PDA

View Full Version : 5snaar OLP in de uitverkoop bij Feedback



paulusdeBKB
1 juni 2008, 13:46
Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar die weigert termen van 3 karakters. Daar ben je mooi klaar mee als je wilt zoeken naar OLP MM3, haha :satisfie:

Anyway: vanaf volgende week dumpt Feedback de 5-snarige OLP MM3. Van 375 voor 159 euri.

Op zo'n manier wordt het wel erg interessant om een 5snaar erbij te kopen. 1 probleempje: ik ken ze niet. Is een MM3 een serieus instrument?

B_2_the_a
1 juni 2008, 13:49
olp is wel erg nice!
Enige wat ik erover kan zeggen

naast:
ga doordeweeks ff langs en test hem uitgebreid

HaroldA
1 juni 2008, 14:45
Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar die weigert termen van 3 karakters. Daar ben je mooi klaar mee als je wilt zoeken naar OLP MM3, haha :satisfie:
Google is je vriend in dit soort gevallen: site:gitaarnet.nl/forum OLP MM3 (http://www.google.nl/search?q=site%3Agitaarnet.nl%2Fforum+OLP+MM3)

guitartub
1 juni 2008, 15:21
Denk dat het weinig geld is voor een kwalitatief redelijke bas.

paulusdeBKB
1 juni 2008, 17:44
Google is je vriend in dit soort gevallen: site:gitaarnet.nl/forum OLP MM3 (http://www.google.nl/search?q=site%3Agitaarnet.nl%2Fforum+OLP+MM3)

Thanks Harold, dat ik daar zelf niet op ben gekomen! :)
edit: ik las net ergens dat het merk OLP ophoudt te bestaan... dat zal dan wel de reden van de prijsdump zijn, lijkt me.

gerrekat
2 juni 2008, 09:49
voor dat geld un je niet veel miskopen natuurlijk, maar lees op diverse fora niet zulke positieve verhalen over OLP. Maar ja natuurlijk kan je een OLP MM3 niet vergelijken met een "echte" SR5 van € 2200.

no 1 hops
2 juni 2008, 10:05
voor dat geld un je niet veel miskopen natuurlijk, maar lees op diverse fora niet zulke positieve verhalen over OLP. Maar ja natuurlijk kan je een OLP MM3 niet vergelijken met een "echte" SR5 van € 2200.
het is allemaal flink minder geworden na de verkoop van de olp divisie van ernie ball aan een andere firma.

MazeMouse
2 juni 2008, 12:06
OMG, tijd om mijn huidige MM3 dan maar eens van een broertje te gaan voorzien dan :eek:

Ash ketchum
2 juni 2008, 12:16
Ik had er gisteren 1 in mijn handen in rotterdam, ik was nog aan het twijfelen. Uiteindelijk toch maar niet gedaan, maar het leek me wel leuk voor erbij.

Levitation
2 juni 2008, 18:03
Wow. Dat is bijna geen geld meer.

Heb al een tijdje een OLP MM2 op het oog, maar heb het geld net niet.

PS: 't Is trouwens wel 179 euro :)

paulusdeBKB
2 juni 2008, 19:43
PS: 't Is trouwens wel 179 euro :)

Ehhm, nope. Kijk maar:
http://www.feedback.nl/images/flyer/2008_mei/flyer_pag_1online.pdf
(pdf alert)

Levitation
3 juni 2008, 17:57
Vreemd, op de site zelf staat hij voor 179.

Nuja, het gaat moeilijk worden dit te weerstaan. Al vind ik de MM2 wel mooier dan die MM3.

Ash ketchum
3 juni 2008, 18:24
En mijn broer heeft h'm vanmiddig gewoon gekocht voor erbij!!! Eerst ff fatsoenlijk afstellen en dan hebben we er een cool basje erbij!!!

AntY
7 juni 2008, 16:48
ik heb er vanmorgen als eerste eentje gehaald :)

paulusdeBKB
7 juni 2008, 19:15
Ash & AntY, hoe bevalt 'ie? Ik zit in Amsterdam en kan moeilijk op en neer naar R'dam of Utrecht (werk tegenwoordig fulltime en kindje enzo), ik hoor dus graag van iemand of ze (ruim) de moeite waard zijn.

Ash ketchum
7 juni 2008, 21:50
Hij bevalt prima, alleen een C op lage b-snaar kan een beetje flubberig klinken. De hals voelt niet echt groot aan ondanks die extra b-snaar. Na aanschaf was een volledige setup wel nodig om het enigzins lekker speelbaar te maken: Actie, intonatie, frets polijsten, halsbolling, mechanieken en andere schroefjes aandraaien. De originele snaren waren ernie balls en die bevallen tot nu toe nog prima. Er ligt nog een setje rotosound snaren klaar om te zien of da nog wat toevoegt of afbreekt aan het geluid.
Het is een leuke toevoeging qua sound bij de 2 Fender JB's van mijn broer.

paulusdeBKB
7 juni 2008, 22:06
Ja dat kan ik me voorstellen. Misschien moet ik toch maar proberen de trip te maken en zo'n ding te halen. Dan kan ik meteen die Alesis monitors met processor eens horen.