PDA

View Full Version : aangenaam...



Janduizend
26 mei 2008, 17:36
Hallo beste Gitaristen,

ik volg de massa en stel me maar eventjes voor als groentje op de forum. Ik ben Jan Jelmer (jaja dé JJ) uit Gelderland. Ik speel nu zo'n 2,5/ 3 jaar? (denkik ?),Gitaar. misschien iets langer. nouja, in iedergeval ben ik in het bezit van 2 gitaren. 1 semi-akoestische : LAG 100DCE , de lente versie :hippie: licht bovenblad dus :P Nooit les gehad, ik doe aan zelfleer, aangezien ik de muzikale voorkennis heb van m'n eerste instrument: de Waldhoorn.

Ook heb ik een gitaar gekregen voor m'n laatste verjaardag van 2 vrienden van me, nadat ik eindeloos had gezeurd of ik deze mocht hebben : een rooie Rockson uit de RJ series. :rockon: misschien niet indrukwekkend, maar het is misschien wel de moeite waard te vermelden dat deze gemeenschap heeft gehad met een echte Marshall Stack. duss 8-)

Tsja, verder zou ik zo even niet weten wat verder te vermelden.
ik hoop wat meer over de gitaarwereld op dit forum op te steken en het bijkomstige plezier is ook welkom :listen:

Groeten

RoelTM
26 mei 2008, 17:38
Jan, welkom hiero...
en waneer was je van plan om dan eindelijk die Marshall te kopen :satisfie:
gaan we wel flink testen zo na de examens hè :rockon:

Janduizend
26 mei 2008, 18:04
hehe eh ja,, :p jij dokt, ik rockt :D

maar een meer Reëel idee lijkt me om gezamelijk een juist pedaal uit te kiezen om m'n stereo op te kunnen blazen via m'n pc :D

RoelTM
26 mei 2008, 18:08
we gaan binnenkort wel een keer Vriese onveilig maken... :satisfie:

arcane
26 mei 2008, 18:25
we gaan binnenkort wel een keer Vriese onveilig maken... :satisfie:

Moet je wel oppassen dat je Heini niet tegen het lijf loopt daar. Dan probeert hij je van alles aan te draaien :seriousf:

RoelTM
26 mei 2008, 18:28
Moet je wel oppassen dat je Heini niet tegen het lijf loopt daar. Dan probeert hij je van alles aan te draaien :seriousf:
is dat de (wat oudere) gitaarman (niet job ofzo)???
in dat geval hadden we die ook al te pakken ja ;)
we (Jan eigenlijk) hadden wat Marshalls getest... willen we weggaan:
en welke wordt het???
ervanuitgaant dat we meteen er eentje meenemen de trein in :satisfie:

arcane
26 mei 2008, 19:23
is dat de (wat oudere) gitaarman (niet job ofzo)???
in dat geval hadden we die ook al te pakken ja ;)
we (Jan eigenlijk) hadden wat Marshalls getest... willen we weggaan:
en welke wordt het???
ervanuitgaant dat we meteen er eentje meenemen de trein in :satisfie:

als hij die vraag heeft gesteld dan is dat Heini ja, haha. Het is in ieder geval dat mannetje met zo'n snorretje.

Dark_Tranquillity
26 mei 2008, 21:52
Varsseveld kan echt niet hoor.

RoelTM
27 mei 2008, 10:17
En ga eens trots wezen op ons mooie gelderland, waar de lucht nog schoon is en sex... heel normaal is!
hoort Neede niet bij Overijssel???

Dark_Tranquillity
27 mei 2008, 10:20
Nee man! Gelderland. Maar das geen excuus voor Varsseveld.