PDA

View Full Version : Vox vs Marshall



Phenix
1 juni 2008, 17:25
Hej,

ik vroeg mij af wat de beste keuze zou zijn als verlengstuk voor mijn eerste gitaar, een voxje of een marshall, ik weet dat marshall een geweldige reputatie heeft maar een vox vond ik ook niet mis klinken. Of zou ik geen van beide moeten kiezen, en weet jij een betere keuze ?

http://www.musicstore.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0005990-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList
http://www.musicstore.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=?SKU=GIT0004157-000&ProductUUID=0&JumpTo=OfferList

gitaarfan
1 juni 2008, 17:34
dit kan je beter in het subforum "moderne versterkers" plaatsen denk ik. grotere kans op een nuttig antwoord daar.

maar goed, ga zelf naar de winkel en kies wat jou het beste ligt qua geluid en neem die mee naar huis zou ik zeggen.

Rormo
1 juni 2008, 18:03
Dit hoort inderdaad niet in dit forum.

On topic: Die Marshall is kut, die Vox is een prima keuze. Kijk ook voor de Roland Cube 30. Die is vergelijkbaar met de Vox.

HaroldA
1 juni 2008, 18:16
On topic: Die Marshall is kut
Wat hij zei...

paulusdeBKB
1 juni 2008, 18:53
On topic: Die Marshall is kut, die Vox is een prima keuze. Kijk ook voor de Roland Cube 30. Die is vergelijkbaar met de Vox.

Sluit ik me bijna helemaal bij aan. De Marshall is niet hartstikke kut maar wel redelijk kut. De Vox biedt voor da geld een beter product. Ook de Cube kun je eens proberen maar aan die Vox val je je zeker geen buil!

dendee
1 juni 2008, 20:12
ik heb hier de grotere broer staan van die vox (ad100vt)
hier zitten echt wel goede sounds in die overtuigend klinken,
zoals gezegd, de cube is een ander goed alternatief voor de vox.

grtz

Nino1110
1 juni 2008, 20:21
De mensen die zeggen dat de MG serie kut is, hebben die hem wel daadwerkelijk uitgetest?
Ik heb meerdere malen op de 15 watter gespeelt en slecht is die zeker niet.

the sure thing
2 juni 2008, 10:31
De mensen die zeggen dat de MG serie kut is, hebben die hem wel daadwerkelijk uitgetest?
Ik heb meerdere malen op de 15 watter gespeelt en slecht is die zeker niet.Kut is relatief. Als je een cube van Roland hebt uitgetest, is de MG serie terplekke kut geworden.

HaroldA
2 juni 2008, 10:40
De mensen die zeggen dat de MG serie kut is, hebben die hem wel daadwerkelijk uitgetest?
Ik heb meerdere malen op de 15 watter gespeelt en slecht is die zeker niet.
Ik ken de topjes van de MG serie en die zijn prut. (iets netter dan 'kut')

Klinken nergens naar (geen karakter) en vallen compleet weg in de mix.

Rormo
2 juni 2008, 12:14
De mensen die zeggen dat de MG serie kut is, hebben die hem wel daadwerkelijk uitgetest?
Ik heb meerdere malen op de 15 watter gespeelt en slecht is die zeker niet.

Hehehe, ik heb er zelfs meerdere getest. 2x een MG100 en 1 x een MG15. Het is gewoon ruk. Ik ben hardstikke Marshall fan, maar zo'n goedkope Marshall kan gewoon niet tippen aan een aantal producten van andere fabrikanten.

the sure thing
2 juni 2008, 12:52
De goedkoopste Marshalls die acceptabel klinken ,zij nde (oude) valvestate series. Maar ja, die hebben geen effectenmeuk aan boord.

Don Olivier
2 juni 2008, 12:55
Een 8240 valvestate is een super keuze: snoeihard EN goede sound EN ook nog eens 2e hands goedkoop (200 euro ofzo)

Thomas-z
2 juni 2008, 13:04
haha tussen die keuze zat ik zaterdag:P

ik heb de Vox gekozen
zitten vet veel ampsn en effecten op vet lijp wel meer dan 20
is vet :D

Phenix
3 juni 2008, 18:40
haha tussen die keuze zat ik zaterdag:P

ik heb de Vox gekozen
zitten vet veel ampsn en effecten op vet lijp wel meer dan 20
is vet :D


ah zal ik precies ook beter doen, als ik de bovenste reacties lees, welke vox heb je gekozen, één van de DA series ? :p