PDA

View Full Version : kleur verf mengen???



RoelTM
30 mei 2008, 19:43
hallo,

ik ga binnenkort beginnen (al klein beetje begonnen) aan m'n zelfbouw gitaar :cheerup:
en de kleur moet (gedeeltelijk) blauw worden...
en niet zomaar blauw... maar 7VSBL blauw :cooler:
http://www.gigmusic.co.kr/products_img/ibanez/jem7vsbl-6.jpg
(deze heeft aleen glitters, dat hoeft van mij niet)

ik was laatst al bij de Gamma aan het kijken, daar hadden ze wel blauwe spuitbussen... maar die waren weer net iets te groen..
anderen waren te licht, te donker of waren helemaal niet blauw...
inderdaad, ik kan nogal zeuren over de kleur...
maar is het mogelijk dat ik de kleur laat mengen (bijv met die gamma kleurstaafjes) ? (bij de gamma konden ze dat niet zeiden ze)
of is er ergens een (internet)winkel vol met blauwe spuitbussen voor zelfbouwgitaren??

anders wordt ie gewoon geel, ook leuk ;)

barno
30 mei 2008, 21:40
denk dat de kleur op die gitaar iets meer is als zomaar spuitbusje, lijkt alsof er soort silverflake in zit.

bass blom
30 mei 2008, 21:44
niets is onmogelijk tegenwoordig


Het verf mengen neemt per kleur enkele minuten in beslag, u kunt hier dus op wachten.
Het is ook mogelijk om verf in een spuitbus te laten persen.

Tevens mengen wij autolak zowel uni, metallic als mica/ parelmoer in ruim 60.000 kleuren.
Ook voor oudere auto`s. Elke kleur is in een spuitbus te persen.

Wij beschikken over een kleurscanner waarmee de kleur bepaald kan worden van een door u meegebracht staal. Het is ook mogelijk een kleur op staal te laten maken. Wij maken de kleur van b.v. uw keukenlade, benzineklepje of ander monster zo exact mogelijk na. Hiervoor hebben wij ongeveer 1 - 2 dagen nodig.


http://www.google.nl/search?hl=nl&q=spuitbus+laten+mengen&btnG=Google+zoeken&meta=

RoelTM
30 mei 2008, 23:07
denk dat de kleur op die gitaar iets meer is als zomaar spuitbusje, lijkt alsof er soort silverflake in zit.
jah, dat hoeft van mij dus niet

en ik zal eens bij de lokale verfwinkel kijken of ze daar ook kunnen mengen