PDA

View Full Version : stoortje



MikeDirnt
20 februari 2003, 19:57
ik heb sinds vanavond uit me versterker een soort stroomschok tik-achtig geluidje. Dat hij om de seconden ongeveer geeft. de versterker is wel geaard. Zou het aan de kabel liggen ? of maakt dat een ander soort geluid

Ruud
20 februari 2003, 20:50
Probeer het eens zonder telefoon in je rechterzak... of uberhaupt zonder telefoon in de buurt

jaalst
21 februari 2003, 13:08
Misschien moet je de EOD bellen.
Heb je soms een Asama Binladenbox?
...maaaaaak dat je weg komt hahaha



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jaalst op 2003-02-21 13:09 ]</font>

Venomer
21 februari 2003, 13:33
Zijn het tikken met vaste tussenpozen, of tikt het onregelmatig?

Heb je misschien een oplader in de buurt staan?

MikeDirnt
21 februari 2003, 15:24
Oooo ik sukkol :razz: me telefoon zat in me broekzak :razz: ehmm.. sluit dit topic maar :razz:

Ruud
22 februari 2003, 15:28
Kijk ook uit met de magnetron of afstandsbedieningen van vanalles (als je zapt en bast tegelijk tijdens het eten maken), die hoor ik ook in m'n bas,
misschien zijn der ook wel geesten mee op te roepen ofzo....

dikkie dik
22 februari 2003, 16:23
of net zoals mij, ik had 's nachts een keer mn amp aan laten staan met de bass ingeplugt uiteraard. toen werd ik wakker omdat ik mensen hoorde praten. maar wat bleek nou, het was een radio zender. dus af en toe wilt je bass ook wel als antenne spelen met je bass. :smile:

MikeDirnt
22 februari 2003, 18:26
Op 2003-02-22 16:23, schreef dikkie dik:
of net zoals mij, ik had 's nachts een keer mn amp aan laten staan met de bass ingeplugt uiteraard. toen werd ik wakker omdat ik mensen hoorde praten. maar wat bleek nou, het was een radio zender. dus af en toe wilt je bass ook wel als antenne spelen met je bass.


das een heel apart verhaal! :smile:
radio antenne's werken heel anders dacht ik dan je elementen van je bas, maar er gebeuren zoveel onverklaarbare dingen in deze wereld :razz: het zou best kunnen


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MikeDirnt op 2003-02-22 18:27 ]</font>

AntY
22 februari 2003, 19:09
in een band waar ik in speelde had een van de gitaristen ook radio noordholland ontvangst... maarja die had een squier met een brakke marshall dr naast

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: AntY op 2003-02-22 19:10 ]</font>

basswasp
22 februari 2003, 19:17
Bij radio-ontvangst is het meestal een lang en slecht geïsoleerd snoer, maar ook elementen kunnen radio-signalen oppicken.

In een muziekschool had de gitarist een keer de zanginstallatie van het oefenhok naast ons over z'n versterker :grin: