PDA

View Full Version : Black Metal



BMfan
26 mei 2008, 20:19
Hej,
Ik ben op zoek naar een black metal band of naar andere muzikanten voor n black metal band.
Ik speel zelf basgitaar en gitaar. ong 3 jaar. Ik heb een Ibanez en Bc rich gitaar. Ik heb een Ibanez basgitaar. n 65 Watt gitaarversterker en 180 watt basversterker. Ik zoek n band of andere muzikanten in de omgeving van Zeeland. Je kan me bereiken op 0614760601.

vincent136
26 mei 2008, 21:11
Het gaat meer om hoe je speelt dan om je wattage van je versterker hoor :-)
Overigens maken de hoeveelheid DB's het hoeveel herrie je amp maakt, wattages zeggen niet zoveel.

Succes met het zoeken overigens :cheerup:

Beneath the mire
22 juni 2008, 17:51
Wat een lullige reactie gozert, post dan niks .. maar ik begrijp dat sommige mensen het niet kunnen laten om te gaan lopen kleineren als het om een 'inferieure' muziekstijl als black metal gaat. In dat opzicht ben je ruim geslaagd, bravo.

Overigens was dit mijn bijdrage aan deze thread, ook wel weer lullig van mij eigenlijk, maar tevens komt deze advertentie weer wat hoger te staan en dat gun ik die jongen gewoon. Dus, succes kerel !

Tho
22 juni 2008, 18:09
Wat een lullige reactie gozert, post dan niks .. maar ik begrijp dat sommige mensen het niet kunnen laten om te gaan lopen kleineren als het om een 'inferieure' muziekstijl als black metal gaat. In dat opzicht ben je ruim geslaagd, bravo.

Overigens was dit mijn bijdrage aan deze thread, ook wel weer lullig van mij eigenlijk, maar tevens komt deze advertentie weer wat hoger te staan en dat gun ik die jongen gewoon. Dus, succes kerel !

WTF wat lul je? Volgens mij kraakt Vincent helemaal niets af, laat geen mening doorschemeren en geeft die jongen alleen maar advies.. of ben ik nou gek.

Het komt er eigenlijk op neer dat JIJ gewoon een topic aan't vervuilen bent.

Geoffrey
22 juni 2008, 19:32
Ik snap wel wat vincent136 bedoelt..en ik zou het nu niet direct kleineren noemen.
Misschien is het wel beter om wat groepen ofzo te posten.. dan weten eventuele geintresseerden al welke richting je er mee uit wil.

Dark_Tranquillity
22 juni 2008, 22:41
Ik wil wel meedoen, ik zet hier gelijk mijn eerste halve riff neer:

0-1-0-2-0-3 x 8

Serieus! Tsjuder is toch overleden, kunnen we perfect overnemen!

Geoffrey
22 juni 2008, 22:46
Ik wil wel meedoen, ik zet hier gelijk mijn eerste halve riff neer:

0-1-0-2-0-3 x 8

Serieus! Tsjuder is toch overleden, kunnen we perfect overnemen!

Dit is mijn riff!!! :sneaky: