PDA

View Full Version : Dj



Dj_Tuning
25 mei 2008, 23:45
Hallo mensen, Ik ben Danny, maar vaak ook Dj genoemd.

Ik ben 25 jaar, en (ja ik schaam me rot :( ) ben pas 2 1/2 maand zelf bezig met gitaar spelen.


Ik ben gelijk begonnen met een electrische gitaar, omdat dit mij gewoon meer trekt. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar (hard)rock, en lichte metal :rockon:


Voor nu laat ik het hierbij, binnenkort zal ik een meer complete voorstel ronde doen ;)



Ciao! Dj

Tubescreamer
26 mei 2008, 09:52
Nou welkom! :cheerup: Nooit te laat om te beginnen hoor!
De voorstelronde was vrij compleet. We willen alleen nog weten WAT voor electrische gitaar je hebt....

rocker_71
26 mei 2008, 10:12
Hoef je je echt niet voor te schamen hoor!
Gewoon blijven volhouden, dan komt het helemaal goed.
Welkom iig!

Dj_Tuning
26 mei 2008, 16:11
Ik heb een starterspakket gekocht van Ibanez.

Er zat (duh :seriousf: ) een ibanez gitaar bij , de GRX-70
Een 10 watt versterkertje, stemapparaat, kabeltje..


Inmiddels heb ik de versterker vervangen voor een cube 20x, omdat het ik het lastig vond steeds de gain en volume op en neer te moeten draaien bij het afwisselen van cleane en vuile stukken.. Clean leek die versterker sowieso nergens op.

De kabel en het stemapparaat heb ik ook vervangen voor een beter exemplaar, en laat de gear voorlopig even voor wat het is. Ik ben nu wel tevreden zo 8-)


Volgende grote aankoop wordt een les paul, maar die komt pas als ik behoorlijk kan spelen, nu zou het meer voor de heb zijn, en dat vind ik toch ook wel weer zonde..

Ik zal binnenkort in het beginners topic eens wat filmpjes zetten van mijn "werk", en dat af en toe eens updaten. Het lijkt me wel leuk om zo te zien hoe ik vorder (of niet natuurlijk :seriousf: )


In ieder geval bedankt voor de reacties ;)



Ciao!