PDA

View Full Version : aankoop van elektrische gitaar?



Tim Michiels
26 mei 2008, 17:03
Hey iedereen,

ik speel binnekort een jaar akoestische gitaar maar ik zou er nu graag een elektrische bijnemen, ik weet alleen niet goed welke ik best kan nemen en die niet te ver over het budget gaan (max 250€). Ik ben overlaatst naar Thoma Okaze gegaan in Antwerpen en heb daar een Ibanez Les Paul zien staan. Ik was er meteen verliefd op maar nu wil ik eens aan jullie vragen of jullie al dan niet goede ervaring hebbe met een dergelijke gitaar?

Groetjes Tim

koentjo
26 mei 2008, 17:05
ik heb zelf een ibanez, en ben daar zeer tevreden over als begin gitaar.

je wil 250 euro uitgeven, of minder, maar wil je daarvoor ook een versterker kopen? ik heb mezelf daar toen ik mn gitaar kocht wel een beetje op verkeken.

Mr.Fingers
26 mei 2008, 17:05
een ibanez

dat is net hetzelfde als vragen "heb je ervaring met rode auto's"... ben je toch niets mee?

En trouwens, lees eerst eens de sticky & de FAQ door over "beginnersgitaren"

Tim Michiels
26 mei 2008, 17:12
ik heb zelf een ibanez, en ben daar zeer tevreden over als begin gitaar.

je wil 250 euro uitgeven, of minder, maar wil je daarvoor ook een versterker kopen? ik heb mezelf daar toen ik mn gitaar kocht wel een beetje op verkeken.

ik wil voor de gitaar zelf 250 euro geven dus de versterker mag er nog bijkomen;)

Onmeunig Hans
26 mei 2008, 19:27
Mss toch handig om mr Fingers' tip te volgen. Dit soort vragen is al vaak langs geweest.