PDA

View Full Version : Gerelicte ESP George Lynch Strat



Otje
30 mei 2008, 17:21
Goed, ik ben een Les Paul type en zal dus niet snel met een Strat gezien worden.

En daarnaast: een afgeragde gitaar is alleen cool als je 'm zelf hebt versleten gedurende 2000 zweterige optredens. Toch?

Ahum.

http://i203.photobucket.com/albums/aa304/LesTeleStrat/ESPGL-56GerorgeLynchSignatureModel-.jpg

Ook al gaat het tegen al mijn principes in, dit is een onwijs gaaf ding. Nog nergens gezien, maar als ik 'm ergens zie dan ga ik dit eens uitgebreid proberen.

* Bolt-On
* 25.5” Scale
* Alder Body
* 1 Pc Maple Neck & Fingerboard
* 42mm Bone Nut
* Extra Thin U Neck Contour
* 22 XJ Frets
* Nickel Hardware
* Sperzel Locking Tuners
* Schaller Straplocks
* Gotoh Vintage Bridge
* Seymour Duncan Pearly Gates (B) & ESP SS-120 (N&M) p.u.
* Finish: Distressed 2TB

Orgasmocaster
30 mei 2008, 18:22
hij is toch bekend vanwege skulls en bones of snakes op zn gitaar???

Coolguy
30 mei 2008, 19:36
http://www.myguitarsolo.com/Players/GeorgeLynch.jpg

Otje
30 mei 2008, 19:52
hij is toch bekend vanwege skulls en bones of snakes op zn gitaar???Dat was toen. Dit is nu :). Lynch wordt geassocieerd met glam rock vanwege de kleding en (ahum) haardracht van toen. Maar Dokken was een verdomd goede melodieuze rock band en 's mans gitaarspel is prachtig. De manier waarop hij zijn solo's opbouwt en een onderdeel van de song laat zijn is te gek.

fred dons
30 mei 2008, 20:13
deze esp is gebaseerd op zijn oude fender strat waar later een esp neck op gezet is, er zijn verschillende versies die gebaseerd zijn op zijn echte strat, de eerste versie was iets minder gereliced omdat zijn originele strat er gewoon toen minder beschadigt uitzag, de huidige is dus gebaseerd op hoe die er nu uitziet
er is ook een ltd versie maar daar ziet de relic er gewoon te nep uit

Orgasmocaster
30 mei 2008, 20:44
Dat was toen. Dit is nu :). Lynch wordt geassocieerd met glam rock vanwege de kleding en (ahum) haardracht van toen. Maar Dokken was een verdomd goede melodieuze rock band en 's mans gitaarspel is prachtig. De manier waarop hij zijn solo's opbouwt en een onderdeel van de song laat zijn is te gek.

ik heb vorige maand een clinic van george net gemist helaas.. anders had ik het misschien geweten dat ie zn jfrog had geditched ;)
wel ben ik 2 maand geleden naar een solo optreden van don dokken geweest :)

fred dons
30 mei 2008, 21:25
hij heeft zijn Jfrog/esp nog steeds maar hij heeft nu ook een signature V en een tele waar hij vaker op speelt (naast zijn serpent)