PDA

View Full Version : Rush project



moretel
21 februari 2003, 09:57
Ik ben nog steeds regelmatig op zoek naar muzikanten voor een tijdelijk project, dit wil ik naast mijn huidige band doen.

Ik zou b.v. graag het nummer 2112 helemaal uit willen voeren met aanvullingen als La Villa Strangiato en YYZ e.d., een echte uitdaging voor serieuze amateurs, kijken hoever je kan komen.
Zijn er nog drummers en bassisten die dit naast hun gewone band erbij willen doen ?

FNaRK
21 februari 2003, 19:59
gaaf man,
ben heel benieuwd hoe dat gaat klinken,
mag je trouwens wel een beest van een bassist en drummer zoeken. Gitarist is trouwens ook niet misselijk. Kun je niet beter beginnen met wat "eenvoudiger" werk van RUSH :grin:
Anyway, kom beslist een keer luisteren als je wat af hebt.

mario

moretel
22 februari 2003, 12:50
Het punt is dat ik al een tijdje op zoek ben maar je moet de juiste muzikanten vinden, beetje zelfde niveau, nummers als YYZ en La Villa kan ik grotendeels met de CD meespelen en vind ik wel een uitdaging. Zou leuk zijn als ik muzikanten ontmoet die zoiets wel zien zitten, maar ik ben al zo'n twee jaar op zoek !, de aanhouder wint laten we maar zeggen.

makkelijke Rush nummers ? ken ik niet :smile:
Ook gaaf is een Deep Purple project.

FNaRK
22 februari 2003, 13:38
succes :grin:

ik zal eens kijken hoe en wat ik van rush kan uitzoeken en meespelen....wel weer eens een uitdaging !

FNaRK
22 februari 2003, 13:45
zit net te bedenken dat ik nog een goede bassist weet die erg into Rush is,
zal hem effe een mailtje sturen.

moretel
22 februari 2003, 21:08
Dat zou een mooi begin zijn, en op het eind
een Rush Tribute concert,
dan mag Roadkill in het voorprogramma,
goed betaald uiteraard :smile:

FNaRK
22 februari 2003, 21:29
hehehehe
gaan wij stiekum allemaal Iron maiden nummertjes doen :grin:

moretel
22 februari 2003, 21:43
Ik denk ook dat je in deze MTV tijd met een Ozzy tribute misschien ook nog weleens leuke feestjes kan bezoeken.
en Black Sabbath is niet verkeerd,
indertijd door critici met de grond gelijkgemaakt.
een recencent is ook maar een vent :smile:

Ic3gl0vE
23 februari 2003, 20:08
Op 2003-02-22 21:29, schreef roadkill:
hehehehe
gaan wij stiekum allemaal Iron maiden nummertjes doen :grin:


yeah!

Zou ik ook wel willen, maar dat kan niet volgens mr. Roadkill omdat het ver voor mijn tijd is :smile: