PDA

View Full Version : beginnende bassist en drummer gezocht [ALKMAAR]



Copieright
26 mei 2008, 13:20
Hey,

ik speel nu jaartje gitaar en hou erg van rock. Ik zoek een bassist en drummer om een leuke band te beginnen. Het is voor beginnende muzikanten moeilijk een band te vinden terwijl je daar juist zoveel ervaring mee op doet. Ik zoek ook een zanger of combi van bass en zang of drum en zang. Een 2e gitarist zou ook leuk zijn dus wil je graag pm me ff.
IK wil graag punk maken maar ook lekkere nummers van bijvoorbeeld Golden earring zijn fijn om te doen. Heb je andere plannen dan kan je me ook een mail sturen ik sta overal voor open;)

Groetjes

jeweettoch
26 mei 2008, 13:24
He shit.. ik en mijn stiefbroertje zoeken nog een bassist en zanger. Hij drumt wel maa hij doet het net 2 weken

Copieright
26 mei 2008, 13:33
2 weken is wel erg kort enne mag ik vragen waarom je dat hier meld? :P ik zoek dat toch ook? :P Misschien moet je ff bij aangeboden kijken ;) of zelf een topic openen.

Dekkz0r
26 mei 2008, 15:14
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ken nog een beginnende bassist uit stompetoren, wil ik best eens een belletje aan wagen, hij is 19 nu denk ik :hippie:

Copieright
26 mei 2008, 16:43
Ik ben 17... Nja ik zou zeggen vraag het eens. Stompetoren is wel een eind weg maar vraag het maar ;)
je kan me ook pmsturen voor me email;) Dan kan die me een mailtje sturen

Dekkz0r
27 mei 2008, 10:15
Ik ben 17... Nja ik zou zeggen vraag het eens. Stompetoren is wel een eind weg maar vraag het maar ;)
je kan me ook pmsturen voor me email;) Dan kan die me een mailtje sturen


Dude je woont toch in Alkmaar ? Dan is stompetoren echt niet ver hoor, die Gozer dat op t JanArentz bij het park(Rekerhout), en dat deettie elke dag op de fiets. Toen ik nog in alkmaar woonde fietste ik ook dagelijks naar HHW, Stompetoren en Oterleek ( :seriousf: ) naar vrienden enzo 8-)

Maar ik zal hem wel eens bellen dan, eens kijken of ie uberhoubt nog basst :P

stefano1010
14 oktober 2012, 14:26
Hey,
Ik ben bijna 15 en zit al 7 jaar op drummen.
heb je al een drummer gezocht of nog niet?
Ik vind het ook erg leuk om te rocken of liedjes als de golden earring te spelen.
Mail me even als je intresse hebt.

Groetjes

timobode
15 oktober 2012, 16:10
Hoi ik speel bas. dus als je iemand zoekt stuur dan een bericht op deze site naar mij. Ik speel ongeveer 1,5 jaar en woon in de buurt. Als je me in de band wil laat dan wat horen doeg.

Merlin
26 november 2012, 15:33
Hoi,

Ik ben een beginnend drummer en het lijkt me ook ontzettend leuk om in een bandje te spelen!
ik houd eigenlijk wel van alle muziek, vooral ritmische muziek. rock vind ik top!
misschien kunnen we wat regelen!
en ik woon in heiloo, dus dat is wel te doen.

Groetjes