PDA

View Full Version : Fender EJ strat in 3TS?



FenderPlayer
23 mei 2008, 14:37
Hallo,
Ik ben van plan een fender EJ strat tegaan kopen, en nu ben ik een winkel tegengekomen die ze aanbiedt in 3-Tone Sunburst, terwijl Fender op de site en in de catalogus stelt dat deze gitaar alleen in 2-Tone Sunburst, CAR, BLK en White Blonde wordt gemaakt....Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
Alvast bedankt

Les Paul R8
23 mei 2008, 15:03
2 mogelijkheden:
1. Het is geen EJ
2. Winkel ziet 2-tone aan voor 3-tone

FenderPlayer
23 mei 2008, 17:50
nope, heb foto's gezien en het is echt een 3tone.
verder lijtk alles te kloppen, het EJ neckplaatje, de quartersawn tinted maple neck, 5 veren, zonder cover op de achterkant etc....
snap er niets van

Luke-wannabe
23 mei 2008, 17:51
Ik zou het niet vertrouwen...

Arjan12
23 mei 2008, 17:52
Wat is EJ?

Mr.Fingers
23 mei 2008, 17:53
Wat is EJ?
Eric Johnson

FenderPlayer
23 mei 2008, 17:57
Ik zou het normaal gesproken ook niet vertrouwen, maar het is een vrij grote winkel die shitloads aan dure gitaren heeft liggen, dus normaal gesproken had ik er niet bij nagedacht, maar dit viel me wel op.....

Arjan12
23 mei 2008, 17:59
Misschien eens contact opnemen met Fender. Ik vind het wel een raar verhaal.

FenderPlayer
23 mei 2008, 18:05
Jah goh, het zou dan voor het eerst zijn dat fender mn mail beantwoordt....

Ik heb na een hoop vruchteloze pogingen om contact met ze te krijgen de hoop zo'n beetje opgegeven.

Volgens mij ben ik ook bij lange na niet de enige die deze ervaring met de helpdesk/supportcenter of hoe je t wil noemen van fender heeft. :speed:

Squier4ever
23 mei 2008, 20:44
Jah goh, het zou dan voor het eerst zijn dat fender mn mail beantwoordt....

Ik heb na een hoop vruchteloze pogingen om contact met ze te krijgen de hoop zo'n beetje opgegeven.

Volgens mij ben ik ook bij lange na niet de enige die deze ervaring met de helpdesk/supportcenter of hoe je t wil noemen van fender heeft. :speed:

ene Wizz van dit forum werkt tegenwoordig voor Fender, PM hem eens....

Arjan12
23 mei 2008, 21:17
Jah goh, het zou dan voor het eerst zijn dat fender mn mail beantwoordt....

Ik heb na een hoop vruchteloze pogingen om contact met ze te krijgen de hoop zo'n beetje opgegeven.

Volgens mij ben ik ook bij lange na niet de enige die deze ervaring met de helpdesk/supportcenter of hoe je t wil noemen van fender heeft. :speed:

Je kan toch ook bellen.

Squier4ever
23 mei 2008, 22:01
Je kan toch ook bellen.

dan krijg je een kantoortrutje aan de telefoon die van gitaren evenveel verstand heeft als van stoeptegels, niks dus.

FenderPlayer
25 mei 2008, 13:09
Ik denk het, Squier4Ever zegt het :hippie:

Bedankt voor de tip, zal hem een PM sturen.