PDA

View Full Version : Jullie mening over het geluid van deze demo



guhlenn
29 mei 2008, 15:31
HAi, zoals beloofd zou ik mijn inspanningen nav uw aller commentaar laten horen.

ik heb voor een keertje alle regels in acht genomen en het in het goede subforum geplaatst:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=1683652#post1683652

Ik hoor het graag (daar of hier, maar weinigen van jullie kijken daar dus eh... niet helemaal volgens de regeltjes afterall...) :)

ps. 128 kbps is echt heel klote voor muziek he?

Jimi Hendrix
30 mei 2008, 10:15
klinkt helemaal niet verkeerd!
2 puntjes: je mix klinkt zo goed als het drumgeluid en juist dat vind ik niet denderend.... beetje 'goedkoop'/slap klinkende snare met name en de drums mixt niet lekker met de rest. Ik mis stevige rimshots in de snare.
Komt denk ik ook omdat de rest heel erg 'geproduceerd' klinkt en de drums vrij droog/te weinig geprocessed in relatie tot de rest klinkt.

De dubbelgetrackte gitaar die op 57 sec binnenkomt klopt voor mijn oren niet helemaal qua eq. Iets met teveel 400-800Hz gok ik. Het stereobeeld wordt daar eerder nauwer terwijl je het denk ik bedoelt als breder.

Verder vind ik het arrangement een beetje vlak, er komt niet echt een climax, voor zover je dat misschien zou willen.

guhlenn
30 mei 2008, 10:23
Mijn dank. DE gitaren zijn niet helemaal breed bedoeld... (eentje is 100% en eentje 60% gepand) maar wellicht moet ik dat wle doen voor de separatie. Drum geluid zal ik nog even naar kijken, begrijp op zich wat je bedoelt.

Soulflyhigh
30 mei 2008, 12:45
ps. 128 kbps is echt heel klote voor muziek he?
Yep! 10 tekens

frank44
7 juni 2008, 10:39
klinkt ok!