PDA

View Full Version : Ibanez Jetlyzer



~Dimitri~
28 mei 2008, 15:44
Hallo ,

Weet er iemand wat een goede of normale prijs is de dag van vandaag om zo eentje over te kopen van iemand ?

Heb er eentje zien staan maar weet niet hoeveel dat ongeveer zou mogen kosten.

Bedankt , DImi

tubeonly
28 mei 2008, 20:12
Wat een gek er voor geeft.... ;) Ze worden denk ik twee keer per jaar aangeboden, en de laatste twee keer was door een en dezelfde persoon die hem niet kwijt raakte voor 275.

Ik denk dat ergens tussen de 200 en 250 een vaak voorkomende prijs is voor die dingen. Is veel geld, maar als je kijkt naar de prijs van nieuwe pedalen dan is dit wel een wat normalere prijs. Hij is ook echt te gek. Heerlijk voor freaky stuff.

Je kunt ook ebay afwachten. Sommige apen vragen er 700 dollar voor, of je wacht totdat het heel warm weer is en biedt dan op een zondagmiddag in ebay duitsland. Zo heb ik hem te pakken gekregen voor een redelijk nette prijs.

~Dimitri~
28 mei 2008, 21:16
Hmm ...

De man die hem aanbod , advertentie op kapaza , vraagt 450€ en wil zeker niet onder de 400 € gaan.

Vind ik een beetje te veel geld.
Nuja hopelijk voor hem geraakt 'ie hem kwijt :)

Toch bedankt!

-Heineken-
29 mei 2008, 13:06
Hmm ...

De man die hem aanbod , advertentie op kapaza , vraagt 450€ en wil zeker niet onder de 400 € gaan.

Vind ik een beetje te veel geld.
Nuja hopelijk voor hem geraakt 'ie hem kwijt :)

Toch bedankt!

Als ie 'm voor die prijs kwijtraakt eet ik m'n 4x12 cabinet op.

tubeonly
29 mei 2008, 14:16
Als ie 'm voor die prijs kwijtraakt eet ik m'n 4x12 cabinet op.

Lol, ik heb hem zojuist gemaild dat ik er nog een kan gebruiken, (reserve!) wil je wel zien eten ;););)

tubeonly
29 mei 2008, 14:22
[QUOTE=~Dimitri~]Hmm ...

De man die hem aanbod , advertentie op kapaza , vraagt 450€ en wil zeker niet onder de 400 € gaan.
/QUOTE]

Ik was al benieuwd voor hoeveel hij te koop stond.. Tip: hij staat in Belgie te koop en Belgen onderhandelen wat meer dan Nederlanders bij 2dehands spullen. Raar maar waar. Vraagprijzen liggen daarom flink hoger.

Ik dacht dat ik toch best veel voor die jetlyzer betaald had, maar nu ik deze prijs zie... die ene van 275 is trouwens verkocht aan iemand die hem direct weer voor 550 op ebay plaatste....

Even geduld en Maxon komt met een kleine reissue:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=107927

En ebay duitsland in de gaten houden...

~Dimitri~
29 mei 2008, 20:18
Cool , bedankt voor de tips :)

Jorikjet
29 mei 2008, 20:42
heeft iemand samples ofzo? ben wel benieuwd hoe zoiets moet klinken :)