PDA

View Full Version : Vox AD100 vt



repelsteeltje
29 mei 2008, 00:03
Ik was hard aan een nieuwe versterker toe en heb mijn line 6, 30 watt ingeruild voor dit bakkie.
Nouja bakkie ding is loodzwaar dat wel, maar wat een sound.

Zaterdag ga ik hem gebruiken op mijn tuinfeest ter ere van mijn 40e verjaardag.leuk kadootje toch :satisfie:

http://www.feedback.nl/?b=HVOCBAD100VT&a=46

knepman
29 mei 2008, 10:51
Gefeliciteerd man, het zijn mooie versterkertjes. Ik heb een paar jaar geleden nog gekeken voor een Vox AD 50 VT en was daar wel van onder de indruk. Ik vindt ze een stuk mooier dan die Roland Cubes, maar ben toen toch maar voor een marshall JCM 900 gegaan :).

JelmerOnGuitar
29 mei 2008, 11:16
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik speel zelf op dezelfde maar dan in stack versie.. Superamp hoor! Prijs/kwaliteit verhouding vind ik super goed!

Succes op je tuinfeest(H)

x.a.d
29 mei 2008, 12:59
Gefeliciteerd !! Meerdere malen van iemand gehad om over te spelen.... Blijven leuke versterkers..

repelsteeltje
29 mei 2008, 13:08
Is een mooi ding ben er ook erg blij mee, en het uitvogelen van de settings is naturrlijk ook erg leuk om te doen, ben er ondertussen al een beetje uit en ben zeker tevreden over het geluid.

Jirre
29 mei 2008, 17:19
Toffe amp man!

Ik heb ook de stack versie, mijn pa heeft de 50 watt.. maar de 100 watt is echt veeel beter dan die 50 watt.. kan er bij mij ook nog aanliggen dat ik 4x12 speakers heb..

Anyway,

Gefeliciteerd :satisfie:

Greetzz