PDA

View Full Version : Heyheyhey!



Brūn
27 mei 2008, 12:41
Na al 2 jaar lang onregelmatig maar vaak langs te hoppen over jullie site en forum heb ik maar besloten dat ik me gewoon ga aanmelden (waarom niet hea?)

Goed, voorstellen!
Ik ben Brūn [zegt: Bruun] en ben 18 jaar, speel al bijna 10 jaar gitaar en speel ondertussen 1,5 jaar drums (ik leer echt supersnel, maar nee, mn gitaar is prioriteit 1!)
Ik zie dat veel nieuwelingen op dit forum vergeten te plaatsen wat ze bezitten dus laat ik dat dus niet vergeten :)

Mijn Gear:
(mijn allereerste setje) --> Squier Strat starterspakket.
Een rode Squier Strat met klein versterkertje en blabla, jullie kennen het wel.

M'n vader heeft mij toen een van zijn akoestische gitaren gegeven, een lekker klinkende Ibanez

Wat later (toen ik wat meer rock/metal-achtie dingen begon te spelen) hebben we maar een betere versterker aangeschaft, de Line6 Spider1 (50 Watts, 1×12")

Ik gok zo'n 2 a 3 jaar geleden dat ik m'n zwarte Ibanez GRG270 voor mn verjaardag kreeg, zo ver m'n laatste elektrische gitaar.

Toen ik in een bandje begon te spelen (zijn al uit elkaar, helaas) zocht ik een distortion pedaal, omdat we vooral Metal speelde (en steeds meer de ruigere kant op) dacht ik goed te doen met een 'Digitech Death Metal', achteraf niet echt de beste aankoop, maar ik wist niet zoveel van pedalen die tijd :)

Latere aankopen:
-'Dime Cry Baby from Hell' -Dunlop Wah
-Boss ME-50.



Muzieksmaak:
veel :D
Blues/Country/Jazz/Bluesrock/Progressive/Rock/Neoclassical/Metal/Thrash/Technical/Death/Grindcore

en van alles wat er tussen zit wat en combinaties (: zelf ben ik het meeste bezig met de Bluesrock/Rock/Metal/Thrash/Technical Death/ muziek, maar derest is gewoon heerlijk om te luisteren ook.
Laatste tijd veel bezig met Solo gitaar (dus ook op Blues/Jazz/Country naast het bovengenoemde)

Uhmz, zover is het wel even genoeg, ik MOET nu gaan, anders haal ik m'n PWS-begeleidingsgesprek en m'n gitaarles niet!

Laat'z, Ciao^^

(hoop dat het een beetje te lezen is :D ik kan net zo goed boeken gaan schrijven denk ik xD!)

KoenB
27 mei 2008, 22:31
Brūntje! jij ook op dit forum! Wordt nog gezellig hier :cooler:

Laat ik je dan maar traditioneel welkom heten op dit forum <SPAM> en vergeet niet stiekem nog even naar mijn zelfbouwthread te kijken </SPAM>

Brūn
28 mei 2008, 00:01
Jajaaaaa, werd wel tijd hea?:D

Je zelfbouwthread had ik al gezien ;)
(net weer)

TimmU
28 mei 2008, 02:00
Fuckin hell gast, welkom op 't forum!


Alles relaxed?

word ook een te gekke bende hier zeg!

Brūn
28 mei 2008, 09:11
Hey Timmgozer!
zeker relaxed alles, hoe is het met jou dan (en met SD?)?

TimmU
28 mei 2008, 11:59
Goed! Met SD ook, vrijdagavond maar weer is lekker knallen!:D