PDA

View Full Version : Gitariste zoekt beginnend bandje of andere gitarist om mee te jammen in omg. Alkmaar



Balloonatic
2 juni 2008, 14:05
Hey,

Ik ben 23 jaar en speel nu zo’n 2 jaar, zowel elektrisch als akoestisch, gitaar. Ik wil mijn gitaarspel verder ontwikkelen en zoek daarom in Alkmaar of omg. een (beginnend) bandje of een andere gitarist om gewoon lekker mee te jammen.

Muse, The Beatles en Coldplay vind ik erg prettige muziek om te luisteren en te spelen. Daarnaast spreken de volgende band mij ook erg aan: U2, Franz Ferdinand, RHCP, The Feeling, Pink Floyd, The Feeling, Elbow, Maroon 5, Green Day, Kaiser Chiefs, The Kooks.

Cheers,

Madelon

fluitketel9
1 juli 2008, 19:51
Hallo,

ik ben 12 woon in Hoogkarspel (tussen Hoorn en Enkhuizen) en zou ooit wel de moeite willen nemen in de vakantie naar Alkmaar te komen om te jammen . Als je geintresseert bent stuur dan maar ff een prive bricht. :hippie:

Balloonatic
4 juli 2008, 17:22
Ik zoek eigenlijk mensen in de leeftijdscatagorie 20-30.

sinneD
4 juli 2008, 19:35
Ik kom zelf uit Groet, vlak bij Alkmaar en ben wel in de gelegenheid om op en neer te rijden. Lijkt me leuk om een keertje wat te jammen. Ben zelf 19 (bijna 20), laat maar privé berichtje achter als het je wat lijkt.

De genoemde bands zijn in het algemeen zeker ok, ik zit kwa gitaarspel veel in de pop/rock. Speel zelf echter vooral veel electrisch, maar accoustisch ben ik niet verleerd.

vin-e
8 juli 2008, 12:01
Hey Madelon,

ik woon vlakbij Alkmaar, misschien wel een keer leuk om wat te Jammen ben 23 en ik kan je muziekstijl wel waarderen.

snaarplukker
8 juli 2008, 16:27
Ik zoek eigenlijk mensen in de leeftijdscatagorie 20-30.
Ik vind dit leeftijdsdiscriminatie. Het gaat toch om het gitaarspel? :satisfie:

Cees

Balloonatic
8 juli 2008, 22:30
SinneD: You've got mail. :)

Vin-e: Er is een pm onderweg.

Cees: Uiteraard is het gitaarspel belangrijk, maar met leeftijdsgenoten heb ik denk ik meer gemeen. Dat is namelijk ook belangrijk ;)

DeiDRagonas
8 juli 2008, 22:45
Sjesis, het lijkt wel een datingsite hier.. Ja, iedereen wil wel met Madelon van 23 "gitaarspelen!!"
:stop:

Madelon lieverd.. Ik ben 28 jaar en speel nu zo'n 15 jaar gitaar. Ik kan je vast nog wel wat leren en jammen is altijd gezellig... Het gaat me echter alleen om de sex, dus helaas.

:cooler:











Grapje toch... grapje.

Grt Roy.

Marc Oblivian
9 juli 2008, 10:29
Heheh...wat een rukforum is het toch

Rocketman
20 juli 2008, 18:12
Ik ben 40 maar ik heb ervaring met jammen met gitaristes van 23 :blast:

Thundermane
20 juli 2008, 22:59
Tetten TETTEN :D

panicchain
21 juli 2008, 08:43
Ja hoi,

ik ben 28 en ik heb een bariton gitaar,

extra lang om extra mega mee te scheuren :seriousf: :seriousf:

Oh wat flauw , ik kon t niet laten.