PDA

View Full Version : JMP50 uit 1974 van New Adventures gitarist.



guitarguru
2 juni 2008, 21:33
Is 1750 euro een reëele prijs voor deze amp? Hij schijnt redelijk origineel te zijn zo de verkoper het al weet. Originele trafo's en geen gaten geboord. Wel wat modificaties om meer gain te krijgen dus.

Zit zelf te denken om hem een deal voor te stellen, met inbreng van mijn onlangs nieuw gekochte Gibson Les Paul Std. Ltd. Edition van 2300 euro. Ruilen kost mij zo in twee maanden tijd dus een verlies van 550 euro.
Maar bij 2e hands verkoop denk ik dat ik die 1750 geeneens krijg :???:


Hier de advertentie (http://link.marktplaats.nl/164711843)

Chris Winsemius
2 juni 2008, 21:40
FF snel: geen Kossof klank....

tubeonly
2 juni 2008, 21:45
Wat op MP niet te zien is maar op de foto's op ebay wel is dat deze stevig gehavend is:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140234551442&indexURL=

Vind hem behoorlijk prijzig, gezien de staat. Maar misschien klinkt hij wel geweldig.....

guitarguru
2 juni 2008, 21:47
FF snel: geen Kossof klank....

Sjit, weer niet?! Moet het dan persé een 68/69'er Superbass of Superlead zijn?

Dacht een leuke redelijk vroege non master volume Marshall te kunnen scoren.

Tja, ruilde die bouwer van die Plexi+ maar mijn Gibson in verdorie :satisfie:

guitarguru
2 juni 2008, 21:52
Wat op MP niet te zien is maar op de foto's op ebay wel is dat deze stevig gehavend is:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140234551442&indexURL=

Vind hem behoorlijk prijzig, gezien de staat. Maar misschien klinkt hij wel geweldig.....


Ziet er inderdaad niet uit. Is nog een PCB'ert ook. Begonnen ze zeker net mee rond die tijd?

Toaster
2 juni 2008, 21:56
te duur en voor jou een mega slechte ruil deal.

ik p.m. je wel. (maar ik verkoop je niks hihi)

guitarguru
2 juni 2008, 22:07
Eerst maar eens zaterdag mijn nieuwe door Franc gebouwde Vernet 50 watter aan de tand voelen. Hij heeft hem naar Bass model specs gebouwd. Hoop hier toch wel mijn Kossoff sounds uit te gaan halen.

Maar een echte vintage Marshall erbij is ook niet verkeerd , lijkt mij :rockon:

Ach ja :???:

Mitch
2 juni 2008, 22:13
Zoals de Kecks al zongen: "de jacht is mooier dan de vangst" :D
Maarreh....niet doen inderdaad.

Chris Winsemius
2 juni 2008, 22:16
Tja, ruilde die bouwer van die Plexi+ maar mijn Gibson in verdorie :satisfie:

Ben zelf bezig met de aanschaf v/e zeer goeie R7...
Geduld...

100 W. vs. 50 Watt: er zijn meer verschillen dan puur alléén de hoeveelheid eindbuizen...

PCB startte ergens in '73 bij Marshall, de echt puike zijn allemaal van voor half '69, latere 100 Watters zijn "nog te doen" maar vooral bij 50 Watters zit je (handwired of pcb) dan toch al snel in de catagorie "krasbak"....

Mr.Jay
3 juni 2008, 13:24
Die shop is véél te duur met zijn prijzen, valt me steeds weer op.

E-J
3 juni 2008, 14:23
Guitarguru... wat ik niet begrijp dat je uit aardig vergelijkbare Marshalls niet die Kossoff sound krijg. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat Kossoff de volume en toonpotmeters van zijn 100 watt Marshalls gewoon op 10 zette en de rest met de knoppen op zijn Les Paul deed... die overigens met .013 snaren waren uitgerust.

Die meerdere 100w Marshalls op 10, Les Paul met PAFs, dikke .013 snaren en zijn spel met die vibrato... dat doet het hem denk ik.

Maakt het dan echt uit uit welk jaar zo'n non master Plexi komt?

guitarguru
3 juni 2008, 16:15
Guitarguru... wat ik niet begrijp dat je uit aardig vergelijkbare Marshalls niet die Kossoff sound krijg. Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat Kossoff de volume en toonpotmeters van zijn 100 watt Marshalls gewoon op 10 zette en de rest met de knoppen op zijn Les Paul deed... die overigens met .013 snaren waren uitgerust.

Die meerdere 100w Marshalls op 10, Les Paul met PAFs, dikke .013 snaren en zijn spel met die vibrato... dat doet het hem denk ik.

Maakt het dan echt uit uit welk jaar zo'n non master Plexi komt?

Heb ik nooit beweerd hoor! De kenners, waaronder Chris, hebben het telkens over de Plexi's van voor medio 1969. Die zouden echt geweldig zijn. Zou best kunnen, maar volgens mij zal een Superlead uit zeg 1973 ook inderdaad een helse bak herrie geven en een aardig eind de Kossoff kant op kunnen gaan. Ik zeg kunnen gaan, want ik heb natuurlijk niet dat prachtige vibrato en die energieke emotievolle harde aanslag.

Verschil tussen 50 en 100 watters wil ik me dan nog wel eens laten uitleggen overigens. Een 100 watter zou wel eens beter geschikt kunnen zijn.....

Twee buizen trekken uit een 100 watter, is dat ook nog een optie? Of geeft dat qua sound/eindresultaat dan ook weer teveel afwijking van de toon die ik zoek?

Toaster
3 juni 2008, 17:42
ik denk dat jij met een hoop pijnlijke ervaringen en een aantal keren op je bek gaan, gewoon eens wat moet kopen en proberen.

Kijken of het je bevalt en zo niet weer weg doen.

Vintage spullen zijn redelijk waardevast als je origineel materiaal koopt. Je kan dus gewoon alles weer in de verkoop doen als het je niet aanstaat voor de prijs waar je het ooit voor gekocht hebt.

Klinkt omslachtig maar op die manier leer je wel welke geluiden er zijn en train je je oren en je smaak....

Rinze
3 juni 2008, 17:55
Belachelijk prijs imo. Heb zelf een 1974 gehad uit 1970, best aardig hoor maar toch een beetje een pruttelbak. Heb hem voor 250 gulden verkocht (ok, er was een trafo niet helemaal in orde, maar toch). Ik denk dat je voor 1750 euro beter een goeie amp kunt laten bouwen.

tubeonly
3 juni 2008, 18:34
Zoals de Kecks al zongen: "de jacht is mooier dan de vangst" :D.

OOOOEEEEEEEEHHHH, de Kecks hadden zoooo ontzettend gelijk!! GAS!!!

;)

tubeonly
3 juni 2008, 18:39
Ok, even terug on topic. Ik zou hem gewoon gaan proberen en kijken of het je droombak is. Voor zo'n amp moet je eigenlijk gewoon een jaartje of wat goed zoeken. Veel proberen en zorgen dat je verliefd wordt. Gezien de staat denk ik dat 1250/1500 al netjes is voor deze bak. Is stukken moeilijker verkoopbaar. De verkoper is over het algemeen erg duur met wat hij aanbiedt (volg hem al een tijdje). Ik zie hem soms met prijzen die dubbel zo hoog liggen met wat gangbaar is.

1959SLP
3 juni 2008, 18:41
Welke finish heeft die Gibson Les Paul Std. Ltd. Edition?

guitarguru
3 juni 2008, 20:58
Welke finish heeft die Gibson Les Paul Std. Ltd. Edition?

Nogal exotisch kleurtje: Pacific Reef.

http://i149.photobucket.com/albums/s79/guitarguru_1960/003-1.jpg

guitarguru
3 juni 2008, 21:00
Krijg er evt. 1450 euro voor bij inruil op nieuwe 100 watt Vintage/Modern halfstack. :???:

Mitch
3 juni 2008, 21:19
Wat hebben we hier dus van geleerd? Voortaan de saaie, normale, gangbare kleuren kiezen als je ooit nog wil doorverkopen...
Je bent trouwens wel consequent met je dubbele image tags :D

guitarguru
3 juni 2008, 21:23
Je bent trouwens wel consequent met je dubbele image tags :D

Noem mij maar dom, maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt :chicken:

Vandaar ook waarschijnlijk het consequente hierin??

