PDA

View Full Version : Nieuwe Les Paul Standard!



inteDes
29 mei 2008, 17:53
Ik kon me niet inhouden, ik heb mezelf de mooiste verjaardagskado tot nu toe geschonken:

een Epiphone Les Paul Standard Cherry Sunburst en een Roland Cube 20x

normaal gezien ging ik gewoon naar de winkel om de versterker te kopen, maar toen zag ik ze daar staan en ik was meteen verkocht! Ze is gewoon prachtig. Het is echt machtig om de koffer (ik heb geluisterd Mr. Fingers ;)) open te doen en ze daarin te zien liggen. Foto's volgen zeer spoedig! Zelfs de prijs was eigenlijk een aangename verrassing.

Het is allemaal een beetje sneller verlopen dan gedacht maar misschien maar beter ook want ik heb er al een aantal slapeloze nachten aan over gehouden!

Daan_B
29 mei 2008, 17:57
Geen 'kijk mijn nieuwe gitaar-topic' zonder foto's om naar te kijken he! :satisfie:

Lexvandoef
29 mei 2008, 18:00
Verjaardagscadeau's voor jezelf kopen is goed :satisfie:

Gefeliciteerd!

Mr.Fingers
29 mei 2008, 18:03
Mooizo! (stond ze in het 3e rek van links te beginnen, achter die faded gibson SG & LP, en Vixen LP? zoja, die heb ik verleden week nog bespeeld, en jongens, wat een heerlijk gitaartje is me dat)...

Mooizo! en een gelukkige verjaardag he!!! En inderdaad, de prijzen bij M+V zijn vaak meer dan dat ze effectief aanrekenen, of heeft Jeroen wat speciale korting gegeven voor "uw schoon ogen" :D

FOTO'S EN SNEL EEN BEETJE!!!

macwilliams
29 mei 2008, 18:03
Ik kon me niet inhouden, ik heb mezelf de mooiste verjaardagskado tot nu toe geschonken:

een Epiphone Les Paul Standard Cherry Sunburst en een Roland Cube 20x

normaal gezien ging ik gewoon naar de winkel om de versterker te kopen, maar toen zag ik ze daar staan en ik was meteen verkocht! Ze is gewoon prachtig. Het is echt machtig om de koffer (ik heb geluisterd Mr. Fingers ;)) open te doen en ze daarin te zien liggen. Foto's volgen zeer spoedig! Zelfs de prijs was eigenlijk een aangename verrassing.

Het is allemaal een beetje sneller verlopen dan gedacht maar misschien maar beter ook want ik heb er al een aantal slapeloze nachten aan over gehouden!

Dan zul je nu wel helemaal geen nachtrust meer overhouden. Of neem je haar mee in bed en speelt todat de slaap je grijpt?

http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/sleephappy.gif

inteDes
29 mei 2008, 18:28
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/29/1212072106-680.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/711930.html)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/29/1212072477-090.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/711935.html)
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/29/1212072505-710.jpg (http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/711937.html)

Meer foto's volgen morgen, nu eerst feesten!
@ Mr. Fingers, ze is pas binnen sinds gisteren dus het is niet die waar jij vorige week op gespeeld hebt. De prijs is algemeen gezakt maar Jeroen heeft wel 'iets' gedaan voor mijn schoon ogen ;)

Arts
29 mei 2008, 18:41
gefeliciteerd:)
:D

slagplaatje eraf is mooier imo..

inteDes
29 mei 2008, 18:46
gefeliciteerd:)
:D

slagplaatje eraf is mooier imo..

Dank je! Ik ben inderdaad aan het twijfelen om ze eraf te halen!

Daan_B
29 mei 2008, 18:49
Wooow mooie top zeg! :nervous:

Mr.Fingers
29 mei 2008, 18:53
Mooitje!

Altijd leuk om een gitaar te hebben die werkelijk door niemand al bepoteld is geweest! En slagplaat erop natuurlijk ;)

Nu nog investeren in straplocks, en je bent helemaal binnen!

JipStoop
29 mei 2008, 19:22
Zo dat is een mooie gitaar! Gefeliciteerd :)

Als ik een gitaar zou kopen omdat ik jarig zou zijn, zou ik willen dat ik elke dag jarig was :)

inteDes
29 mei 2008, 19:54
Als ik een gitaar zou kopen omdat ik jarig zou zijn, zou ik willen dat ik elke dag jarig was :)

Ik ook maar mijn portemonnee niet! ;)

new deep
29 mei 2008, 20:33
Ziet er zeker niet fout uit die Epi!

macwilliams
29 mei 2008, 21:57
Dank je! Ik ben inderdaad aan het twijfelen om ze eraf te halen!
Niet twijfelen gewoon dr'af dat ding

zeiler
29 mei 2008, 22:00
Niet twijfelen gewoon dr'af dat ding

gewoon erop laten dat ding ;)

gefeliciteerd met je verjaardag ;) :p
en natuurlijk met je nieuwe gitaar ;)

GeofJackon
29 mei 2008, 22:01
Moie gitaar, maar k zou die slagplaat er toch maar af halen ;)

Tubescreamer
30 mei 2008, 11:43
Mooie gitaar man, mooie sunburst! Gefeliciteerd en oh gewoon erop laten joh die slagplaat. Ge bent toch zeker niet zot...

inteDes
30 mei 2008, 11:57
Momenteel laat ik ze er nog even op, de kleur van de plaat en die van de elementen verschilt niet zo heel veel waardoor het niet te fel afsteekt. Maar misschien haal ik ze er ooit wel af. De kleur is in real life echt nog veel mooier dan op foto vind ik persoonlijk. Ik zal straks proberen om ze wat meer life like in beeld te brengen! De nerven van het hout komen er heel mooi in uit vind ik.
Ja het is duidelijk, I'm in love! ;)

bass blom
30 mei 2008, 11:58
+1 voor slagplaat eraf

janpetrarca
30 mei 2008, 14:54
Wat een mooie kleur, maar ik zou ook de slagplaat erafhalen. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

de_stoffel
30 mei 2008, 15:05
Wat een mooike! :)
Ik zou de slagplaat er sowieso op laten, maar 't is maar wat je zelf het mooiste vind hé.

Braindead
30 mei 2008, 15:28
Als ik jou was zou ik even de topic titel veranderen in: Slagplaat erop of eraf? Daar zijn namelijk de meeste comments over gemaakt :-)

Maar ff on topic: Mooie gitaar! En nog gefeliciteerd!

inteDes
30 mei 2008, 15:34
Ik heb de indruk dat bijna ieder topic waarin iemand een nieuwe Les Paul post uitdraait op een "slaagplaat erop of eraf"-topic ;)

Momenteel blijft ie erop omdat ik een beetje afkering ben van de gaatjes die achterblijven en ik nog niet direct wil gaan sleutelen aan een splinternieuwe gitaar. Moet zo meteen wel even terug naar de winkel want de volumeknop zit heel los. Daarna volgen hopelijk betere foto's!

Jimwoud
30 mei 2008, 16:47
Ik zou hem er toch maar afhalen.

Zeker mooi gitaar!! En gefeliciteerd.

R.J
30 mei 2008, 17:18
Mooie gitaar man! zeer vet!

vervang ze anders door een transparante slagplaat? :cooler:

Rocket_Sauce
30 mei 2008, 19:46
Slagplaat eraf, veel mooier.

grayfink
30 mei 2008, 23:53
Mooie gitaar. Slagplaat er op. Bij tijgerstreep slagplaat er eventueel af, bij deze niet.

UutGrunn
31 mei 2008, 03:41
Ziet er leuk uit, en misschien beetje laat maar nog gefeliciteerd :dance:

HertogJanNL
2 juni 2008, 13:20
Nou ja zeg, nog zo'n topic... Zoals ik al eerder zei:


Ik zag hem al in het review topic, gaaf! Hoewel ik nog maar net mijn eerste gitaar heb (nouja een krap half jaar) weet ik al wel dat ik hierna een LP model wil. De Epiphone Std had ik al gezien bij feedback voor €419, in cherry sunburst. Damn wat gaaf!

Heb hem laatst ook even in mijn handen gehad en zelf op gespeeld (en laten spelen) in een gitaarwinkel in de buurt... IK WIL HEM HEBBEH!!! :nervous:

Heb zelf ook een cube 20X, dus je hebt geen idee hoe jaloers ik ben...

LP_CL
2 juni 2008, 13:31
Slagplaat eraf!
Meer hout zichtbaar, minder goedkoop plastiek.

inteDes
2 juni 2008, 13:41
Heb zelf ook een cube 20X, dus je hebt geen idee hoe jaloers ik ben...

Sorry ;)
Prijs lag btw lager dan die die jij aangeeft, misschien dat het dan mogelijk wordt voor jou om ook eentje te kopen?

Ik heb ook recentelijk een nieuwe akoestische gekocht dus op gitaargebied de laatste paar maanden veel geld uitgegeven. Maar mijn drie vorige zijn of worden wel allemaal verkocht dus dat compenseert een beetje. Als je ze écht zo hard wilt en het kan betalen zou ik ze gewoon kopen. Je zal er geen spijt van hebben en het zal je misschien zoals mij wat slapeloze nachten besparen!