PDA

View Full Version : ==Stratman70: Beetje apart misschien==



Stratman70
25 mei 2008, 13:31
Mystery Song (http://home.wanadoo.nl/e.kosters/Raar.mp3)

Weer een mooi moppie muziek met piano en gitaar.
Wat vind je ervan?

Grtz. Stratman70

artnaz
25 mei 2008, 13:40
Waar is dat gekreun/geschreeuw goed voor? :???:

Maar wat instrumenten betreft vind ik het erg mooi, hoewel in het begin wat ritme betreft een beetje raar is, en de gitaar en piano iets te veel qua tone op elkaar lijken... Je lead tone is geweldig trouwens, maar dat krijg je ook wel met die gitaar... ;)

Maar haal eerst dat monster weg! :D

Pais
25 mei 2008, 13:53
Waar is dat gekreun/geschreeuw goed voor? :???:


+ 1 :nervous:


Maar wanneer ik dat uitban (wat helemaal niet makkelijk is) vind ik het een hardstikke mooi stukje. Tot 1:25 in ieder geval! (en na 1:48 ) ;)

Stratman70
25 mei 2008, 14:02
Hey, bedankt voor het luisteren.

Misschien toch een stukje uitleg erbij dan.

Het was een stukje muziek wat we ooit hadden gemaakt, maar eigenlijk zelf in eerste instantie niet zo heel bijzonder vonden. Tenminste... Dus maakten we er maar iets verrassends van, door er een stuk Jiskefet doorheen te mixen. Het is dus muziek met een vette knipoog en zelf zie ik het ook een beetje als een soort abstracte audio-kunst ofzo. Iets absurdistisch. Vandaar...
Af en toe een beetje gek doen met muziek, daar hou ik wel van.

Maar eigenlijk wel gaaf dat jullie de muziek wel mooi vinden.

@ artnaz: type eens op youtube RBTC in. Is ook wel iets voor jou misschien. Het zit ook in mijn gitaar. Ik vind het geweldig. Zelf ben ik inderdaad ook erg tevreden over de tone.

artnaz
25 mei 2008, 14:13
@ artnaz: type eens op youtube RBTC in. Is ook wel iets voor jou misschien. Het zit ook in mijn gitaar. Ik vind het geweldig. Zelf ben ik inderdaad ook erg tevreden over de tone.Ik heb hem al! :) Alleen nog niet geïnstalleerd helaas... Trouwens, welke versterker heb je nu? Ik meende laatst ergens gelezen te hebben dat je een Screamer wilde (ik kan me ook zwaar vergissen hoor)?

Maar weet je, bij de derde keer luisteren begin ik dat "RAAAAAARRRRRR" meer te waarderen! :D Alleen had ik er een wat meer een wederkerend schema/melodie (en daar heb je mooie van tussen zitten) in willen horen, en dat einde mag ook wel meer een "echt einde" zijn.

Maar nogmaals, apart, maar mooi! Ik pak snel mijn gitaar, ik krijg de kriebels van jouw tone... :satisfie:

Stratman70
25 mei 2008, 14:17
Ik heb een Thunder combo en die is perfect voor mij.

Gauw installeren man, die RBTC. Echt geweldig ding is dat.
Tof dat je het meer gaat waarderen. Tja, mijn vriendin en ik hebben een rrrraaarrrrrrr gevoel voor humor misschien? :D

bass blom
25 mei 2008, 14:24
RBTC.. is dat passief? ofwel, zonder batterijtjes? :chicken:
klinkt vet :p

artnaz
25 mei 2008, 14:32
RBTC.. is dat passief? ofwel, zonder batterijtjes? :chicken:
klinkt vet :pJa, passief. Ik heb hem trouwens opengemaakt, ik dacht "kan ik hem mooi zelf maken voor andere gitaren", maar die gasten hebben er allemaal zooi overheen gegooid dat je geen enkel component kan zien... :(

Je vriendin speelt de piano trouwens?

Gert-Jan
25 mei 2008, 16:16
Michiel Romijn erdoor gemixt....geweldig...subliem!!

Stratman70
27 mei 2008, 00:08
Yup! Thanx man!

Noid
30 mei 2008, 10:15
... RAAR ... :) Humor

segers
14 juni 2008, 00:05
hahahaha lol!!!!

DeiDRagonas
14 juni 2008, 01:13
Goed gespeeld en best grappig idd..

Maar vindt de leadsound nou niet echt om over naar huis te schrijven. Kan btw ook aan de opname liggen want die is ook errug matig met een bult faseproblemen en ruis.

Maar goed, zoals ik zei.. goed gespeeld en daar gaat t om toch.

Roy.

c.hultermans
17 juni 2008, 12:16
Hey Stratman, een mooi stukje muziek hoor!!! Vooral die bluesie momenten met je gitaar zijn schitterend en dan die twin erbij, toppieeee...

Alleen da geschreeuw ertussen, is een beetjeeeeeee uhmmmmm...... raarrr hahaha LOLLLL ;-)

Grtz,

Conrad

Chris Roos
17 juni 2008, 12:41
Tering wat melig hahaha lig nu nog dubbel.

Groet, B

VHsologitarist
18 juni 2008, 03:19
Geweldig :P wat een raaarrre sfeer zet je neer :)

Stratman70
27 juni 2008, 11:29
Hey bedankt voor het luisteren en jullie reacties! Tof!

The Lo Lands
27 juni 2008, 20:22
Beluisterd met een glimlach op mijn gezicht. Het zou zo ook een stuk raggende mannen kunnen zijn :D Instrumenten klinken heerlijk, raar... eigelijk ; )

cara pilser
29 juni 2008, 12:05
best raar, dat je dat raar ertussen mixed, heel raar, uiterst vreemd