1959SLP
4 juni 2008, 09:56
Nogal exotisch kleurtje: Pacific Reef.

http://i149.photobucket.com/albums/s79/guitarguru_1960/003-1.jpg

Is dat de ware kleur? Misschien overbelicht?? Ter vergelijking:
http://www.musiciansfriend.com/product/Gibson-Les-Paul-Standard-Limited-Edition?sku=517844&src=3SOSWXXA

Heeft ie een 50s of 60s halsprofiel?

bass blom
4 juni 2008, 10:04
Is dat de ware kleur? Misschien overbelicht?? Ter vergelijking:
http://www.musiciansfriend.com/product/Gibson-Les-Paul-Standard-Limited-Edition?sku=517844&src=3SOSWXXA

Heeft ie een 50s of 60s halsprofiel?

die heet midnight burst..

pol
4 juni 2008, 10:13
vind het wel cool.

ruilen voor mijn '73 superbass ?

1959SLP
4 juni 2008, 10:30
die heet midnight burst..

foto 1 is Pacific Reef, foto 3 is Midnight Burst ;)

bass blom
4 juni 2008, 10:36
foto 1 is Pacific Reef, foto 3 is Midnight Burst ;)

ah, ik kreeg foto 3 en keek niet verder :chicken:

10 keer liever midnight burst dan die groene :o

1959SLP
4 juni 2008, 11:01
ah, ik kreeg foto 3 en keek niet verder :chicken:

10 keer liever midnight burst dan die groene :o

Tsja, over smaak valt niet te twisten hè, ik vind em echt niet verkeerd ondanks mijn klassieke smaak.

guitarguru
4 juni 2008, 16:31
Is dat de ware kleur? Misschien overbelicht?? Ter vergelijking:
http://www.musiciansfriend.com/product/Gibson-Les-Paul-Standard-Limited-Edition?sku=517844&src=3SOSWXXA

Heeft ie een 50s of 60s halsprofiel?


Hij is in het echt groener van kleur. Mooie diepe flames hoor. Groen en blauw kleurenspel wanneer je hem beweegt.

Hij heeft een 60's neckprofiel. Dus wat slanker.

guitarguru
4 juni 2008, 16:34
vind het wel cool.

ruilen voor mijn '73 superbass ?


Oh jee!! Voor wie is dit het meest interessant. Mijn gevoel zegt me dat ik aardig aan het kortste eind zou trekken.
Sowieso al omdat ik een 2 maanden oude gitaar van 2300 euro alweer ga wegdoen. Zo dom. Nooit meer nieuw kopen!!! :mad:

1959SLP
4 juni 2008, 17:40
Oh jee!! Voor wie is dit het meest interessant. Mijn gevoel zegt me dat ik aardig aan het kortste eind zou trekken.
Sowieso al omdat ik een 2 maanden oude gitaar van 2300 euro alweer ga wegdoen. Zo dom. Nooit meer nieuw kopen!!! :mad:

Jammer dat het een 60s neck is, kan ik gewoon niet aan wennen. Mss heeft Pol daar minder problemen mee. Ook mooi hoor zo`n `73 Superbass. Kun je tenminste wat mee en met relatief kleine ingreep om te bouwen naar Superlead.

guitarguru
4 juni 2008, 18:05
Jammer dat het een 60s neck is, kan ik gewoon niet aan wennen. Mss heeft Pol daar minder problemen mee. Ook mooi hoor zo`n `73 Superbass. Kun je tenminste wat mee en met relatief kleine ingreep om te bouwen naar Superlead.

Kan alleen zo snel niet beoordelen wat die waard zou kunnen zijn bij vrije verkoop.........

Zijn daar lijsten van met richtprijzen?
Zal es ff googlen...........

1959SLP
6 juni 2008, 10:56
Kan alleen zo snel niet beoordelen wat die waard zou kunnen zijn bij vrije verkoop.........

Zijn daar lijsten van met richtprijzen?
Zal es ff googlen...........

Valt niet mee hè? :D

pol
6 juni 2008, 11:03
Jammer dat het een 60s neck is, kan ik gewoon niet aan wennen. Mss heeft Pol daar minder problemen mee. Ook mooi hoor zo`n `73 Superbass. Kun je tenminste wat mee en met relatief kleine ingreep om te bouwen naar Superlead.


is al gebeurd :)

pm me maar voor meer info.

'60 necks vind ik ook prima, hou alleen niet van chambered body's.

1959SLP
6 juni 2008, 11:36
pm me maar voor meer info.

je mailbox is vol ;)

pol
6 juni 2008, 11:37
nu niet meer :)

Jascha
6 juni 2008, 11:48
Guitarguru,

het is een cliche, maar de sound van Koss zat echt in z'n vingers. Hij klinkt hetzelfde op Marshall als op Orange.

In de studio gebruikte hij ook wel een Marshall 20W Lead & Bass en ik hoor geen verschil met z'n livesound waarbij hij waarschijnlijk Superleads of Marshall Majors gebruikte. Z'n speakercabinets schenen Celestion bass speakers te hebben.

Trouwens, van alle bluesrock gitaristen is Koss mijn absolute favoriet. Ik ken geen andere gitarist die zo puur en expressief speelt. Tons of Sobs zou iedere bluesgitarist eens moeten luisteren :o)

guitarguru
6 juni 2008, 16:41
Trouwens, van alle bluesrock gitaristen is Koss mijn absolute favoriet. Ik ken geen andere gitarist die zo puur en expressief speelt. Tons of Sobs zou iedere bluesgitarist eens moeten luisteren :o)

Helemaal mee eens! Beluister hem nog geregeld. Ik heb overigens alles waar Koss op meespeelde. Buiten de Free ook solo-albums en in andere bandjes, samenstellingen.
Aan de andere kant is ie ook weer lekker toegankelijk, omdat je nooit echt het gevoel hebt dat wat hij speelt, voor jou nooit haalbaar zal zijn. Geweldig virtuoos ,met vreemde nootkeuzes/ladders, is ie niet, en schrikbarende snelheden worden door hem niet gehaald.

Jascha
6 juni 2008, 19:29
Guitarguru, met zo'n Vernet plexi zit je toch al behoorlijk in Kossoff sferen?

Heb ik niet laatst bij Franc jouw paarse Vernet zien staan die naar bass specs is omgebouwd??

guitarguru
7 juni 2008, 09:30
Guitarguru, met zo'n Vernet plexi zit je toch al behoorlijk in Kossoff sferen?

Heb ik niet laatst bij Franc jouw paarse Vernet zien staan die naar bass specs is omgebouwd??

Jahaa, hij komt hem vandaag persoonlijk bij mij afleveren :)

Hij heeft overigens een geheel nieuwe voor mij gebouwd (in de 'oude' paarse kast), en er inderdaad een Bass model van gemaakt.
Hoop er inderdaad weer iets verder de Kossoff kant mee op te gaan. Misschien maak ik wel wat soundclipjes later vandaag. Nu gauw aankleden want hij komt zo :hippie:

guitarguru
7 juni 2008, 14:15
Oei! Het is een echte bass-amp, dat had ik niet helemaal verwacht :chicken:
Het was een gok natuurlijk. Dacht dat de verschillen subtieler zouden zijn.

Met de bas en mid helemaal dicht en de treble en presence helemaal open klinkt ie hier thuis wel erg lekker. Heb alleen weinig toonregeling over om mee te spelen zo.
Maar even in de bandsetting uittesten komende woensdag.
Het terugbouwen naar Lead specs schijnt gelukkig niet heel ingewikkeld te zijn. :satisfie:

don marco
7 juni 2008, 20:51
wat houdt die ombouw naar bass model precies in??

dikkere elcos overal?? ander type buiskes?

guitarguru
7 juni 2008, 20:58
wat houdt die ombouw naar bass model precies in??

dikkere elcos overal?? ander type buiskes?

Ben zelf geen techneut. Volgens mij is het grootste verschil de shared cathode op V1 in tegenstelling tot de split cathode op een Lead model. De eerste methode is zoals de oude Marshalls waren, b.v. de JTM45's. Hebben daardoor niet dat scherpe snijdende mid hoog van de Leads, wat warmer dus en minder vervorming.
Verder zitten er nog wat kleine nuances in waarden van condensatoren.
Heb me laten vertellen dat ombouwen een fluitje van een cent is.

Misschien willen Chris en/of Franc het zelf beter uitleggen? :chicken:

Chris Winsemius
8 juni 2008, 23:15
Misschien willen Chris en/of Franc het zelf beter uitleggen? :chicken:

Ik laat deze keer even de eer aan Franc over omdat hij jouw amp gebouwd/gesuperbas[s]ed heeft en hij natuurlijk precies kan aangeven hoe hij dat gedaan heeft (er zijn ook nog redelijk wat subtiele circuit-variaties bij Marshall geweest door de jaren heen).

don marco
8 juni 2008, 23:49
ow damn heb net iets verkeerd gedaan denk k.. men bericht is weg..
en ja sorry mr jay :D hier is t weer.. en ja die prijs is wel een beetje overdreven vind k ook

ik zag op ebay een plexi superbass van '67 staan ne paarse.. ma zo'n amp overstuurt toch al best snel.. en zeker voor bass is da nie zo aantrekkelijk, vind ik toch.. ben benieuwd nr franc zen uitleg :D

ah daar is de goeie tekst weer, kwas em al vergeten hehe toch..

Chris Winsemius
8 juni 2008, 23:50
ik zag op een ebay add staan een plexi superbass uit '67, ne paarse.. en die zei dat t verschil met de superlead enkel de tonecap was.. mja kan ik moeilijk begrijpen.. want als bass al zo snel overstuurt, da's toch maar niks.. Ge moet toch die gain onder controle kunnen houden ..

Qua lead to bass conversie laat ik het even aan Franc over omdat het over zijn werk gaat.

Ik ben het met je eens (hoewel natuurlijk zéér subjectief/smaakgebonden is) dat het zeker bij gain/oversturing prettig is dat het laag minder snel/later overstuurt dan het hoog en mid.

Die info op ebay gaat zeker op voor vroege '67-ers (en eerdere modellen) maar daarna zijn er (meestal) wat meer verschillen.

Franc
9 juni 2008, 07:40
Sorry hoor mensen, was ff druk :)
Moet nog een hoop afmaken voor mijn vakantie begint.

Ik heb er een vrij gangbare Bass configuratie van gemaakt.
- Shared cathode op V1
- 22n koppelcondensatoren na de eerste stage
- 500p bypass cap over de 470k mixer
- geen bypass cap op V2
- 56k/250p in de tonestack
- 100n koppelcondensatoren na de fasedraaier
- 100ohm nfb vanaf de 8ohm aansluiting

Chris Winsemius
9 juni 2008, 10:10
Metalface bass specs.

Franc: werk ze, alvast 'n fijne vakantie later!

Franc
9 juni 2008, 11:08
Metalface bass specs.

Nee hoor, niet specifiek, ik heb hier de specs van een plexi bass uit '67 '68 met deze waarden.

Kan natuurlijk gemodificeerd zijn, maar wat is er wel zeker in de Marshall wereld :)

De NFB weerstand varieerde ook nogal in die tijd.

Chris Winsemius
9 juni 2008, 11:18
Nee hoor, niet specifiek, ik heb hier de specs van een plexi bass uit '67 '68 met deze waarden.

47k Rs op op dat moment.

Bij de vroegere Plexies die ik in m'n werkplaats heb gehad heb ik die waarde nog nooit gezien maar bij Marshall werkte het zo: onderdeel op: dichtsbijzijnde waarde maar monteren, zie je zelfs bij pcb-metalfaces weleeens.

don marco
9 juni 2008, 14:47
onderdeel op: dichtsbijzijnde waarde maar monteren, zie je zelfs bij pcb-metalfaces weleeens

:o grappig.. ze deden vroeger wel meer van die gekke dingen wsch..
wat waren de parts vroeger en nu?
mustards en cc? en nu carbon film en geen mustards meer zeker? ik heb er info over proberen te zoeken maar niet echt iets fatsoenlijks gevonden..

Heeft dat ook te maken met dat t allemaal dikke geldschieterij is geworden? zo'n megabedrijf. want ze zouden gerust die mustards nog kunnen laten maken fzo.. zoveel mogelijk winst en als ze dan moeten besparen op vanalles en nog wat, tja.. tis ne marshall e!!! haha..

Chris Winsemius
9 juni 2008, 15:21
:o grappig.. ze deden vroeger wel meer van die gekke dingen wsch..
wat waren de parts vroeger en nu?
mustards en cc? en nu carbon film en geen mustards meer zeker? ik heb er info over proberen te zoeken maar niet echt iets fatsoenlijks gevonden..

Heeft dat ook te maken met dat t allemaal dikke geldschieterij is geworden? zo'n megabedrijf. want ze zouden gerust die mustards nog kunnen laten maken fzo.. zoveel mogelijk winst en als ze dan moeten besparen op vanalles en nog wat, tja.. tis ne marshall e!!! haha..

Vaak mustards en CFs... CCs bij Fender.
Trafo's zijn de grote bottleneck als je lage/"redelijke" retailprijzen en/of veel winst wilt hebben... goedkope zooi dus bij het gross v/d grotere merken
Ctjes en Rtjes maken ook wat uit maar da's peanuts ivm. trafo's en buizen

Sozo en TAD leveren Mustard cap-copiëen.

Chris Winsemius
12 juni 2008, 13:24
Oei! Het is een echte bass-amp, dat had ik niet helemaal verwacht :chicken:
Het was een gok natuurlijk. Dacht dat de verschillen subtieler zouden zijn.

Met de bas en mid helemaal dicht en de treble en presence helemaal open klinkt ie hier thuis wel erg lekker. Heb alleen weinig toonregeling over om mee te spelen zo.
Maar even in de bandsetting uittesten komende woensdag.
Het terugbouwen naar Lead specs schijnt gelukkig niet heel ingewikkeld te zijn. :satisfie:

@guitarguru
Hoe ging het gisteren?

guitarguru
12 juni 2008, 16:39
@guitarguru
Hoe ging het gisteren?

In zekere zin neigt mijn toon meer naar de Kossoff sound inderdaad. Wat dikker geluid met veel laag en mid en de hoge noten zijn mooi afgerond en totaal niet schel dus. Tis ook een basversterker natuurlijk! :chicken:

Wat ik nu wel mis is de sprankel die de Lead wel had. Vooral voor die paar cleanere nummertjes die we weleens spelen. Ik had dus gisteren ook de bas en mid praktisch dicht en de presence en treble helemaal open. Verder dus geen instelbereik meer. Dat is wel jammer en beperkend.

Met de kanaalvolumes kan ik ook niet veel, want boven standje 1 gaat de amp al crunchen en hoeveelheid gain regel ik liever met mijn pedalen.

Ik had de kanalen overigens doorgelust voor een wat voller geluid. Wat ik niet heb geprobeerd is om alleen kanaal 1 te gebruiken. Zal wel wat meer hoog hebben opgeleverd, maar ik vind op dit soort amps het doorlussen veel meer body geven.

Ik zal Franc eens polsen of er ook nog simpeler tussenoplossingen te bedenken zijn om de toonregeling wat flexibeler te maken, zonder direct helemaal terug te bouwen naar Lead specs.

Verder is het een 'echte' Plexi hoor. Lekkere crunch (pedalen) en een heerlijke zingende leadtoon en ballen. Vooral veel ballen. :rockon:

Lexvandoef
13 juni 2008, 20:12
Hey guitarguru, er staat nu een Marshall Major op marktplaats, misschien is dat wat voor je?

