PDA

View Full Version : Randall defect, geluid valt weg.



Smits
26 mei 2008, 17:28
Hallo,

Ik ben de trotse bezitter van een Randall RH100 G1 top. Een solide bak met een heerlijk scheurend geluid.

Nu heb ik sinds de laatste 2 repetities een probleem. Af en toe valt het geluid weg. Ik gebruik de distortion functie van de amp en ook als je niet speeld of geen input hebt zit daar een zachte ruis onder. Op de momenten dat het geluid weg valt is er echter helemaal niets te horen wat mij er toe doet denken dat het geen kabelbreuk of defect of een of andere geluids effect in de weg naar de versterker toe is.

In de guitaarshop hebben ze mij gezegd dat er waarschijnlijk ergens op een of andere printplaat wat los zit en dat hij moet worden opgestuurd.

Nu zit ik met een optreden op 7 juni (dat komt al weer dicht bij) dus ik ben even mijn strategie aan het bepalen.

Wie heeft ervaringen met dit of een vergelijkbaar probleem en weet waar het aan kan liggen, wat je er aan kan doen en wat het evt kost om m weer zeewaardig te maken. Het spreekt voor zicht dat ik momenteel niet genoeg vertrouwen in mijn top heb om hem het podium op nemen.

Grtz 8-)