PDA

View Full Version : Egoist



LJay
20 februari 2003, 19:48
Hey

Ik ben de gelukkige bezitter van een boss gt5. alleen klinkt ie geweldig maar bij de bandrepetie slokt ie alle ruimte op en kan je de zang en zelfs drums niet meer goed horen. volume is het probleem niet. ik denk dat het iets met frequenties te maken heeft maar hoe ik dit moet oplossen weet ik niet.

Gaarne uw immer spoedig en wijs advies,

LJay

Lacrymosa
20 februari 2003, 22:58
Probeer er wat midden uit te draaien, wat ook helpt is om em in de gitaar input van de amp te doen, de EQ van de amp allemaal op 12 uur te zetten (of het hoog en laag op 0 en het mid op max, moet je maar kijken wat het beste is)

CheerS!!

sash
20 februari 2003, 23:36
Draai er in ieder geval wat minder laag en wat meer hoog in en zoals lacrymosa al zei, draai even aan de mid knop, grote kans dat het daaraan ligt.

skabouter
21 februari 2003, 00:20
wij hebben een GT-3, en een GT-6 in de oefenruimte. maar we vinden juist dat het anderssom is. vooral bij distortion. hoewel, tis meer de gt-3 :grin: echt

sash
21 februari 2003, 00:25
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor amp je gebruikt.

Ic3gl0vE
21 februari 2003, 00:51
skabouter waar heb je het nu over/

sash
21 februari 2003, 00:54
Dat de GT3 en GT6 in hun oefenruimte juist geen sound wegzuigen.

jack to the bone
21 februari 2003, 10:36
stuur de gt5 direct door naar de eindtrap van je amp, en zet de voorversterker in de loop van je gt5.
zo voorkom je het gebruik van 2 pre amps tegelijk. draai inderdaad wat midden weg.
dat zou t moeten doen
bij mij werkt t perfect :grin: