PDA

View Full Version : Weet iemand dit?



Kietterd
30 mei 2008, 16:11
Ik zag dus een bas gitaartje met versterker ect. bij de feedback site. Maar aangezien hij zo goedkoop is denk ik dat het een mini gitaartje is voor kinderen van 8. Ik ben zelf 14 bijna 15 jaar oud. En vroeg me af of iemand dit weet?

De link:

http://www.feedback.nl/?b=310400906&a=

Bram+
30 mei 2008, 16:18
Ik zag dus een bas gitaartje met versterker ect. bij de feedback site. Maar aangezien hij zo goedkoop is denk ik dat het een mini gitaartje is voor kinderen van 8. Ik ben zelf 14 bijna 15 jaar oud. En vroeg me af of iemand dit weet?

De link:

http://www.feedback.nl/?b=310400906&a=
Dit is een normaal formaat bas, dus geen kinderformaat. De set is zo goedkoop omdat de versterker én bas kwalitatief gezien niet van de bovenste plank zijn.

Kietterd
30 mei 2008, 16:19
Het is wel een Jazz, maar met P vorm ;o En er staat nog een set. Met die versterker en zwarte Jazzvormige bass. Met minder spullen erbij.

Daarom maakte ik me een beetje zorgen.

De elementen zijn daarop alleen naast elkaar geplaatst.

Bram+
30 mei 2008, 16:23
Het is wel een Jazz, maar met P vorm ;o En er staat nog een set. Met die versterker en zwarte Jazzvormige bass. Verder niks, voor 280.

Daarom maakte ik me een beetje zorgen.

De elementen zijn daarop alleen naast elkaar geplaatst.
Was me nog geen eens opgevallen dat ze inderdaad het verkeerde plaatje bij de verkeerde advertentie hadden staan, maar bassen uit de affinity-serie (of het nou een P- of J-bass is) zijn per definitie full scale. Alleen de Bronco bass en de Hello Kitty-afgeleide zijn short scale. In de beginnerssetjes van Squier zitten Affinity bassen.

Kietterd
30 mei 2008, 16:25
Oke dankje wel ;D Anders kwam ik daar bij Feedback aan, bleek het een mini ding te zijn. 8)

vincent136
30 mei 2008, 19:46
dan had je toch een andere genomen? keuze genoeg bij feedback

hansli
30 mei 2008, 22:44
minibasjes kunnen trouwens heel fijn klinken.....
ik heb es op een minifender gespeeld, een reisbasje zeg maar, heel mooi

niks voor een band natuurlijk, maar je zult hier als kind heel blij van worden, was ook niet heel erg goedkoop natuurlijk.......................

verder zijn er natuurlijk over beginnersbasjes veel topics te vinden op dit forum, veel leesplezier gewenst :hippie:

Kietterd
30 mei 2008, 22:58
dan had je toch een andere genomen? keuze genoeg bij feedback
Niet als je net 190 euro heb XD En die set is dat precies ;o

hansli
31 mei 2008, 22:02
Niet als je net 190 euro heb XD En die set is dat precies ;o

doorsparen!

Kietterd
31 mei 2008, 22:57
Dan moet ik nog best wel heel veel, rond de 100 ofzo ;o Dat duurt dan ook weer 3 maanden. Daar heb ik dus niet zoveel zin in.

gitaarvrouwtje
1 juni 2008, 10:12
had je die 190 gespaard kietterd?
das niet mis..petje af
dan is 100 erbij inderdaad heel veel..

ik hoop dat je een hele leuke bas met versterker vindt voor je geld..het is je gegunt als je er zo je best voor hebt gedaan
kan je er helaas niet aan helpen , heb ook geen verstand van bassen..
maarre vindt t wel TOP als iemand spaart voor wat ie wil, mijn zoon doet dat ook (wordt binnenkort 15) en als ik zie dat hij goed gespaard heeft en t net niet redt dan wil ik nog wel eens voorschieten of gewoon aanvullen

hoe zien jou ouders dat?
misschien kunnen ze je een klein beetje erbij helpen financieel?

Kietterd
1 juni 2008, 12:52
Hihi dankjewel.

Ik heb zelf ook gespaard voor mn elektrische gitaar + amp. Mn ouders doen er totaal niet moeilijk over, ze vinden het juist geweldig dat ik een hobby heb, en mn geld niet uitgeef aan allemaal nutteloze spulletjes. Als ik over 3 maanden over ga naar HAVO 3 storten ze ook wat op mn rekening. Dan kan ik weer verder sparen voor iets nieuws voor mn collectie. En als die bass bijvoorbeeld een aanbieding was zouden ze me het me natuurlijk wel voorschieten.

Kietterd
4 juni 2008, 23:54
Morgen even langs de Feedback, en kijken of hij op vooraad is xD

Kietterd
5 juni 2008, 22:17
Ze hadden dus een fout gemaakt. De verkeerde prijs en foto bij de verkeerde omschrijving. Kwam ik daar aan, huh, zo goedkoop kan niet ect. Dusja, voor niks naar Feedback gegaan :sneaky:

Wiellem
6 juni 2008, 11:26
Misschien ff marktplaats checken wie weet vind je wel een mooie aanbieding

Kietterd
6 juni 2008, 16:12
Ik heb net een blauwe Squier P-bass besteld bij musicstore ;D Nu even afwachten op mn aanwinstje.

harm001
13 juni 2008, 02:10
Als ik jou was zou ik toch maar ff doorsparen, ik had zelf eerst ook een beginnersset gekocht, en dat was ik binnen een half jaar goed zat.
Volgens mij kun je bttr direct een goede bass kopen, want als je er net als ik binnen een half jaar achter komt dat je best wel een shit bas hebt, dan ben je wel mooi bijna 200 euro kwijt.

Kietterd
13 juni 2008, 18:21
Ik heb hem al binnen ;D Ik wil er alleen maar de basis op leren spelen, over een tijdje zie ik wel of ik doorga met bassen of gewoon gitaar, en of ik een nieuwe bas of gitaar aanschaf.