PDA

View Full Version : Gegroet!



Spencer
29 mei 2008, 14:51
Hallo allemaal, ik lees hier al af en toe mee en als ik via google op informatie zoek, kom ik vaak hier uit. Volgens mij zit er hier wel aardig wat expertise en de antwoorden die ik hier op vragen voorbij zie komen zien er nooit gek uit.

Ik speel al een aantal jaren gitaar, heb een tijdje les gehad, maar daar was de lol al snel vanaf. Mijn gitaarspel heeft toen een tijdje stil gelegen, maar uiteindelijk heb ik het weer opgepakt en heb ik mezelf vrijwel alels aangeleerd. Ben daardoor niet de meest technische gitarist geworden, maar ik red me overal prima mee. Zing er meestal ook bij en daardoor doe ik meestal toch alleen slaggitaar. Ben momenteel de bezitter van een Crafter De6/N Semi Akoestische gitaar en een Johnson Fender Stratocaster Replica. Die Stratocaster heb ik gekocht toen ik net weer bezig was met gitaar spelen en ik een ramplankje wou hebben, laat het duidelijk zijn dat ik er toen nog geen verstand van had, want een stratocaster is juist absoluut niet de gitaar voor mij..

In mijn huidige bandje doe ik momenteel alleen vocalen, zang en screams. Binnenkort ga ik een ander bandje versterken en daarvoor ben ik wel serieus op zoek naar een goede nieuwe elektrische gitaar. Momenteel gaan mijn gedachten uit naar een Telecaster, vanwege zijn veelzijdigheid of naar een SG model, vanwege de twee humbuckers. De beste optie die ik tot nu toe heb gezien is een London City Comet.

Ik ga hier nog eens wat rondneuzer naar meer betaalbare alternatieven en wie weet kan ik jullie hulp noig goed gebruiken. Zal jullie in ieder geval goed op de hoogte gaan houden van mijn overwegingen. Ervaringen met een gitaar zijn belangrijker dan technische specificaties, is mijn mening.

Jullie zullen van mij horen!

Tubescreamer
29 mei 2008, 14:57
Hey Spencer welkom! :cheerup:

de antwoorden die ik hier op vragen voorbij zie komen zien er nooit gek uit
Moet je wat vaker langskomen dan komt dat vanzelf :D