PDA

View Full Version : Fender - Champion 30 DSP



The_Cure
20 februari 2003, 18:05
Heeft iemand ervaring met de volgende versterker:
Fender - Champion 30 DSP
Graag (beargumenteerd :smile:. Ik heb gehoord (en gelezen op dit forum) dat de distorsion van de Fender versterkers niet echt heel goed is maar dat de clean wel beter is. Wat ik een pluspunt van de versterker vind is dat er standaard een aantal aardige effecten opzitten. Verder ga ik met die versterker niet optreden oid :wink:. Ik speel voornamelijk Rolling Stones (en nog meer ouwe rock) maar ook rhcp ed. Vind je deze keuze echt hélemaal niks heb je dan misschien een tip voor een andere in dezelfde prijsklasse,

Bij voorbaat dank!
Cure

ps: ik weet dat jullie veel van dit soort vragen krijgen en weet hoe irri het is, maar ik wil een (eventuele) "miskoop" vermijden door het hier aan jullie, doorgewinterde (en met gear om van te kwijlen), gitaristen te vragen.

pps: ik heb de reviews op harmony-central gechecked.

Experience
20 februari 2003, 21:14
Als je dr toch nie mee gaat optreden en je wil een veelzeidige versterker misschien moet je is gaan kijken naar een Line6? |Tenzij je een echte buizenversterker wil natuurlijk:)

LordSpeedyShit
21 februari 2003, 21:00
met een Fender versterker kun je dat heel goed spelen hoor
de Line6 dingen hebben wel veel meer mogelijkheden maar zijn ook wel prijziger (als dat geen probleem is, zeker doen!)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LordSpeedyShit op 2003-02-21 21:01 ]</font>