:36, schreef Rutger:
De eerste minuut vind ik het wel lekker grooven, maar ik wordt altijd en beetje kriegel van de herhaling. Als ie al die nummers nou lekker door elkaar gooit: topmuziek!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rutger op 2003-02-22 01:36 ]</font>



http://www.syntrillium.com

download cool edit en leef je uit

Maar haal eerst je slaap even in :smile:

Thomasvv
24 februari 2003, 13:53
Dan hebben jullie ze nog nooit live gezien :smile: Vorig jaar North Sea Jazz.. Oeh wat was dat meesterlijk.. grote live band, 2 of drie slagwerkers, blazers, gitaristen en bassist... echt suuper gaaf

alhambra
24 februari 2003, 14:03
Op 2003-02-22 01:31, schreef sash:
Ik vind het idd ook erg gave muziek. Lekker relaxed op de bank, whiskeytje erbij en genieten maar :smile:
Tis zeker geen muziek om gedetailleerd en oplettend naar te luisteren (wat ik met andere dingen wel altijd doe), maar om te relaxen is het erg vet.

Dat je blues speelt wil nog niet zeggen dat je een "echte" vent bent dus wat moet zo'n pisventje als jij nu met whiskey ??????

alhambra
24 februari 2003, 14:03
Op 2003-02-22 01:31, schreef sash:
Ik vind het idd ook erg gave muziek. Lekker relaxed op de bank, whiskeytje erbij en genieten maar :smile:
Tis zeker geen muziek om gedetailleerd en oplettend naar te luisteren (wat ik met andere dingen wel altijd doe), maar om te relaxen is het erg vet.

Dat je blues speelt wil nog niet zeggen dat je een "echte" vent bent dus wat moet zo'n pisventje als jij nu met whiskey ??????

alhambra
24 februari 2003, 14:03
Op 2003-02-22 01:31, schreef sash:
Ik vind het idd ook erg gave muziek. Lekker relaxed op de bank, whiskeytje erbij en genieten maar :smile:
Tis zeker geen muziek om gedetailleerd en oplettend naar te luisteren (wat ik met andere dingen wel altijd doe), maar om te relaxen is het erg vet.

Dat je blues speelt wil nog niet zeggen dat je een "echte" vent bent dus wat moet zo'n pisventje als jij nu met whiskey ??????

alhambra
24 februari 2003, 14:04
Sorry ik overdrijf een beetje :grin: .

hoofd
24 februari 2003, 14:18
:grin: