PDA

View Full Version : 4x12 verzekeren



Maiden Michiel
21 februari 2003, 10:18
Ik heb een Kitty Hawk 4x12" cabinet in de oefenruimte staan. Die moet daar altijd blijven staan omdat ik het ding niet mee kan nemen na het oefenen.
Volgens mij is de oefenruimte nergens voor verzekerd. Kut dus. Hoe kan ik die 4x12 nu het best verzekeren? Moet dat apart of kan dat ergens op een inboedel?? Iemand ervaringen??

Harry
21 februari 2003, 10:29
dat pand is van iemand, die persoon is misschien verzekerd?

moretel
21 februari 2003, 11:29
Wij hebben ook het een en ander opgeslagen in een oefenruimte, maar dat is niet verzekerd via de verhuurder (ook niet bij City Box etc.). Daar moet jezelf het een en ander voor afsluiten.

Rectifier
21 februari 2003, 16:51
Je gaat een Kitty Hawk 4x12 toch niet verzekeren???
Met alle respect, maar wat is de waarde van zo'n box?? 300-400 Eur??
Daar sluit je geen verzekering voor af lijkt mij.

Maiden Michiel
21 februari 2003, 17:23
Dat klopt, maar als het kan op een inboedel is dat wel mooi handig!

signsofzodiac
22 februari 2003, 11:25
Zowieso, hoe hebben jullie je spullen verzekerd? Wat is de goedkoopste manier? Ik moet ook nodig eens mijn spul gaan verzekeren, loopt intussen mooi boven de 10.000 euro en da's geen grapje als dat gestolen wordt c.q. verbrandt.

Candyman
22 februari 2003, 14:27
Vorig jaar is er ingebroken in onze repetitieruimte. Een groot gedeelte van mijn apparatuur is toen vernield (niks gestolen). Ik heb alle spullen volledig vergoed gekregen via de inboedelverzekering van mijn ouders. Als je aangeeft dat de apparatuur eenmalig is blijven staan, dan kun je namelijk tot maximaal 10% van het bedrag van je inboedelverzekering verhalen op de verzekering.

Maiden Michiel
22 februari 2003, 14:50
Ah kijk, dat is nuttige info!