PDA

View Full Version : inlays les paul classic bleken



pol
26 mei 2008, 09:56
vroeg me af of dat mogelijk is ? Ze zijn nogal snotachtig van kleur nu, niet dat ik dat zo erg vind, maar als ik dan toch aan het poetsen ben...

bass blom
26 mei 2008, 10:00
snot.. groen?

ik heb wel eens gelezen dat meerdere uren zon, al dan niet rest van gitaar afgedekt dat kan fixen.

Rormo
26 mei 2008, 10:43
Ik had de inlays op mijn classic ook liever wit gezien.

pol
26 mei 2008, 10:47
snot.. groen?

ik heb wel eens gelezen dat meerdere uren zon, al dan niet rest van gitaar afgedekt dat kan fixen.


cool, als de zon nog eens doorkomtt zal ik er ala Slash ergens op een bergtop mee gaan spelen :)

koentjo
26 mei 2008, 10:56
je zou em natuurlijk ook mee kunnen nemen onder de zonnebank.

erg intiem, versterkt de band die je al had.

pol
26 mei 2008, 10:59
ik speel niet in Manowar he :)

bass blom
26 mei 2008, 11:16
is geen onzin wat ik zeg hoor :stop:

ga maar zoeken op het lespaulforum

http://www.lespaulforum.com/forum/index.php?s=

zoek op yellow inlays
of inlay color

pol
26 mei 2008, 11:25
Ik geloof je wel hoor.
maar die nitro lak en hitte, moet ik dan wel mee oppassen, had mijn sg vroeger ook es te kort bij een blazende radiator laten staan, lak van de hals is erdoor losgekomen, heb de hals dan maar volledig afgeschuurd en in de olie gezet.

Braindead
26 mei 2008, 16:34
Zo te horen heb je die SG niet te kort maar eerder te lang bij een blazende radiator laten staan. :-) Een Belg zeker?


Ik geloof je wel hoor.
maar die nitro lak en hitte, moet ik dan wel mee oppassen, had mijn sg vroeger ook es te kort bij een blazende radiator laten staan, lak van de hals is erdoor losgekomen, heb de hals dan maar volledig afgeschuurd en in de olie gezet.

pol
26 mei 2008, 18:06
Zo te horen heb je die SG niet te kort maar eerder te lang bij een blazende radiator laten staan. :-) Een Belg zeker?

idd, te kort als vlakbij :)