linkje: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/169676634-marshall-major-200w.html%3Freturn%3DeJw1jlEKgzAQRO8i6J9Go2IbkWJvk mpag0kM2bUUS%252B%252FeDbRf82aHBytFJd5alD0IXp5FAkq GaekXRC8YWzevXGFlWNEbKREKZ5jdD63WXLlcO8CwW%252BVQO fZUAVCFlSK%252FSYj7Q6OUgU1d0xYLWnN5maHKZhhwS%252Bu xSuur3wlKAkNt7PgpIo%252FYtISzJownpDy0J4T7DH8Zf7KlY XT0SNAT1Q2ixjPv96FM%252Bs8X%252B9xINQ%253D%253D%26 df%3D1%26fta%3DeNpt00uO2zAMBuC7aDFrkaJEiUKu0CsExji dGnASI3KmQYPcvXrEtRbdGMYHyuJPWYN4eab8UPfbfPwe5qRiE mZRj%252FkAH2M6rFeBuNxFxxmE0ccZhcnGcZI4r%252FJnWmL 6OaZStOai8yKX%252B%252Fl0mz7jNU2CH8tyP%252BjyURK1D F8nFadcm8SImsa82yCG5DnlpUmCKGAyCGTMVteMGJltMdzMAoE JWMxsZhx6gmr0NkceHZAuZjczhByML%252Bb27zE7V%252Fflb q0ncsX8Xue0pro27GYt2VoHukPU1IJA17X3rnYIfRTy3NB0aLj lA%252BqwdFTR9qixbeT%252BMx7gDnU%252BvIpdIEDj2%252 FLwb0Lea2tCnXiXSBPbWonQI7SYiPvgDJCtQ8I9kQ6B2%252BS QOvTgG9oOnbVc0XVorW%252B4J9KeDdTJ45bIBVdOsk4J9zPSn Juq2Y3uEQkqQofsdEPsEHLUil0i53zIu7%252FyBch%252F9Hp dhjEd59Pla%252F21%252FYWgRX3eb7fjdBlPj6Lv7c%252FD4 1iuRL4FY2sURQ2%252FVfzxfv0u10PL8%252FX6C7kw5r8%253 D%26fta_ind%3D29%26fs%3D1

Ohja, geen spam, hij is niet van mij ;)

guitarguru
13 juni 2008, 20:16
Hey guitarguru, er staat nu een Marshall Major op marktplaats, misschien is dat wat voor je?

linkje: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/169676634-marshall-major-200w.html%3Freturn%3DeJw1jlEKgzAQRO8i6J9Go2IbkWJvk mpag0kM2bUUS%252B%252FeDbRf82aHBytFJd5alD0IXp5FAkq GaekXRC8YWzevXGFlWNEbKREKZ5jdD63WXLlcO8CwW%252BVQO fZUAVCFlSK%252FSYj7Q6OUgU1d0xYLWnN5maHKZhhwS%252Bu xSuur3wlKAkNt7PgpIo%252FYtISzJownpDy0J4T7DH8Zf7KlY XT0SNAT1Q2ixjPv96FM%252Bs8X%252B9xINQ%253D%253D%26 df%3D1%26fta%3DeNpt00uO2zAMBuC7aDFrkaJEiUKu0CsExji dGnASI3KmQYPcvXrEtRbdGMYHyuJPWYN4eab8UPfbfPwe5qRiE mZRj%252FkAH2M6rFeBuNxFxxmE0ccZhcnGcZI4r%252FJnWmL 6OaZStOai8yKX%252B%252Fl0mz7jNU2CH8tyP%252BjyURK1D F8nFadcm8SImsa82yCG5DnlpUmCKGAyCGTMVteMGJltMdzMAoE JWMxsZhx6gmr0NkceHZAuZjczhByML%252Bb27zE7V%252Fflb q0ncsX8Xue0pro27GYt2VoHukPU1IJA17X3rnYIfRTy3NB0aLj lA%252BqwdFTR9qixbeT%252BMx7gDnU%252BvIpdIEDj2%252 FLwb0Lea2tCnXiXSBPbWonQI7SYiPvgDJCtQ8I9kQ6B2%252BS QOvTgG9oOnbVc0XVorW%252B4J9KeDdTJ45bIBVdOsk4J9zPSn Juq2Y3uEQkqQofsdEPsEHLUil0i53zIu7%252FyBch%252F9Hp dhjEd59Pla%252F21%252FYWgRX3eb7fjdBlPj6Lv7c%252FD4 1iuRL4FY2sURQ2%252FVfzxfv0u10PL8%252FX6C7kw5r8%253 D%26fta_ind%3D29%26fs%3D1

Ohja, geen spam, hij is niet van mij ;)


Bedankt voor de tip. Zal nu echter eerst maar weer eens wat moeten gaan sparen. De knip is leeg en mijn Les Paul blijft in de collectie :stop: