PDA

View Full Version : Boss Chorus



Basman
21 februari 2003, 17:53
Ik heb al een bass overdrive van boss (ODB-3) en nog een andere van ibanez maar nu dacht ik eraan om een bass-chorus te kopen. Is die van boss (CEB3) goed? Waarschijnlijk wel he, en hoeveel kost die dan?

Rhinus
21 februari 2003, 18:27
Overdrive?

Bastijn
21 februari 2003, 18:55
ga naar http://www.digitech.com/products/Bassmultichorus.htm , je kunt hem ook beluisteren op die pagina. Ik vind dit nou echt een goed klinkend Chorus.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bastijn op 2003-02-21 18:57 ]</font>

Basman
21 februari 2003, 18:58
jaja, de bas-overdrive van boss, da is zo een gele pedaal, zalig vettige sound, ik vind hem beter dan de ibanez bas-overdrive en die is al heel goed.

bassopotmus
21 februari 2003, 19:26
owkee de ODB# heb ik net zelf dies vet, maar das niet de topic..De CB3(ofzo) van boss is erug goed, heb em zelf geprobeert, goede instel mogelijkheden en goede dikke chorus.

Maar goed ik heb toch vor de overdrive gekozen..gebruik ik meer, maar als ik geld over heb, komt die chorus er nog eens!!

Echt vet voor bass interludes..of een introtje

Emeth
21 februari 2003, 19:53
Ik heb de Boss Dynamic Wah en Chorus en ik ben er zeer tevreden over.
Anders ga na http://www.bossus.com daar kan je ze beluisteren

jaspertomas
21 februari 2003, 19:56
heb ook de dynamic wah (boss aw-3); wat vind jij ervan? (sorry, zou een eigen topic moeten beginnen)

dumBASS
21 februari 2003, 21:17
Zelf gebruik ik de chorus (Boss) regelmatig, en dan zo ingesteld dat je 'm net (niet) hoort. Geeft een soort van scherp, 'stalen' geluid. Vind ik persoonlijk erg mooi...

Emeth
21 februari 2003, 22:14
Op 2003-02-21 19:56, schreef jaspertomas:
heb ook de dynamic wah (boss aw-3); wat vind jij ervan? (sorry, zou een eigen topic moeten beginnen)

Het geeft een vet geluid bij de echte bass grouves maar als je pop/rock speeld past het er niet echtbij, maar het is een heel fijn pedaaltje.

basswasp
21 februari 2003, 23:34
'k heb ook een Dynamic Wah... :grin:

Even doorkletsen over dit ding in een apart onderwerp?

bassopotmus
22 februari 2003, 13:07
lijkt me intressant!

Emeth
22 februari 2003, 13:53
K, zie boss pedaaltjes ...

Ruud
22 februari 2003, 15:16
Tja chorus, ik vind het maar een ralle kutbak zonder nuttig geluid maar oke, das mijn mening...

die Boss dingen zijn over het algemeen goeie kastjes, ik stamp der flink op en dat kunnen ze goed hebben hoor. De levensduur van die dingen is gewoon erg hoog... en ja, die metalen gegoten behuizing is gewoon erg stevig.
Laatst met een optreden had ik alleen het probleem dat me de knoppen (setting) niet bleven staan, beetje stampen en ze verdraaiden alweer, en dan stamp ik echt niet op de knoppen... volgende keer toch maar effe langstapen...