PDA

View Full Version : Even voorstellen dan...



String Walker
25 mei 2008, 16:54
Beste Gitaristen,

Ik ben Remco, 24 jaar, uit Sneek (Friesland) en sinds een half jaar helemaal verslaafd aan het bespelen van de akoestische gitaar. Vandaar dat ik me dan ook heb aangemeld op het GitaarNet forum. Ik was al een tijdje ingeschreven, maar heb nog niet echt tijd vrij gemaakt om mezelf voor te stellen ... dus bij deze.

Zoals gezegd speel ik de akoestische gitaar. Hiervoor ben ik september vorig jaar op les gegaan. Ik had al eerder eens de gitaar gepakt, maar zelfstudie was niks voor mij. Vandaar dat ik dus op les ben gegaan. Mijn hele leven houd ik al van gitaarmuziek, maar heb nooit de stappen ondernomen om op les te gaan.

Ik heb twee gitaren. Een Juan Salvador 1C (Spaanse Guitar) en een Ibanez SGT330E-HS Limeted Edition (Steel String Guitar). Die Salvador is eigenlijk niet zo geweldig, maar toen ik die kocht wist ik niet waar ik op moest letten. Het scheen een goeie lesgitaar te zijn, dus op die manier de aankoop gedaan. Momenteel ben ik dan ook op zoek naar een nieuwe gitaar en dat wordt dan waarschijnlijk een dure Alhambra.

Hieronder nog even een foto van m'n gitaren:

http://www.freewebs.com/rtd1983/Juan%20Salvador%201C%20%26%20Ibanez%20SGT330E%2DHS .jpg

Voor nu, speel ik nog solo en ben ik veel klassieke en spaanse werken aan het oefenen. Daarnaast ook een beetje jazz en blues. Uiteindelijk lijkt het me erg leuk om in een formatie te spelen, maar dat komt nog wel eens.

Dus als jullie nog eens een bericht van String Walker tegen komen, weten jullie nu wie het is :cooler:

Groeten,

Remco