PDA

View Full Version : Eigen stukje muziek



xSophie
24 mei 2008, 21:39
Ik moet voor gitaarles een stukje muziek bedenken met niet zoveel noten als bridge voor als ik de akkoorden die ik eerder bedacht had te vaak gespeelt heb. Daar ben ik de laatste dagen mee bezig geweest en dit kwam er bij uit:

E ---12b--12--10------------------------------------------------------------------

B ----------------10--12b-------10--12b-(12)v-------------------------------------

G -------------------------11v----------------------------------------------------

D --------------------------------------------------------------------------------

A --------------------------------------------------------------------------------

E --------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nog niet zo heel lang les dus het kan best zijn dat dit technisch gezien echt bagger is, maar wat vinden jullie tot nu er van? Suggesties en andere dingen zijn altijd welkom.

Pais
24 mei 2008, 21:57
Ik denk dat men hier weinig mee kan. Een geluidsclipje zegt natuurlijk een stuk meer :)

pannekoek
25 mei 2008, 00:00
Ik denk dat men hier weinig mee kan. Een geluidsclipje zegt natuurlijk een stuk meer :)


idd, dit kan je op vele goede en slechte manieren/ritmes spelen