PDA

View Full Version : harimu



panterawolf123
1 juni 2008, 18:35
ik heb net en gitaar gekregen van die vroeger van barry hay is geweest(het was een oefen gitaar) maar hij is van het merk harimu
ken het zelf ook niet maar si het een beetj ok merk???

alvast bedankt

toneblo
1 juni 2008, 18:40
...voor 25 euro gitaartje is ie top!

richwoodplayer
1 juni 2008, 18:44
ik heb net en gitaar gekregen van die vroeger van barry hay is geweest(het was een oefen gitaar) maar hij is van het merk harimu
ken het zelf ook niet maar si het een beetj ok merk???

alvast bedankt

WAAT!!!
verkoop je de gitaar ook????
die moet ik hebben als barry hay erop heeft gespeeld als mega grote golden earring fan!
dan wachten die nieuwe gibson knoppen maar even!
ik weet niet voor hoeveel je hem gekocht heb?
wil wel meer ervoor geven!

wietse
1 juni 2008, 18:53
ik heb net en gitaar gekregen van die vroeger van barry hay is geweest(het was een oefen gitaar) maar hij is van het merk harimu
ken het zelf ook niet maar si het een beetj ok merk???

alvast bedankt

altijd lastig bij zulke fantasie merken om er een beetje een goede kwaliteits indicatie aan te geven.
harimu was een japans import merk van vaak twijfelachtige kwaliteit maar dat zegt niks, die van jou kan wel een goede zijn.
dus foto's, dat zegt meer dan 1000 woorden.
je hebt namelijk ook necktrough harimu's van een soortgelijke kwaliteit als de arirang necktroughs en die zijn beslist niet slecht.

richwoodplayer
2 juni 2008, 18:26
als je de gitaar aan me wilt verkopen, pm me dan even ;)

hezz
2 juni 2008, 19:18
als je de gitaar aan me wilt verkopen, pm me dan even ;)

DUDE, hij heeft het nog geen enkel woord over verkoop gehad! Laat hem eerst zelf even wat over zijn nieuwe gitaar ontdekken, ja?

Danielovich
2 juni 2008, 19:47
DUDE, hij heeft het nog geen enkel woord over verkoop gehad! Laat hem eerst zelf even wat over zijn nieuwe gitaar ontdekken, ja?

het is toch ook wat met die gekke richwood aanbidders :seriousf:

richwoodplayer
2 juni 2008, 19:49
DUDE, hij heeft het nog geen enkel woord over verkoop gehad! Laat hem eerst zelf even wat over zijn nieuwe gitaar ontdekken, ja?

lol, daarom VRAAG ik het ook ;)
hij kan altijd nee zeggen.

Jdrokker
2 juni 2008, 19:54
ik denk dat hij ja zegt

richwoodplayer
2 juni 2008, 19:57
ik denk dat hij ja zegt

hoezo?
barry hay heeft er toch op gespeeld;)
als hij hem voor 25 heeft gekocht, wil ik hem best kopen voor 35

Steven Otto
5 juni 2008, 14:04
hoezo?
barry hay heeft er toch op gespeeld;)
als hij hem voor 25 heeft gekocht, wil ik hem best kopen voor 35
*Spprrrttsssss*
*Half glas cola door de kamer gespuuwd*

panterawolf123
5 juni 2008, 14:06
hoezo?
barry hay heeft er toch op gespeeld;)
als hij hem voor 25 heeft gekocht, wil ik hem best kopen voor 35
ik mag hem niet verkopen srry
want dan will mijn pleegvader aan de muur hangen
maar als ik mijn vinger op de hoogste vakje zet 6e snaar(lage E) dan komt de snaar tegen het ijzren plaatje aan hoe kan ik dat voorkomen????

Dark_Tranquillity
5 juni 2008, 14:10
Door 'm te verkopen aan Richwoodplayer. Dat zal het aanlopen v/d snaar wel stoppen. Zijn we ook gelijk van die gekke fetishist af.

BamBuFan1
5 juni 2008, 14:11
ik mag hem niet verkopen srry
want dan wil mijn pleegvader mij aan de muur hangen

Da's gewoon mishandeling!!! http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/chair1.gif

nickbongers
5 juni 2008, 14:30
is iets als "jamaar jij bent toch niet mijn echte vader! ik hoef niet naar jou te luisteren!" geen optie? ;)

Mr.Fingers
5 juni 2008, 14:33
is iets als "jamaar jij bent toch niet mijn echte vader! ik hoef niet naar jou te luisteren!" geen optie? ;)

ooh, gemeen!!!! :D

Dweezman
5 juni 2008, 14:33
is iets als "jamaar jij bent toch niet mijn echte vader! ik hoef niet naar jou te luisteren!" geen optie? ;)

oeioeieoei

richwoodplayer
5 juni 2008, 15:54
he jammer, misschien een optie dat ik hem voor 40 koop en dat je dan je het geld deelt?, ieder 20? :)
kan hij die 20 euro wel aan de muur hangen :D

Steven Otto
5 juni 2008, 15:57
he jammer, misschien een optie dat ik hem voor 40 koop en dat je dan je het geld deelt?, ieder 20? :)
kan hij die 20 euro wel aan de muur hangen :D

Dan gaat onze bester Panterawolf123 er 5 euro op achteruit. :satisfie:

Voor de rest heb ik niets nuttigs toe te voegen aan deze thread.

richwoodplayer
5 juni 2008, 16:28
Dan gaat onze bester Panterawolf123 er 5 euro op achteruit. :satisfie:

Voor de rest heb ik niets nuttigs toe te voegen aan deze thread.

ja dat is waar, dan krijgt hij 35 en z'n vader 5 euro voor op de muur? :satisfie:

Frenk95
5 juni 2008, 16:29
Als je nou wat foto's laat zien ben ik een stuk blijer..

wietse
5 juni 2008, 17:21
maar als ik mijn vinger op de hoogste vakje zet 6e snaar(lage E) dan komt de snaar tegen het ijzren plaatje aan hoe kan ik dat voorkomen????

dat hoort zo, tenminste als je de fretdraad bedoelt die direct onder dat vakje zit, ijzeren plaatje + fretdraad.
raakt hij de fretdraad ook een vakje lager dan heb je fretbuzz en kan je verhelpen door de brug wat hoger te zetten.
of je fretdraad is totaal versleten dan wordt het refretten en dat is een dure hobby.

en foto's zouden mooi zijn effe een photobucket account aanmaken (gratis) en foto's daarop zetten dan kunnen we zien waar je het over hebt.

richwoodplayer
5 juni 2008, 17:37
dat hoort zo, tenminste als je de fretdraad bedoelt die direct onder dat vakje zit, ijzeren plaatje + fretdraad.
raakt hij de fretdraad ook een vakje lager dan heb je fretbuzz en kan je verhelpen door de brug wat hoger te zetten.
of je fretdraad is totaal versleten dan wordt het refretten en dat is een dure hobby.

en foto's zouden mooi zijn effe een photobucket account aanmaken (gratis) en foto's daarop zetten dan kunnen we zien waar je het over hebt.

als dat zo is en het word te duur, kan je m altijd nog aan me verkopen, of hij moet van gedachte verandere dan :)

Mr.Fingers
5 juni 2008, 17:45
als dat zo is en het word te duur, kan je m altijd nog aan me verkopen, of hij moet van gedachte verandere dan :)

kerel stopt er is mee jom... uw gezever komt me danig m'n nek uit!

al een sjans is er de negerlijst