PDA

View Full Version : Toto covertje



JorikDekkers
24 mei 2008, 12:45
yo aan allen,

na een tijdje op t forum wordt t ook eens tijd om ook eens iets te posten.

reacties (en dus kritiek) zijn welkom!

Toto - Pamela (http://youtube.com/watch?v=mkXM6KjXpgQ)

Jorik

Gert-Jan
24 mei 2008, 14:12
Het geluid is te beroerd om het te kunnen beoordelen.....maar ik geloof dat het niet echt denderend is.....

JorikDekkers
24 mei 2008, 18:49
Het geluid is te beroerd om het te kunnen beoordelen.....maar ik geloof dat het niet echt denderend is.....

Tja het is zomaar even opgenomen met een telefoon. Na nog een keer luisteren zitten er wel een hoop storende fouten in, maar het ging me meer om het totaalbeeld.

Zou je iets specifieker kunnen zijn? Het was eigenlijk de bedoeling om hier concrete verbeterpunten voor mn spel uit te halen maar met reacties als 'niet denderend' kom je natuurlijk niet veel verder...

Gert-Jan
24 mei 2008, 22:42
Tja het is zomaar even opgenomen met een telefoon. Na nog een keer luisteren zitten er wel een hoop storende fouten in, maar het ging me meer om het totaalbeeld.

Zou je iets specifieker kunnen zijn? Het was eigenlijk de bedoeling om hier concrete verbeterpunten voor mn spel uit te halen maar met reacties als 'niet denderend' kom je natuurlijk niet veel verder...

Snap ik....maar wat verwacht je met zo'n crappy opname..een uitgebreide resentie? Het is gewoon niet te beoordelen zo.

Pais
24 mei 2008, 22:59
maar het ging me meer om het totaalbeeld.

Zou je iets specifieker kunnen zijn?

Juist het totaal is niet om aan te horen met zo'n opname. Hoor je dat zelf niet?

JorikDekkers
25 mei 2008, 16:44
tuurlijk het klinkt kut.

maar ik kan toch echt horen wat ik wel of niet speel
en of dat enigszins klopt... komt misschien ook
omdat ik weet wat ik speel.

Toch bedankt voor de reacties, ik zal kijken of ik
dan iets anders kan uploaden.