PDA

View Full Version : Hoi hoi



Copieright
25 mei 2008, 11:12
Heey gitaarnetgasten,

Ik ben Colin en woon in Alkmaar. Speel nu ongeveer een jaartje gitaar en vind het erg leuk ;)
Ik heb 3 elektrische gitaren en 1 akoestische. Een 15watt inbanez versterkertje in combi met de boss me50.
Ik heb een:
Fender stratocaster (zou niet weten wel jaar die uit komt (erfenis van me vader dus is zo moeilijk vragen))
Een Ibanez les paul costum (ook al enige jaren oud weet ook niet precies wanneer)
En een Ibanez RG370 Zelf gekocht half jaartje terug.
Ik zoek eigenlijk ook nog beginnend bandje omgeving alkmaar. Als iemand dat ook wil laat het weten;) of weet je wat ik hoor het graag;)

Groetjes

Mr.Fingers
25 mei 2008, 11:24
Als je een fotootje plaatst van de strat, dateer ik 'm met plezier!

welkom!

Copieright
25 mei 2008, 11:28
Ik zal kijken hoe snel ik dat kan :P

budje
25 mei 2008, 11:30
Welkom! wedden dat iedereen het fijne van je strat wil weten?

veel plezier!

Mr.Fingers
25 mei 2008, 11:35
Ik zal kijken hoe snel ik dat kan :P

foto headstock (voor & achter), body (voor & achter) & totaalshot aub (om helemaal geen twijfel te hebben), en liefst een beetje scherp (ja ik ben een moelijke mens)

om hier foto's te zetten. trekken met digitaal fototoestel, uploaden bij imageshack.us (wel resizen naar 800x600, anders is het veels te groot), en dan als je foto geuploaded is, de onderste hyperlink "direct link to image", hier plakken tussen linkfoto , zonder spaties tussen de IMG-tags & de link. (of klik op het geel-grijze icoontje met een berg & zonnetje bovenaan de taakbalk, en plak daar je hyperlink in)

Copieright
25 mei 2008, 11:39
Ja ik weet hoe ik een foto moet uploaden op een forum ;) Maar toch bedankt voor de uitleg. Ik zal ze maken na woensdag (heb nu nog examens tot woensdag)