PDA

View Full Version : Nieuwe Rivera



guitartub
31 mei 2008, 07:58
Was van de week bij een demo van de nieuwe Rivera Venus serie door
PAUL RIVERA himself!! Zijn toch wel weer erg te gekke buizenversterkers (Kwaliteit die je van Rivera gewend bent/mag verwachten) die ik eenieder en zeker de buizenfreaks kan aanraden. Ook de knucklehead
top + 4X12 kwam nog even aan bod.... TOP OF THE BILL!!!

Dweezman
31 mei 2008, 10:15
TOP OF THE BILL!!!

als in: hoogst haalbare qua bon? ;-)

x.a.d
31 mei 2008, 10:32
Mijn ervaring is dat je niet meteen een lekker sound hebt...dat het er wel inzit, maar je moet effe draaien voor je het er uit hebt... Maar zeker geen verkeerd spul!

Mitch
31 mei 2008, 12:10
Leuk dat -ie naar NL is gekomen. Die Venus serie las ik al aardig wat positieve recensies over op het net, ook van mensen die daarvoor niet zo'n Rivera-fan waren, dus ik ben wel benieuwd of ze nu echt iets nieuws hebben neergezet.

guitartub
31 mei 2008, 15:26
als in: hoogst haalbare qua bon? ;-)

Vind ik zelfs wel meevallen. (Dikke portemonnee is wel vereist uiteraard, t'is echter niet het duurste wat ik ben tegengekomen.)
Was meer bedoeld als in geluidskwaliteit en mogelijkheden!

Edovinus
31 mei 2008, 16:09
Ik was ook bij die Masterclass van Paul Rivera Sr.. Vond het errug gaaf! Heb me in ieder geval goed vermaakt. Die Venus 6 en de K-Tré klonken fantastisch vond/vind ik.

guitartub
31 mei 2008, 17:16
Hey Edo,

Je hebt die Knuckelhead toch uit zitten proberen? Klonk iig errug goed (maar dat was ik van jou al gewend.)
Groet, Bert.

Edovinus
1 juni 2008, 13:36
Hey Bert! Ja, die Knucklehead K-Tré was erg fijn, zelfs op slaapkamer niveau. Maar dat wist ik al van m'n eigen Rivera (R100-212).

peter_heijnen
1 juni 2008, 13:57
http://www.youtube.com/watch?v=ZwoOGBBzUIo

Ktre en Kr7