PDA

View Full Version : Bassist gezocht omgeving Eindhoven



Mustaine17
30 mei 2008, 21:32
We zijn nu met z'n 2en, gitarist en drummer, we coveren nu met zn 2en allerlei nummers van o.a. metallica en slayer wat redelijk goed gaat, maar we missen toch echt iets. we hebben gewoon een bassist nodig. we zijn allebei 17 dus iets rond die leeftijd zou wel goaf zijn, niet erg als je wat ouder of jonger bent uiteraard! We willen vooral een thrash metal/heavy metal richting opgaan met de band maar we staan ook open om af en toe wat hardrock of iets anders te spelen. Als je meer info wilt hoor ik het wel ;). bedankt.

BartBass
3 april 2010, 12:54
We zijn nu met z'n 2en, gitarist en drummer, we coveren nu met zn 2en allerlei nummers van o.a. metallica en slayer wat redelijk goed gaat, maar we missen toch echt iets. we hebben gewoon een bassist nodig. we zijn allebei 17 dus iets rond die leeftijd zou wel goaf zijn, niet erg als je wat ouder of jonger bent uiteraard! We willen vooral een thrash metal/heavy metal richting opgaan met de band maar we staan ook open om af en toe wat hardrock of iets anders te spelen. Als je meer info wilt hoor ik het wel ;). bedankt.


hey, ik ben Bart, een 17 jarige gozer uit Eindhoven, ik weet niet of jullie nog steeds een bassist zoeken. maar als dat zo is... kan ik jullie mischien wel verder helpen. Ik speel nu zo'n 3 jaartjes bass, heb ervaring in 2 verschilende metalbands gehad. en podium ervaring op verschillende kleine podia. ik hou van veel metal en hard rock bands die creatief een eige sound hebben.:punk:

als jullie meer willen weten over me mail dan even naar : (Krullenkop27@hotmail.com)