PDA

View Full Version : Adres voor onderhoud gitaar regio Zwolle



Plantje
26 mei 2008, 23:46
Wie kan me vertellen waar ik mijn gitaar hier in de buurt van Zwolle een beetje fatsoenlijk een beurt kan laten geven? En zo ja: doe dat ook even aub. :)

Snuiter
27 mei 2008, 00:48
Moet iemand in Zwolle je gitaar een beurt geven?

Plantje
27 mei 2008, 06:55
Nee, als je het kunt vertellen...zou je het dan ook kunnen vertellen :)

Anders krijg je altijd van die grapjassen die zeggen:"Ja, dat kan ik vertellen".

Maar ik ben dus op zoek naar een adresje voor een onderhoudsbeurt voor de gitaar. En dan bij voorkeur door iemand met verstand van zaken natuurlijk!

almarvk
27 mei 2008, 07:14
Speeltuygh of zoiets zit in Zwolle en staat goed bekend op dat gebied.

Kim Wilson
27 mei 2008, 09:07
Inderdaad, 't Speeltuygh. Zit aan de Vechtstraat. Prima zaakje!

Plantje
27 mei 2008, 09:17
Ok....de website is wat vaag... Niet een zaak waar ik zo naar binnen zou stappen (wel eens gezien overigens).
Maar goed...ik kan het in ieder geval eens proberen!

Kim Wilson
27 mei 2008, 09:19
Ok....de website is wat vaag... Niet een zaak waar ik zo naar binnen zou stappen (wel eens gezien overigens).
Maar goed...ik kan het in ieder geval eens proberen!
Op basis van een website? :dontgeti:

Geloof me, die lui weten precies waar ze het over hebben, en zijn blijkbaar meer bezig met gitaren dan met hun site. En daar is niks mis mee, het gaat tenslotte om gitaren. :)

almarvk
27 mei 2008, 09:20
Dat snap ik ook :)

Ik heb er echter alleen maar goede verhalen over gehoord. Ze schijnen erg goed te zijn in het onderhoud/afstellen van gitaren. Beter dan Big-One oid...

Plantje
27 mei 2008, 09:24
Een website doet veel aan uitstraling. En deze website is niet de beste reclame die je kunt maken. Maar ik ben het er mee eens, dat het belangrijkste is dat ze de gitaar goed onder handen nemen! Daarom vraag ik het hier ook...ik moet het toch van ervaring van anderen hebben!

niekb
27 mei 2008, 09:36
Zeker weten naar het 't Speeltuyg gaan! Het is een klein winkeltje maar goede service en erg relakste personen.
Ze zijn idd druk met gitaren ed, gewoon even langs gaan.

Ik neem aan dat het om een electrische gitaar gaat? Dan kan je het beste op donderdag, vrijdag of zaterdag gaan want dan is Eric er. Hij stelt je gitaar netjes af.

belfrink
27 mei 2008, 16:57
Speeltuygh
Big One
Guitar Box (Meppel)

:)