PDA

View Full Version : Hier wordt je toch akelig van...............



Guinness
21 februari 2003, 15:41
http://www.cnn.com/interactive/us/0302/nightclub.fire.gallery/content.1.html


Dit hoop je toch nooit mee te maken.

Fluffy
21 februari 2003, 15:45
het ziet er inderdaad kut uit :sad: kent iemand/ of heeft iemand het hele verhaal van wat er precies gebeurd is, en gevolgen ?

Guinness
21 februari 2003, 15:47
Men ontstak het podiumvuurwerk en de achterkant van het podium vatte vlam en toen vervolgens de hele club. Volgen CNN zijn er 50 doden tot nu toe.

Electrical Storm
21 februari 2003, 16:07
Ook bandleden dood dan?

Wat helemaal tegenwerkend is is dat iedere Amerikaan bij de eerste schreeuw al denkt dat het om een terroristische aanval gaat en daardoor zijn medemens verdrukt om naar buiten te komen, althans: zo ging dat wel in Chicago.

Guinness
21 februari 2003, 16:14
En in Volendam...

Maar daar lag het toch aan die gigantische lul van een cafebaas die meende om zijn zaak vol te hangen met kurkdroge dennentakken. Dit verzin je toch niet.

Butcher
21 februari 2003, 16:39
Op dit moment is een gitarist nog vermist.

Butcher
21 februari 2003, 16:44
Op 2003-02-21 16:07, schreef Electrical Storm:
Ook bandleden dood dan?

Wat helemaal tegenwerkend is is dat iedere Amerikaan bij de eerste schreeuw al denkt dat het om een terroristische aanval gaat en daardoor zijn medemens verdrukt om naar buiten te komen, althans: zo ging dat wel in Chicago.


Waar heb je het in godsnaam over? Dat gedoe in Chicago ging als volgt:
2 grieten begonnen te vechten, twee uitsmijters proberen ze uit elkaar te halen. Voor een of andere onverklaarbare reden begint een van die uitsmijters met peperspray in 't rond te spuiten, met als gevolg paniek. Het heeft echt geen flikker met terroristische aanslagen te maken, en echt niemand heeft dat beweerd. Welke terrorist pleegt nou een aanslag in een all-black nachtclub die geen vergunning heeft in the ghetto???

sash
21 februari 2003, 16:58
De KKK :grin:

suzanne
21 februari 2003, 18:52
ieuw das erg! ik heb wel een tik merk ik af en toe, als ik in een dichte ruimte ben ofzo dan kijk ik altijd eerst waar de nooduitgang is...vraag me niet waarom.

BLOK182
21 februari 2003, 18:53
las het ook net, was ook op tv trouwens, vet kut man!

Electrical Storm
21 februari 2003, 19:30
Op 2003-02-21 16:44, schreef Butcher:
Waar heb je het in godsnaam over? Dat gedoe in Chicago ging als volgt:
2 grieten begonnen te vechten, twee uitsmijters proberen ze uit elkaar te halen. Voor een of andere onverklaarbare reden begint een van die uitsmijters met peperspray in 't rond te spuiten, met als gevolg paniek. Het heeft echt geen flikker met terroristische aanslagen te maken, en echt niemand heeft dat beweerd. Welke terrorist pleegt nou een aanslag in een all-black nachtclub die geen vergunning heeft in the ghetto???



DUHH DAT ZEG IK TOCH?! Ze DACHTEN dat het om een terroristische aanval in Chicago dus ze raakten in paniek waardoor mensen werden verdrukt. En verder was ik er niet bij dus ik snap niet waarom je zo zeurt...

andy
21 februari 2003, 19:31
Horror.... Maar vraag me af of die band het vuurwerk wel goed heeft gebruikt. Voor bepaalde type bom moet een zaal/podium ook een minimale hoogte en breedte hebben. Wij hebben ons "vuurwerk" wel eens achterwege gelaten bij een te laag plafond in de zaal.

Butcher
21 februari 2003, 23:07
Op 2003-02-21 19:30, schreef Electrical Storm:


Op 2003-02-21 16:44, schreef Butcher:
Waar heb je het in godsnaam over? Dat gedoe in Chicago ging als volgt:
2 grieten begonnen te vechten, twee uitsmijters proberen ze uit elkaar te halen. Voor een of andere onverklaarbare reden begint een van die uitsmijters met peperspray in 't rond te spuiten, met als gevolg paniek. Het heeft echt geen flikker met terroristische aanslagen te maken, en echt niemand heeft dat beweerd. Welke terrorist pleegt nou een aanslag in een all-black nachtclub die geen vergunning heeft in the ghetto???



DUHH DAT ZEG IK TOCH?! Ze DACHTEN dat het om een terroristische aanval in Chicago dus ze raakten in paniek waardoor mensen werden verdrukt. En verder was ik er niet bij dus ik snap niet waarom je zo zeurt...


Ehh... zelfs de grootste randdebiel weet dat een security-gast die met peperspray geen terrorist is. Niemand dacht dat dus.

andy
22 februari 2003, 01:45
ga mezelf niet quoten, maar nou zitten ze wel te ruzieen of die bommen nu wel of niet mochten. De zaal had geen vergunning. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, want zo"n net niet jaren 80 rock/metal band als Great White moet het natuurlijk wel hebben van echt vuurwerk. En zo"n zaaleigenaar maakt het waarschijnlijk geen flikker uit als het maar spectaculair is. Maar een band moet ook zien dat iets wel of niet kan, zeker als je zo"n 20 jaar ervaring hebt.Maar zoiets mag niet gebeuren.

Nocki
5 maart 2003, 21:48
After looking at the guinness add I could never figure out. how a man stood up on a surfboard after forty pints a stout...

lalala...

Electrical Storm
5 maart 2003, 23:38
Op 2003-02-21 23:07, schreef Butcher:
Ehh... zelfs de grootste randdebiel weet dat een security-gast die met peperspray geen terrorist is. Niemand dacht dat dus.


Oww natuurlijk dus daarom raken ze zo massaal in paniek. Sorry dat ik trouwens vergat dat jij een betrouwbaardere bron bent dan CNN, ik onthoud zoiets nooit...
We hebben het trouwens ook over Amerikanen, die gaan wat verder dan randdebielen :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Electrical Storm op 2003-03-05 23:38 ]</font>