PDA

View Full Version : Mijn stratje afbeulen!



stratie
2 juni 2008, 19:44
Hallo beste forummers! hier een klein clipjee van mij (improv) hoe ik mn strat afbeul blues style hahah. :soul:


(begin is beetje gaar..daarna word het leuker, kom ik meer in mn rol hahah ;))


http://www.youtube.com/watch?v=Sy4aT80QOU4

Hoop dat jullie het cool vinden! :rockon:

Note: klik ff op ''watch video in high quality'' rechts onderin dan ist beter haha;)

Gr J (backing van www.guitarbt.com)

VHsologitarist
2 juni 2008, 19:50
Vind het niet echt SRV stijl. Beetje recht toe recht aan gespeeld. Maar wel leuk je zien te genieten, ik zag het aan je gezicht ;)

washburn93
2 juni 2008, 19:51
Ik vind het echt supergoed gespeeld man..

Alleen jammer van de kwaliteit van het filmpje

groeten Guido

stratie
2 juni 2008, 19:51
hahaha ja klopt nja..;) Niet heel erg SRV ofzo maar bedankt voor je reactie! ;)

HertogJanNL
2 juni 2008, 21:34
Ziet er gaaf uit! Ben nu een beetje de beginner blues lessons van www.justinguitar.com aan het doen (ritme en improvisatie), maar zoals jij het speelt lijkt me geweldig om te kunnen :) Tips?

stratie
2 juni 2008, 22:00
Tip #1: Altijd vanuit je gevoel spelen! Go with the flow, blijf niet hangen met schematjes en dingetjes !;) zorg dat je de pentatonische toonladders zo snel mogenlijk uit je hoofd weet! en vanaf daar, expirimenteren maar! haha;)

Good luck! Gr J :soul:

VHsologitarist
3 juni 2008, 02:04
Tip#2
HEEEELL veel hertog jannekes drinken ;)

Minda
3 juni 2008, 08:17
Lekker stratje, hoor! Waar haal je zo'n backingtrack vandaan?

Dank,

stratie
3 juni 2008, 09:26
www.guitarbt.com - Jam tracks

En dan JAMMEN MAAR! haha;) :soul:

washburn93
3 juni 2008, 09:29
www.guitarbt.com - Jam tracks

En dan JAMMEN MAAR! haha;) :soul:

je hebt pb! :hippie:

Minda
3 juni 2008, 09:32
'k Zal d'r wel overheen kijken. Of staan ze onder backing tracks of zo? Of moet ik ingelogd zijn op die site?

stratie
3 juni 2008, 09:33
Dit is beetje off topic;) maarem ze staan bij Backing Tracks, dan bij de J van Jam tracks ;)

Good luck!! Gr J

sietze
3 juni 2008, 21:41
Je weet de lickjes wel te vinden maar iets meer controle in je linker hand en co-ordinatie tussen links en rechts en je bent al een heel eind.

stratie
3 juni 2008, 21:59
Ok thanks! Dit was maar een testje eigk;) maarem..thanks voor je reactie!

Riky
8 juni 2008, 14:17
je hoeft niet alles te verandwoorden hoor :satisfie:



ik vind dat je lekker speelt. Ik vind alleen dat ik het echte gevoel niet bij jou hoor. Klinkt iets te perfect. Je kunt de blues licks wel, maar ja... het mist iets vind ik:)

maar klinkt nzeker niet verkeerd:)

DeiDRagonas
8 juni 2008, 15:00
Echt lekker gespeeld man!
Solo-tjes kunnen soms nog iets vloeiender/gecontroleerder, maar echt lekkere blues vanuit t gevoel gespeeld... Super.

Grt Roy!

Squier4ever
8 juni 2008, 15:40
vind je sound nou direct iets waar je aan zou denken bij blues, teveel gain, bijna lead. verder niet echt speciaal, gewoon redelijk strak gespeelt, hoewel je nog aan je timing kunt werken.

stratie
8 juni 2008, 23:34
True that, kijk bij mijn texas flood filmpie! dies wat beter :) bedankt voor de reacties en de tips, ik ga er zeker wat proberen mee te doen! :speed: :satisfie:

Gr J