PDA

View Full Version : vBullitin v3 end-of-life



HaroldA
26 mei 2008, 13:21
Wordt er eigenlijk nog (actief) ontwikkeld aan dit forum?

De datum bovenin staat al 8 jaar fout (25 mei 19108?) en in april is de 3.0 versie van de gebruikte forum software end-of-life (http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=268829) gegaan, wat betekent dat er geen security en bugfixes meer voor komen...

Ook zouden een aantal leuke features toe gevoegd mogen worden zoals RSS, integratie met gitaarmarkt en een centrale agenda...

Dirk_Hendrik
26 mei 2008, 17:17
Bij mij staat daar toch echt gewoon 26/5/2008.

HaroldA
26 mei 2008, 17:20
Bij mij staat daar toch echt gewoon 26/5/2008.
GitaarNet | Aanbiedingen | GitaarMarkt 26/5/108 ;)

Kim Wilson
26 mei 2008, 17:22
Dat ligt dan aan jou(w systeem), want hier is het ook gewoon 2008.

Rinze
26 mei 2008, 17:33
Zelfs ik ben al in 2008 aangekomen...

HaroldA
26 mei 2008, 17:40
Dat ligt dan aan jou(w systeem), want hier is het ook gewoon 2008.
Ik heb gewoon een standaard Xubuntu systeempje met Firefox, dus zo volledig mogelijk volgens de gangbare en open standaarden...

Ik heb het al gevonden... Microsoft heeft een eigen 'invulling' gegeven aan de javascript functie getYear(). Die functie zou het aantal jaren sinds 1900 weer moeten geven:

98, 99, 100, 101, 102, 103, ...

MS dacht dat ze op eigen houtje deze spec mochten veranderen in:

98, 99, 2000, 2001, 2002, 2003, ...


Important: The getYear() method should no longer be used. Use the getFullYear() method instead

Dit zal ongetwijfeld opgelost zijn in een nieuwe versie van dit forum ;)

RoelTM
26 mei 2008, 19:14
ow, ik dacht dat het nog het jaar 108 was...

Mithrandir
26 mei 2008, 20:12
Volgens de laatste berichten word er al een tijdje (jaartje ofzo) gewerkt aan een volledige update van het forum. Maar ik heb verder geen idee wat de status daarvan is.

Dat het forum hevig verwaarloosd word door de eigenaar is in ieder geval een feit.

Arvoitus
27 mei 2008, 01:16
Ik heb gewoon een standaard Xubuntu systeempje met Firefox, dus zo volledig mogelijk volgens de gangbare en open standaarden...

Ik heb het al gevonden... Microsoft heeft een eigen 'invulling' gegeven aan de javascript functie getYear(). Die functie zou het aantal jaren sinds 1900 weer moeten geven:

98, 99, 100, 101, 102, 103, ...

MS dacht dat ze op eigen houtje deze spec mochten veranderen in:

98, 99, 2000, 2001, 2002, 2003, ...



Dit zal ongetwijfeld opgelost zijn in een nieuwe versie van dit forum ;)
Gek dat ze niet van PHP gebruik maken?

Kim Wilson
27 mei 2008, 09:35
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit het snelste én prettigst werkende forum vind van alle forums waar ik inmiddels al ben geweest.

Rinze
27 mei 2008, 09:58
Je bedoelt dat je op nog meer fora komt? :chicken: Ik durf niet naar je postcounts elders te vragen...

Kim Wilson
27 mei 2008, 10:01
Valt reuze mee hoor. Er zijn nog twee forums waar ik min of meer regelmatig kom, maar daar post ik niet zoveel, en kom ik ook lang niet zo vaak als GN.

En je hoeft geen lid van een forum te zijn om te zien dat het minder goed werkt dan dit forum. :satisfie:

Rinze
27 mei 2008, 10:02
Dus je bent een polyforist ;)

Kim Wilson
27 mei 2008, 10:04
Ja, und? :gitarist:

HaroldA
27 mei 2008, 10:39
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit het snelste én prettigst werkende forum vind van alle forums waar ik inmiddels al ben geweest.
Dat is geen reden om het niet nog beter te maken... :rockon:
* Zoekopdrachten van 30 seconden???
* Niet zoeken op woorden van 3 letters en klorter. Probeer dan maar eens een topic over een jcm 800 te vinden ;)
* RSS notificatie (ook leuk om een feed van een zoekopdracht te hebben)
* Integratie met gitaarmarkt (voorkomt handtekening terreur)
* Centrale agenda (voorkomt handtekening terreur)
* Etc.

bass blom
27 mei 2008, 10:41
handtekeningterreur? :chicken:


>KLIK HIER<
of
hier
Orkestje:
OneInchMen - vette stoner geserveerd met een schop onder je kont!

Te koop:
Boss DD-6
Egnater TOL IE4 4ch 19" preamp*

Hout:
Gerrinez Les Paul Custom
Maya Les Paul Custom
Dean EVO Special Select
Ibanez RG560
Ibanez SGR1000

Volgorde:
X2 Digital Wireless > TU2 > PH2 > OD1 > CE2 > GE7 > DD6 > JCM800 2204

HaroldA
27 mei 2008, 10:42
handtekeningterreur? :chicken:
Which proves my point ;)



Ik gebruik ten minste nog kleine lettertjes en weinig kleurtjes...

hendrix2
27 mei 2008, 12:26
Dat is geen reden om het niet nog beter te maken... :rockon:
* Zoekopdrachten van 30 seconden???
* Niet zoeken op woorden van 3 letters en klorter. Probeer dan maar eens
* Etc.
over de rest weet ik niet veel, maar ik ben lid van nog enkele andere fora's waar zoeken op 3 letterwoorden ook niet lukt. Ergens snap ik dat (zoek in een systeem dat wél 3 letterwoorden kent maar eens op les paul... dan krijg je woorden al 'lessen', lesboek, alles, ...kortom elk woord met les in..) maar uiteraard is het gezien de gitaargerelateerdheid (meer dan de helft van de pedaaltjes hebben combinaties als mt, rat, x20 enz...) wel handig om dat wel te kunnen zoeken...

HaroldA
27 mei 2008, 14:16
over de rest weet ik niet veel, maar ik ben lid van nog enkele andere fora's waar zoeken op 3 letterwoorden ook niet lukt. Ergens snap ik dat (zoek in een systeem dat wél 3 letterwoorden kent maar eens op les paul... dan krijg je woorden al 'lessen', lesboek, alles, ...kortom elk woord met les in..) maar uiteraard is het gezien de gitaargerelateerdheid (meer dan de helft van de pedaaltjes hebben combinaties als mt, rat, x20 enz...) wel handig om dat wel te kunnen zoeken...
Daarom gebruik ik altijd mijn vriend Google: site:gitaarnet.nl/forum les paul (http://www.google.nl/search?q=site%3Agitaarnet.nl%2Fforum+les+paul)

Mufftin
4 juni 2008, 14:31
weetje wat ik me eigenlijk afvraag wie is de eigenaar van gitaarnet en oprichter? En post deze hier nog weleens?

MissYeh
9 juni 2008, 04:27
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. de toekomst van gitaarnet.nl :)

Groetjes Kana

grayfink
9 juni 2008, 08:07
http://www.smm.nl/index.php?id=252

Ido Hurkmans dus.

MissYeh
9 juni 2008, 13:37
En je bent de man achter Gitaarnet.
Dat is wel m’n kindje inderdaad. Ontstaan vanuit m’n hobby, gitaarspelen, en inmiddels een goed lopende site met adverteerders.

Toendertijd ontstaan vanuit hobby en nu...? Gaat het alleen om het goed lopen en adverteerders? ... :(

Riky
12 juni 2008, 01:37
Toendertijd ontstaan vanuit hobby en nu...? Gaat het alleen om het goed lopen en adverteerders? ... :(

Prof gitaristen zij toch ook begonnen met gitaar spelen als hobby... Op een gegeven moment kom je erachter dat je er geld mee kunt verdienen... Wat is daar mis mee?

MissYeh
12 juni 2008, 03:32
Prof gitaristen zij toch ook begonnen met gitaar spelen als hobby... Op een gegeven moment kom je erachter dat je er geld mee kunt verdienen... Wat is daar mis mee?

haha! Wijsneus :p ..Je hebt kennelijk de indruk van mij gekregen dat er iets mis is het het verdienen van geld middels muziek hetzij als hobby of als pro. Be my guest...iedereen die er ook maar iets mee kan verdienen moet het zeker doen....als hij of zij dat wil.

In deze thread gaat het over de toekomst van gitaarnet, de ontwikkelingen... en ik ben geïnteresseerd of de website die ontstaan is uit zijn hobby (wellicht ook zijn passie) verder ontwikkeld zal worden...of dat het nu een goedlopende site is qua inkomstenbron en dat er niets meer aan gedaan wordt.

ETA: of dat hij het gewoon druk heeft met andere dingen..kortom.. ik ben gewoon benieuwd :)

Riky
12 juni 2008, 12:58
ok.. dan heb je ik jevraag idd verkeerd begrepen. Dit kwam denk ik doordat je deze: :( smiley erbij had gezet waardoor je een teleurgestelde indruk mee achterlaat. Daardoor dacht ik dus dat jij teleurgesteld was en dacht dat het nu te commercieel was:)

Snappie..?

Laters

MissYeh
14 juni 2008, 13:56
ok.. dan heb je ik jevraag idd verkeerd begrepen. Dit kwam denk ik doordat je deze: :( smiley erbij had gezet waardoor je een teleurgestelde indruk mee achterlaat. Daardoor dacht ik dus dat jij teleurgesteld was en dacht dat het nu te commercieel was:)

Snappie..?

Laters


Sir Yes Sir! It is alright! :)

Alberto
16 juni 2008, 23:01
Prof gitaristen zij toch ook begonnen met gitaar spelen als hobby... Op een gegeven moment kom je erachter dat je er geld mee kunt verdienen... Wat is daar mis mee?

Niets. Maar Robert Fripp zei ooit: "Muzikanten houden zich bezig met muziek, professionele muzikanten doen zaken. Wil je bezig zijn met muziek dan is het beter daar niet je beroep van te maken."
En dat citaat wordt keer op keer bevestigd als je nagaat...

Riky
16 juni 2008, 23:46
Niets. Maar Robert Fripp zei ooit: "Muzikanten houden zich bezig met muziek, professionele muzikanten doen zaken. Wil je bezig zijn met muziek dan is het beter daar niet je beroep van te maken."
En dat citaat wordt keer op keer bevestigd als je nagaat...

niet lullig bedoeld, maar ik reageerde op MissYeh z'n uitspraak (die ik dus verkeerd begrepen had), je hoeft dus niet nog een keer te gaan reageren op mijn uitspraak:D

later :lp: