PDA

View Full Version : goedkope marshalls



pol
23 mei 2008, 11:47
weet niet of ik dat hier mag posten, maar bekijk deze prijzen eens voor nieuwe Marshalls :

http://www.soundslive.co.uk

560 euro voor een nieuwe greenback 4 x 12

amps ook een heel stuk goedkoper als hier.

Bernd Veenema
23 mei 2008, 11:53
Of 940 euro voor een JVM-410h

bass blom
23 mei 2008, 12:01
very cool indeed sir :satisfie:

classicrooock
23 mei 2008, 16:10
Of 940 euro voor een JVM-410h
ik heb de mijne 1700 betaald zeker dat hier niets mis mee is ofzo?? :chicken:

AART
23 mei 2008, 16:19
ik heb de mijne 1700 betaald zeker dat hier niets mis mee is ofzo?? :chicken:

Niets mis mee. Jij hebt em gewoon voor de NL adviesprijs gekocht(beetje aan de ruime kant in NL) en daar is ie onder de adviesprijs en met de huidige koers van de pond tov de euro is hij dara lekker goedkoop.

Renin
23 mei 2008, 20:55
Mm, dan denk ik niet dat jij je 2ehands 1960AV snel verkoopt voor die prijs ;)

ben vanhoof
23 mei 2008, 21:59
ik heb de mijne 1700 betaald zeker dat hier niets mis mee is ofzo?? :chicken:


Dat is wel erg veel. Begin dit jaar stond 'm in jukebox nog +/- €1350...

Als je er daar eentje besteld ga je hem zeker voor je koopprijs terug weg kunnen doen, zeker weten. Met de prijzen die tegenwoordig in Belgie en Nederland gehanteerd worden krijg je 'm wel weg voor €1100!!

AART
23 mei 2008, 22:02
Mm, dan denk ik niet dat jij je 2ehands 1960AV snel verkoopt voor die prijs ;)

Maar je moet vanuit de GB nog verzendkosten rekenen, en voor een 4x12 denk ik dan dat je bij mij toch redelijk uit bent(die dingen gaan in duitsland toch voor 800?).

bass blom
23 mei 2008, 22:12
€ 565 inc shipping, Tall AV :chicken:

Renin
23 mei 2008, 23:07
Mm nu ik nog eens goed kijk, zie ik geen 1960AV of BV staan. De keus beperkt zich tot de greenbacks en de gewone 75 watters.

Vreemd?

De TV zijn 4x25 watt greenbacks

TheGoliath
23 mei 2008, 23:27
zijn deze prijzen niet ex btw?

pannekoek
23 mei 2008, 23:35
er zit vast een addertje onder t gras, de prijzen zijn veels te goedkoop, hier kan je geen winst mee maken.

Puerco
23 mei 2008, 23:39
Damn, goede vondst. Ik zit momenteel te gassen op zo een TV cabinet, €777,- (+€8,- verzending) bij thomman, hier maar €565,- incl verzending. Dat scheelt meer dan 200 euro....
Kan ik die weer gebruiken voor speakers zoals een paar mooie alnico's, die in UK ook veel goedkoper zijn dan hier :)

bass blom
23 mei 2008, 23:49
zijn deze prijzen niet ex btw?

gooi maar wat in je mandje, dan zie je er VAT bijkomen.

ben vanhoof
24 mei 2008, 00:03
De prijzen die je ziet zijn wel inclusief vat. De shipping van bv een jvm kost €32, totaal op €978, wat nog n pak goedkoper is dan hier in de buurt. Een cabinet verzenden kost blijkbaar €47 extra, een gitaar (gibson les paul) €25...

heavy-metal-thunder
24 mei 2008, 00:04
gooi maar wat in je mandje, dan zie je er VAT bijkomen.

en hoeveel is de VAT daar? Want als je het niet zelf ophaalt, betaal je BTW-tarief van hier (21% voor B)

bass blom
24 mei 2008, 00:31
en hoeveel is de VAT daar? Want als je het niet zelf ophaalt, betaal je BTW-tarief van hier (21% voor B)

dat is dan toch alleen voor landen buiten de eu?

Bernd Veenema
24 mei 2008, 01:09
en hoeveel is de VAT daar? Want als je het niet zelf ophaalt, betaal je BTW-tarief van hier (21% voor B)

Dat misverstand kom ik hier zo vaak tegen.
Binnen de EU is er vrij verkeer van goederen. Dit houdt gewoon in dat je GEEN belasting en invoerrechten hoeft te betalen als je iets invoert uit een EU-land.

Rormo
24 mei 2008, 10:07
Het lijkt inderdaaad allemaal te kloppen. Maar ik snap wel dat mensen denken dat er een addertje onder het gras zit. Het lijkt wel to good to be true. :)

Bernd Veenema
24 mei 2008, 10:32
Marshall is natuurlijk wel een Brits merk. Het is niet zo vreemd dat het daarom goedkoper is dan in Nederland. Mesa is in Amerika toch ook veel goedkoper dan in Europa?

Clox
27 mei 2008, 11:28
Ik zit nu ook een beetje op die site rond te kijken. En het is inderdaad een stuk goedkoper. Een hotrod deluxe kun je bijna krijgen voor wat ze er op marktplaats meestal voor vragen. (ex. verzendkosten dan:P)

Nu zag ik alleen ook van die Sound City amps staan. Het enige dat ik er over weet is dat het de voorloper/afsplitsing van Hi-watt is. Cleane amps dus, iets waar ik naar op zoek ben. En vrij goedkoop. Ik kan er alleen bijna niets over vinden. Heb al een beetje zitten kijken op youtube ook voor demo's maar daar is ook niet echt iets duidelijks te vinden. Iemand ervaring met deze (nieuwe) Sound City amps?

DJ_HOEK
27 mei 2008, 11:40
Marshall is natuurlijk wel een Brits merk. Het is niet zo vreemd dat het daarom goedkoper is dan in Nederland. Mesa is in Amerika toch ook veel goedkoper dan in Europa?

nou dat zegt ook niet alles hoor, niet alles wordt in britannie gemaakt natuurlijk. Vooral de goedkopere producten worden natuurlijk in china ed gemaakt, bekend verhaal....
btw, Koch is toch ook niet echt goedkoper hier te koop dan bij onze buurlanden? sterker nog, thomann verkoopt ze voor minder dan bijv feedback.

Bernd Veenema
27 mei 2008, 12:06
Ok, maar als je ziet wat marshall versterkers op ebay.co.uk opbrengen schrik je ook. Die gaan echt voor minder dan niks weg. Ik denk dat het zeker met het feit te maken heeft dat het een Brits merk is. Zoals ik al zei, als je ziet wat een Mesa in Amerika kost en dat vergelijkt met wat een Mesa in Nederland kost zie je ook een enorm verschil. Verschil is wel dat Mesa volgens mij altijd in de USA worden gemaakt en de marshalls wellicht niet allemaal in de UK.

Renin
31 mei 2008, 11:33
Nou, we gaan het zien :D

Vandaag een 1960AC besteld bij een andere Britse winkel. Ik wilde per se de AC en niet de AX, omdat ik dat uiterlijk minder mooi vind. Bij genoemde winkel hadden ze alleen de AX en de TV met greenbacks.

Dus een zoektocht gedaan op muziekzaken in de UK en wat info gevraagd over verzendkosten e.d. De prijzen zijn over het algemeen op hetzelfde (lage) niveau. Ik moet voor de mijne ongeveer 460 pond betalen incl. VAT en verzending. Dat komt neer op zo'n 580-590 euro. De gewone 1960 kasten (de 300 watters) zijn helemaal spotgoedkoop in Engeland. Dan kan er nog eens zo'n 50-60 pond af. Tel uit je winst.

Nu dus maar afwachten en hopen dat het allemaal soepltjes gaat verlopen :S

BTW Volgens mij wordt de 1960AC ook niet meer gemaakt door marshall? Ik zag op hun site namelijk alleen nog maar de kasten met een vintage uiterlijk (AX en TV), terwijl er nog wel zat (internet)zaken zijn die de AC nog nieuw op voorraad hebben.

Renin
10 juni 2008, 17:11
En ja hoor, vandaag al binnen gekregen! Een fantastisch mooie Marshall 1960 classic (100w 4x greenbacks) inclusief wieltjes en (een merkloze) speakercable ^^

Totaalprijs: 584 euro! (inclusief verzenden!)

En het cabinet is in nieuwstaat, zonder krasjes of wat dan ook tijdens transport. Hij is verpakt in een stevige doos met daaromheen dat dikke plastic.

Binnenkort foto's!

the sure thing
10 juni 2008, 17:57
En ja hoor, vandaag al binnen gekregen! Een fantastisch mooie Marshall 1960 classic (100w 4x greenbacks) inclusief wieltjes en (een merkloze) speakercable ^^

Totaalprijs: 584 euro! (inclusief verzenden!)

En het cabinet is in nieuwstaat, zonder krasjes of wat dan ook tijdens transport. Hij is verpakt in een stevige doos met daaromheen dat dikke plastic. :eek: ( en 10 tekens)

gitaarfan
10 juni 2008, 18:23
hoi,

had even een vraagje. Als ik bij de winkel genoemd in de openingspost een marshall jvm 410h betstel, kan ik die dan hier gewoon in het stopcontact aansluiten of krijg ik er dan zo'n engelse stekker bij??

De prijzen zijn daar zeer aantrekkelijk, nog geen €1000,- (988,72) voor een JVM 410H incl. verzendkosten en VAT. Dus ik zit er stevig over te denken om er daar een te bestellen, aangezien m'n plaatselijke gitaarboer er 1400 voor vraagt.

thnx alvast. (en sorry voor het kapen van dit topic :satisfie: )

Renin
10 juni 2008, 18:58
geen idee, stuur ze even een mail zou ik zo zeggen. Je kunt altijd zo'n verloopstekker halen, aangezien het voltage volgens mij gelijk is met Nederland (al weet ik dat niet 100% zeker)

Puerco
10 juni 2008, 18:58
hoi,

had even een vraagje. Als ik bij de winkel genoemd in de openingspost een marshall jvm 410h betstel, kan ik die dan hier gewoon in het stopcontact aansluiten of krijg ik er dan zo'n engelse stekker bij??
In de UK gebruiken ze andere stekkers maar als je mailt zul je vast wel een euro stekker erbij kunnen krijgen en anders kun je die stekkers voor €2,- bij elke elektra/computerwinkel kopen toch, kijk maar achterop daar zit zo een zelfde power aansluiting als bij je computer.

Renin
10 juni 2008, 19:00
Ik heb hem trouwens van coda music UK, en niet van sounds live. Zeer vriendelijke mensen daar, en gewoon met de bankoverschrijving betaald en niet via credit card. Een kennis van mij heeft hem van Soundslive, en daar duurde het zeker 17 dagen voordat hij zijn cabinet had (1960TV), maar wel ietsje goedkoper (400 pond exclusief verzending)

ben vanhoof
10 juni 2008, 19:21
Eigenlijk als je daar een jvm koopt voor pakweg €1000 en je vind 'm niet iets voor jou, dan krijg je'm volgens mij hier wel kwijt voor €1100 of meer. Zeker als de prijzen hier rond de 1400-1500 liggen.

QueenSRVJW
10 juni 2008, 19:36
Inderdaad zeer aantrekkelijk, zijn er al meer mensen met ervaringen?

BartL
10 juni 2008, 19:55
Wil zoiets (JVM o.i.d.) heel graag kopen vandaar. Maar ik ben zo bang hoe dat dan zit met garantie e.d.

Iemand daar ook ervaring mee?

QueenSRVJW
10 juni 2008, 20:00
Een fender blues junior die bij mijn lokale muziekhandel 560 is is daar 420:P

gitaarfan
10 juni 2008, 21:17
De voltages zijn niet helemaal gelijk, hier in nederland 220 en in de UK 240 volt dacht ik. gaat dat nog problemen opleveren of zijn de marshalls die hier worden verkocht in constructie niet anders en kunnen ze met allebei de spanningen overweg?? anders heb ik in geval van een verkeerde kabel nog wel ergens een computer power cable liggen :)

Renin
10 juni 2008, 21:25
Foto van het nieuwe cab staat bij het draadje "post je stack" 8-)

de_stoffel
10 juni 2008, 21:45
Ik zit nu ook een beetje op die site rond te kijken. En het is inderdaad een stuk goedkoper. Een hotrod deluxe kun je bijna krijgen voor wat ze er op marktplaats meestal voor vragen. (ex. verzendkosten dan:P)
City amps?

Ik heb mijn Hot Rod deluxe voor €30 meer nieuw gekocht bij mijn lokale winkel.

crapton
10 juni 2008, 21:53
De voltages zijn niet helemaal gelijk, hier in nederland 220 en in de UK 240 volt dacht ik. gaat dat nog problemen opleveren of zijn de marshalls die hier worden verkocht in constructie niet anders en kunnen ze met allebei de spanningen overweg?? anders heb ik in geval van een verkeerde kabel nog wel ergens een computer power cable liggen :)

[TECHNIEK AAN]
Uit Wikipedia:
Om de spanningen die in diverse landen gebruikt werden te harmoniseren is in Europa (http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_%28continent%29) (in CENELEC (http://nl.wikipedia.org/wiki/CENELEC)-verband) besloten geleidelijk de spanning op het lichtnet overal naar 230 volt te brengen. Voor Nederland betekent dit dat de spanning de afgelopen jaren verhoogd is van nominaal 220 volt (±10%) naar 230 volt (+6%/-10%). Niet alle landen veranderen de spanning op het lichtnet ook daadwerkelijk, maar door creatief schuiven met de toleranties (http://nl.wikipedia.org/wiki/Tolerantie_%28specificaties%29) vallen uiteindelijk de oude normen van 240 volt in Groot-Brittannië (http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot-Brittanni%C3%AB) en 220 volt voor vrijwel de gehele rest van Europa uiteindelijk zo uit dat apparaten geschikt voor 230 volt (±10%) in alle landen kunnen worden aangesloten.
[/TECHNIEK UIT]

Ofwel het zou geen enkel probleem mogen zijn... Je kan altijd nog kijken of er achterop een mogelijkheid is de spanning in te stellen. Overigens is de UK spanning hoger dan in NL, dus betekent dat de amp relatief iets te lage spanning krijgt (ca. 4% te laag), hetgeen ruim binnen de toleranties valt.

gitaarfan
10 juni 2008, 22:13
@ Eroosch: Thnx voor de info, die had ik nog niet gezien op wiki.

Als ik op de site van marshall de achterkant bekijk van de amp zie ik daar verschillende voltages staan bij de power aansluiting. 230V staat er ook bij, maar ook andere waardes die buiten het bereik vallen. maar ik neem aan dat het geen probleem moet zijn dan.

nogmaals, thnx :)

Daemon
11 juni 2008, 09:58
Gaaf topic :) En dit gaat werkelijk nergens meer over: Ik had eens bij de effecten op soundslive gekeken en kwam daar de eventide modfactor tegen. Die kost daar 360.75 euro en in duitsland +- 480 (ok, 403 voor mij, ik kan btw vrij kopen). Maar dat is ook nogal een gigantisch verschil. Toch maar even die site gebookmarked :)

Renin
11 juni 2008, 11:47
Kijk wel even goed of je de prijzen in euro's of ponden hebt ;)

Daemon
11 juni 2008, 12:27
Dat was in euro's ja ;)

renier
16 juni 2008, 15:20
damn zeg! toevallig op de site van dolphin music terecht gekomen, op zoek naar een Orange rocker 30 head. kost hier minimaal 999, vanuit daar verscheept kom ik op 766. dat scheelt gewoon bijna 25%!

even wat dingetjes vragen, en dan maar bestellen!

Felanovic
2 augustus 2008, 22:21
http://www.soundslive.co.uk

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij de bovenstaande,

ik heb een paar weken geleden een mailtje naar die lui gestuurd, om een JVM te bestellen, maar nog niks terug. Door vakantie periode en alles, heeft het geen haast (anders had ik wel gebeld), maar als iemand ervaring heeft heb ik toch de volgende vragen

- hoelang duurt het verzenden ongeveer ?
- hoe zit het met garantie ?
- hoe kan je het beste betalen ?

Later Felanovic

Gitaar4LifeDude
2 augustus 2008, 22:57
t enige wat mij nogal tegenstaat is dat je 't niet kan testen he. jullie daar geen problemen mee?

pol
3 augustus 2008, 10:13
winkels genoeg hier waar marshalls staan :)

Edovinus
3 augustus 2008, 10:34
Maar voor de prijzen die ze op deze sites hebben staan?

Jimwoud
3 augustus 2008, 14:19
Maar voor de prijzen die ze op deze sites hebben staan?
Dat waarschijnlijk niet, maar daar kun j wel jegitaar even inprikken om te kijken of hij bevalt. Is natuurlijk niet echt hoe je te werk zou moeten gaan, maar als het veel scheelt dan zou je dat kunnen overwegen.

Gitaar4LifeDude
3 augustus 2008, 16:52
maar met versterkers is 't net als met gitaren ze klinken niet 't zelfde ook al heb je 't zelfde model dus vandaar die vraag of jullie geen problemen hebben met 't niet testen.

ben vanhoof
4 augustus 2008, 11:18
Nooit meegemaakt dat versterkers van hetzelfde model anders zouden klinken op't zelfde cabinet en met dezelfde gitaar (en kabel om het af te maken)...

AART
4 augustus 2008, 11:22
maar met versterkers is 't net als met gitaren ze klinken niet 't zelfde ook al heb je 't zelfde model dus vandaar die vraag of jullie geen problemen hebben met 't niet testen.

Nooit meegemaakt en lijkt me ook erg sterk.

Kim Wilson
4 augustus 2008, 11:31
Bij versterkers, en helemaal de huidige massaproducten, zal het per exemplaar echt nauwelijks verschillen. Bij een gitaar heb je te maken met hout, dat is een natuurproduct waarvan de structuur bij geen plank hetzelfde is. Bij een versterker heb je die variabele niet.

Felanovic
4 augustus 2008, 11:33
http://www.soundslive.co.uk

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij de bovenstaande,

ik heb een paar weken geleden een mailtje naar die lui gestuurd, om een JVM te bestellen, maar nog niks terug. Door vakantie periode en alles, heeft het geen haast (anders had ik wel gebeld), maar als iemand ervaring heeft heb ik toch de volgende vragen

- hoelang duurt het verzenden ongeveer ?
- hoe zit het met garantie ?
- hoe kan je het beste betalen ?

Later Felanovic


Niemand met ervaring?

Solidkick
4 augustus 2008, 11:35
Even voor de/mijn duidelijkheid: vanuit de UK geen bijkomende kosten ivm invoerrechten?

bass blom
4 augustus 2008, 11:36
Even voor de/mijn duidelijkheid: vanuit de UK geen bijkomende invoerrechten?

omdat dat EU is?

Solidkick
4 augustus 2008, 11:43
omdat dat EU is?

Ja, volgens mij dus geen bijkomende kosten maar ik wil het graag zeker weten voordat ik m'n bestelling plaats.
Ervaringsdeskundigen?

JipStoop
4 augustus 2008, 11:44
Oeh, een Marshall JCM 800 2203.

Zal knallen worden op mijn studentenkamertje van 12 vierkante meter :)
Blijft voorlopig nog gewoon mijn Vox ben ik bang.

Solidkick
4 augustus 2008, 12:12
Laat maar.
Even wat oude facturen bekeken.
Geen bijkomende kosten voor het invoeren.

Solidkick
6 augustus 2008, 08:34
We gaan het zien en beleven.
Gisteren 2 1960B cabs besteld.
kosten incl. btw en aflevering: 950,-
Zodra ze binnen komen geef ik een update.

zjanke
9 augustus 2008, 08:32
Net effe zitten kijken. Op MP staat een 1974x met de vermelding dat de nieuwprijs 2045€ is. Kost inclusief verzenden ongeveer 1250€ bij soundslive.... :o

Solidkick
20 augustus 2008, 10:05
Primadeluxe dus allemaal.
2 1960 B cabs voor 973,- Eur (incl. transport en bankkosten)
Binnen 5 werkdagen afgeleverd door UPS.
Beide in de originele fabrieksverpakking en onbeschadigd.
Aanradertje.
Ik heb ze hier gekocht: http://www.andertons.co.uk/
Keurige service en rappe reactie op vragen per mail.
Hakken blijkbaar wel eens vaker met dit bijltje.

Turnkey was nog goedkoper maar bleek in surceance te zitten dus tijdelijk geen internet verkoop.

Felanovic
20 augustus 2008, 12:29
Thnx voor het bericht,

ik ga binnekort ook ff een bestelling plaatsen.

Puerco
25 augustus 2008, 18:15
Zojuist ook maar een bestelling geplaatst bij soundslive.
Zat al een tijdje uit te kijken naar een lekker vintage cabinet want ik speel mijn JTM45 nu over zo een harley benton 412 met V30's, goede speakers maar geen lekkere combinatie helaas.
Zat te twijfelen tussen die 1960TV met van dat bluesbreaker grillcloth en wat extra volume en hoogte, en tussen de 1960AHW de handwired met salt en pepper grillcloth.
Daar de TV van die chinese greenbacks heeft en de handwired G12H30 in de heritage (55hz) uitvoering heeft (de hendrix speaker:D) en die kast maar €100 duurder is, is het deze geworden; de Marshall 1960AHW
Kosten €614 plus verzendkosten. Daar deze cab in Nederland en Duitsland overal over de duizend euro kost en ik dus 400 "bespaard" had heb ik mezelf nog maar getracteerd op zo een Bluesbreaker2 pedaaltje, gemodeleerd naar de JTM45bluesbreaker sound (zelfde geluid als mijn amp dus) en hoop zo ook op wat beschaafder volume nog een lekkere sound te houden.
Koste nog €42, daar kwamen nog verzendkosten bij tot een totaal van ongeveer €694, zojuist overgemaakt.
Dat pedaal stond overigens bij "2 in stock" en de cab stond niks bij dus ik neem aan niet in voorraad. Zal me benieuwen dus hoelang het gaat duren maar houd rekening met het ergste. Zal uiteindelijk wel goedkomen neem ik aan, ik houd jullie op de hoogte als het zover is.

Nielsje
25 augustus 2008, 18:18
Goed bezig!

Goh, ik moet nog ff zo'n website vinden voor OCD's, Möllers, en en en en en ...:satisfie:

Puerco
25 augustus 2008, 18:21
Goh, ik moet nog ff zo'n website vinden voor OCD's, Möllers, en en en en en ...:satisfie:
+1 wie hem vind mag het zeggen....

ben vanhoof
25 augustus 2008, 19:14
Die 1960AHW kast is een zalige kast. Heeerlijk voor crunch toestanden!

Puerco
3 september 2008, 11:19
Ok even een update. Na bestelling was het cabinet inderdaad niet aanwezig, wel de straight versie maar niet de slanted. Inmiddels besteld, aangekomen een vandaag naar mij verzonden :D
Na bestelling kun je net als bij bv thomann netjes de status van je bestelling volgen. Na bestelling sturen ze een mail en vragen om terug te mailen NA betaling, dan leggen ze het spul vast klaar totdat de betaling bij hun binnen is.
Wel zo prettig, bij thomann heb ik wel eens meegemaakt dat ik iets bestelde dat op voorraad was en nadat mijn betaling binnenkwam was het ineens uitverkocht.... Tegenwoordig houden die na bestelling ook de spullen 10 dagen vast in afwachting tot ze het geld ontvangen hebben, mijn geklaag heeft blijkbaar geholpen :D
Ze (soundslive) hebben me ook verzekerd dat er inderdaad G12H30 HERITAGE speakers inzitten (even nagevraagd voor het geval Marshall ineens besluit om te gaan "bezuinigen") dus dat zit goed.
Betaling gaat trouwens in GBP waardoor de prijs nogal wat kan afwijken van wat op de site vermeld werd, in mijn geval was het iets minder dan ik gerekend had :)
Ik hoop over enkele dagen dan ook blij te kunnen melden dat mijn cabinet (en pedaaltje) de reis ongeschonden gemaakt heeft, ik houd jullie op de hoogte!

Solidkick
4 september 2008, 07:17
En de pond blijft maar zakken :D

habbe
4 september 2008, 19:19
Okee,ik was van plan om een 2hands 4100 te kopen.Totdat ik dit forum ontdekte en dit hele verhaal even aandachtig heb gelezen.Nu heb ik ook even gekeken op soundslive.com en even aan t shoppen geweest.En kijk eens aan een marshall jcm800 2203kk helemaal compleet met verzending en al voor 842,09 euris.Terwijl ze hier voor (schrik :mad: )1525 euris te koop staan.Dit is toch bijna 700 euris verschil.Dus ipv van een knappe 2 hands lijkt me een nieuwe uit engeland stukken voordeliger.Is toch niet normaal 700 euros.Ik ga binnenkort deze bestellen en hou jullie wel even op de hoogte van de vorderingen,en jullie allemaal bedankt voor de info.

ben vanhoof
4 september 2008, 21:04
Ik snap eig niet goed dat nog niet iemand er een klein handeltje met opgestart heeft. Als je een beetje kapitaal hebt en je test graag versterkers laat je enkele gewilde heads overkomen, bv een 2061x, jvm410, 2203, dan kan je ze testen en er wrsch nog winst op maken als je ze verkoopt.

Ik denk er eig zelf weleens aan om mn jvm te verkopen voor €1100 fzo en er eentje laten overkomen voor €950. Dan heb ik nieuwe buizen en €150 winst...

the sure thing
4 september 2008, 21:13
Okee,ik was van plan om een 2hands 4100 te kopen.Totdat ik dit forum ontdekte en dit hele verhaal even aandachtig heb gelezen.Nu heb ik ook even gekeken op soundslive.com en even aan t shoppen geweest.En kijk eens aan een marshall jcm800 2203kk helemaal compleet met verzending en al voor 842,09 euris.Terwijl ze hier voor (schrik :mad: )1525 euris te koop staan.Dit is toch bijna 700 euris verschil.Dus ipv van een knappe 2 hands lijkt me een nieuwe uit engeland stukken voordeliger.Is toch niet normaal 700 euros.Ik ga binnenkort deze bestellen en hou jullie wel even op de hoogte van de vorderingen,en jullie allemaal bedankt voor de info. Ik snap ook niet dat de handelaren in NL hun prijzen niet laten zakken....

caliban
4 september 2008, 21:37
Ik snap ook niet dat de handelaren in NL hun prijzen niet laten zakken....
Zijn marshalls in Engeland niet sowieso een heel pak goedkoper, gewoon omdat het Engels product is.

Solidkick
4 september 2008, 21:45
Zijn marshalls in Engeland niet sowieso een heel pak goedkoper, gewoon omdat het Engels product is.

het is idd de combinatie van de goedkope pond en het kopen van een produkt in het land van herkomst.
Het adres waar ik m'n cabs heb gekocht verkoopt bijvoorbeeld ook alle amps van Cornford tegen (voor NL begrippen) belachelijk lage prijzen.
Kun je ze hier 2e hands nog niet eens voor krijgen.

caliban
4 september 2008, 21:48
het is idd de combinatie van de goedkope pond en het kopen van een produkt in het land van herkomst.
Het adres waar ik m'n cabs heb gekocht verkoopt bijvoorbeeld ook alle amps van Cornford tegen (voor NL begrippen) belachelijk lage prijzen.
Kun je ze hier 2e hands nog niet eens voor krijgen.
Hoe bedoel je de goedkope pond. En de reden dat ze in Nederland veel duurder zijn zou ook best wel eens kunnen liggen aan de invoerder die veel in zijn zakken steekt.

Lexvandoef
4 september 2008, 21:50
Hoe bedoel je de goedkope pond. En de reden dat ze in Nederland veel duurder zijn zou ook best wel eens kunnen liggen aan de invoerder die veel in zijn zakken steekt.

Dat is net als met de zwakke dollar, in principe zouden ze even duur moeten zijn, maar omdat de conversion rate voor ons erg gunstig valt is het ook een stuk goedkoper.

Solidkick
4 september 2008, 21:54
Hoe bedoel je de goedkope pond.

De pond staat op dit moment erg laag tov de euro.
Kopen in de UK is dus nu voordelig voor Euro landen.
Dat bedoel ik.

caliban
4 september 2008, 21:57
Dat is net als met de zwakke dollar, in principe zouden ze even duur moeten zijn, maar omdat de conversion rate voor ons erg gunstig valt is het ook een stuk goedkoper.
Ik wist niet dat de pond gezakt was, maar net even opgezocht. Dacht dat men vroeger zei 1 pond is zestig BEF (:D bef), terwijl ik nu uitkwam dat het 50 BEF zou zijn.
Ook weer wat bijgeleerd in verband met economie (de wetenschap waarover ik NIKS weet).

Puerco
4 september 2008, 22:13
Ook andere dingen zoals bv Fender stratjes kosten aanzienlijk minder daar dan in NL/DE. Ok die komen uit de US en de dollar staat laag maar waarom zijn die dingen hier dan nog steeds zo duur?
Heb een beetje het gevoel dat we hier een beetje genaaid worden in NL. Ben ook sterk geneigd om een leuk gitaartje daar te bestellen maar in tegenstelling tot een cabinet wil ik een gitaar wel graag eerst in mijn handen gehad hebben.
Mijn pakket (cabinet) is voor het laatst gescand bij de international hub van parcelforce. Het is onderweg en ik hoop het deze week nog in huis te hebben :)

pol
5 september 2008, 08:50
Winkels in België en Nederland kunnen ook niet rechtstreeks bij Marshall aankopen, die moeten via de importeur gaan, en die zal ook nog wel een vrij stevige winstmarge doorrekenen.

Is voor winkels hier dus onmogelijk om aan die Engelse prijzen te geraken.

vroeger was Duitsland ook interessanter als hier om dingen aan te kopen, dat is nu ook volledig verdwenen. Af en toe hebben ze nog een leuke aanbieding van dingen die ze met weinig winst verkopen, en in grote aantallen hebben kunnen inkopen, en dat is het dan ook.

caliban
5 september 2008, 12:57
Winkels in België en Nederland kunnen ook niet rechtstreeks bij Marshall aankopen, die moeten via de importeur gaan, en die zal ook nog wel een vrij stevige winstmarge doorrekenen.

Is voor winkels hier dus onmogelijk om aan die Engelse prijzen te geraken.

vroeger was Duitsland ook interessanter als hier om dingen aan te kopen, dat is nu ook volledig verdwenen. Af en toe hebben ze nog een leuke aanbieding van dingen die ze met weinig winst verkopen, en in grote aantallen hebben kunnen inkopen, en dat is het dan ook.
Kopen Duitse winkel ook niet vaak rechtstreeks bij de fabrikant?

habbe
5 september 2008, 13:34
Heb vandaag een mailtje gestuurd naar soundslive,over het aantal voltages en de garantie.Kreeg even later keurig een mailtje terug:

Hi Andre,

Thanks for your kind comments.



We would only supply a UK designed 230V amplifier, so this will work fine for you. You will get a 3 year UK warranty that has to be done in UK only, all you have to pay (if it goes wrong) are the carriage costs.



To get a total price just select ‘buy now’ and enter your country, you can also select currency.



Regards



Martin

Dus de versterker kun je hier gewoon inpluggen op 230v mischien alleen een andere stekker,en 3 jaar garantie,waarvan je de verzendkosten moet betalen.

Puerco
5 september 2008, 17:05
Vandaag bezorgd: 2 pakketjes, de ene mijn 1960AHW cabinet en de ander met het tevens bestelde bluesbreaker pedaaltje (of pendaal naar gitaarnet gebruik).
Best snel gegaan en geen bijkomende kosten of wat dan ook. Gelijk uitgepakt een eerst een WOW moment, dat ziet er echt schitterend uit. Mooi afgewerkt en een echte beauty....
Eerst maar even testen, voorzichtig eerst even met een multimeter de weerstand aan de plug gemeten (je weet het nooit, een losse draad en dus geen signaal en output tranny in gevaar), was rond de 14Ohm voor een 16Ohm kast (wel vaag, 4X 15Ohm speakers zou een 16Ohm kast maken....). Geen probleem hier dus, dan maar ingeplugd. Daar was het tweede WOW moment, het geluid.... Heel anders dan die V30 dingen, geen snerpend midhoog randje meer maar die heerlijke vintage rocksound (zoals celestion zegt "deze speakers staan voor de H in hardrock, als je ze wilt horen luister naar een willekeurige Hendrix opname"). Ze klinken in ieder geval lekker smooth met een heerlijke scheur maar nog wel heel erg als splinternieuwe speakers. Dat zal er snel af zijn, dit weekend komt een kennis langs met zijn basgitaar en daar raken speakers heel snel lekker van ingespeeld.
Gitaarnet vrienden natuurlijk niet vergeten en dus snel de camera ter hand genomen, dit is hem:
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0323.jpg
nog één
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0324.jpg
Het Marshall logo:
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0325.jpg
En het 100 logo in de hoek:
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0326.jpg

Puerco
5 september 2008, 17:08
En dit willen we natuurlijk zien; G12H30 met de groene kappen (heritage):
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0314.jpg
En van dichtbij, English made 55hz
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0316.jpg
Lekker simpel, geen gekloot met stereo/mono schakelaars die ik toch nooit vertrouw:
http://i6.photobucket.com/albums/y244/Puerco/100_0322.jpg

Nielsje
5 september 2008, 17:11
Iets kleinere foto's zou misschien handig zijn voor de meeste gebruikers ;)

Maar mooie kast man! Ziet er echt goed uit! Gefeliciteerd met je aankoop!

Puerco
5 september 2008, 17:14
Dank je!
Pics zijn erg groot uitgevallen he?! Zal even kijken of ik ze kan resizen..

edit: Done! Handige site die photobucket, foto's bewerken en resizen gewoon vanaf de pagina :D

Funkblaster
5 september 2008, 18:25
Even een vraagje:

Ik probeer een JVM410 en een 1936V cabinet te bestellen bij coda music. Elke keer als ik mijn betalingsgegevens heb ingevuld en ze bevestig, krijg ik een 404 error. Iemand van jullie die hier ervaring mee heeft? Ik heb het ondertussen 3 keer gedaan en steeds weer 't zelfde probleem.

Nielsje
5 september 2008, 18:28
Even een vraagje:

Ik probeer een JVM410 en een 1936V cabinet te bestellen bij coda music. Elke keer als ik mijn betalingsgegevens heb ingevuld en ze bevestig, krijg ik een 404 error. Iemand van jullie die hier ervaring mee heeft? Ik heb het ondertussen 3 keer gedaan en steeds weer 't zelfde probleem.

Euhm... Dit topic ging toch over soundslive.co.uk? Wat heeft dat dan te maken met coda music..?

Funkblaster
5 september 2008, 18:40
coda music was bij mijn weten ook al even voorbij gekomen

edit:

Ik heb hem trouwens van coda music UK, en niet van sounds live. Zeer vriendelijke mensen daar, en gewoon met de bankoverschrijving betaald en niet via credit card. Een kennis van mij heeft hem van Soundslive, en daar duurde het zeker 17 dagen voordat hij zijn cabinet had (1960TV), maar wel ietsje goedkoper (400 pond exclusief verzending)

Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?

Puerco
5 september 2008, 18:46
coda music was bij mijn weten ook al even voorbij gekomen

edit:


Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Stuur ze eens een mailtje, ik bestel wel vaker dingen via email. Zo kun je nog wat info vragen en is zelfs nog wat persoonlijker dan klik klik op een webpagina.
Of bestel bij Soundslive als het daar zelfs goedkoper is, hele goede service en werken ook best snel vind ik. Ik heb zelf iets langer dan een week moeten wachten maar dat was omdat het cabinet niet in voorraad was (wist ik bij bestellen). Je word ook net als bij thomann constant over het verloop van je bestelling op de hoogte gehouden. Overigens de meeste tijd gaat zitten in die internationale overschrijving, die duurt 2 a 3 dagen. Verzending van mijn cabinet was binnen 48 uur gepiept...

Funkblaster
5 september 2008, 18:59
zat ik ook al aan te denken maar die hebben de kast die ik zoek (1936 met v30's) niet in hun assortiment.

Nielsje
5 september 2008, 19:09
zat ik ook al aan te denken maar die hebben de kast die ik zoek (1936 met v30's) niet in hun assortiment.

Dat komt zeer waarschijnlijk omdat een 1936 volgens mij altijd geleverd wordt met de standaard speakers. Als er dus V30's inzitten (wat je wel eens ziet op marktplaats) dan zij die er dus achteraf in gezet.

Puerco
5 september 2008, 19:19
Dat komt zeer waarschijnlijk omdat een 1936 volgens mij altijd geleverd wordt met de standaard speakers. Als er dus V30's inzitten (wat je wel eens ziet op marktplaats) dan zij die er dus achteraf in gezet.
HIER (http://www.coda-music.com/product_info.php?cPath=28_88&products_id=3602) staat de 1936V met "vintage G12 speakers (waarschijnlijk dus V30).

TS: probeer ze dan gewoon te mailen als je perse die wilt hebben. Trap echter niet in de naam; V30's zijn geen vintage maar best wel modern klinkende speakers.

Nielsje
5 september 2008, 19:20
Hey, dat wist ik niet! Excuus!

Ik was er echt heilig van overtuigd dat ze alleen met die schelle krasbakken kwamen..

Funkblaster
5 september 2008, 19:35
HIER (http://www.coda-music.com/product_info.php?cPath=28_88&products_id=3602) staat de 1936V met "vintage G12 speakers (waarschijnlijk dus V30).

TS: probeer ze dan gewoon te mailen als je perse die wilt hebben. Trap echter niet in de naam; V30's zijn geen vintage maar best wel modern klinkende speakers.

daar ben ik me van bewust, heb de set meerdere malen getest en vond hem het lekkerst klinken met v30's

Nielsje
5 september 2008, 19:40
ik heb ook jaren V30's gehad, en die bevielen eigenlijk prima.
Maar nu ik die herritage speakers heb gehoord...ooooh..

Ben benieuwd, binnenkort op de Vox meeting waarschijnlijk een ac15 met alnico blue, maar ook een met een M20 (en wellicht schroeven Lex en ik in de zijne een G12-65H, maar dan is niet een meer met de standaard barfdale)

habbe
16 september 2008, 18:39
Vorige week de jcm 800 2203kk besteld bij soundslive.Kreeg keurig een mailtje waar je de status van de bestelling kan volgen.Vandaag even gekeken en de versterker is onderweg.Als t goed is kan ik over 2 dagen een leuk pakketje verwachten uit engeland :rockon: .Dus tot nu toe ben ik erg goed te spreken over soundslive.Hopelijk over 2 dagen meer.

Funkblaster
17 september 2008, 15:42
Het is gelukt, vandaag mijn 1936 met v30's en jvm 410 ontvangen:cooler:

Funkblaster
17 september 2008, 18:23
tadaah:

http://i12.photobucket.com/albums/a247/mhandlogten/SP_A0079.jpg


http://i12.photobucket.com/albums/a247/mhandlogten/SP_A0082.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a247/mhandlogten/SP_A0084.jpg

De DSL had ik al (te koop nu), de JVM en de cab zijn nieuw

ben vanhoof
17 september 2008, 18:37
Gefeleciteert, leuke set! Kan je met de jvm de sound van de dsl benaderen?

Realeigo
17 september 2008, 18:46
Die gaat er dubbel en dwars overheen geloof ik :P

caliban
17 september 2008, 18:48
Die gaat er dubbel en dwars overheen geloof ik :P
Zou ik ook denken.

habbe
18 september 2008, 18:09
Yesssss,vandaag mn nieuwe marshall 2203kk binnen,keurig binnen de 48 uur verzending die in mn e mail stond via soundslive.En dat voor 700 euro minder dan bij de plaatselijke muziekhandel.Nu nog even een mooi 2*12 cabinet er onder en dan :zz: http://i35.tinypic.com/2v13qro.jpg

ben vanhoof
18 september 2008, 18:18
Kom bij mij thuis is langs, je mag'm aan mn kast hangen als ik 'm ook is goed mag testen.

PeteRS
19 september 2008, 12:30
Gave bak...Zit er ook een leren armband met 9" nagels bij?

JimiDylan
19 september 2008, 12:44
Dat soundslive werkt echt goed volgens mij, ik krijg altijd binnen 10 minuten antwoord, goeie prijzen. Nu nog afwachten hoe lang het bij mij gaat duren, gisteravond besteld, mijn JVM410H

habbe
19 september 2008, 16:14
Gave bak...Zit er ook een leren armband met 9" nagels bij?


Haha,nee helaas niet.Wel een zakje met plectrums van de weledele heer kfk,en een mooie beschermhoes.

ACSlater
19 september 2008, 18:11
Ik had dit topic al een tijdje niet meer gevolgd maar heb er spijt van dat ik er weer ingedoken ben. Die prijzen verschillen zoveel met NL en DE dat ik de drang krijg om impulsaankopen te doen. KUT! Vooral met versterkers zijn ze goed bezig qua prijs. Jammer genoeg blijkt er geen addertje onder het gras te zitten om toch maar van de koop af te zien. De spullen worden netjes afgeleverd... €780,- voor een 100 watt Vintage Modern hmmmm

Jim Haagmans
19 september 2008, 18:49
zul je altijd zien dat ik zo'n topic lees als ik net mijn laatste geld aan een gram hasj, een fles port en een pizza heb uitgegeven..

ACSlater
19 september 2008, 19:08
zul je altijd zien dat ik zo'n topic lees als ik net mijn laatste geld aan een gram hasj, een fles port en een pizza heb uitgegeven..

Ik denk niet dat je met je laatste geld een versterker had kunnen kopen. Aan de hand van je boodschappenlijstje schat ik het op €30,- of had je een heel exclusieve port?

Jim Haagmans
19 september 2008, 19:21
Ik denk niet dat je met je laatste geld een versterker had kunnen kopen. Aan de hand van je boodschappenlijstje schat ik het op €30,- of had je een heel exclusieve port?

port: €3,-, gram hasj: €,7,50, pizza: €,2,05, ben student ;) maar toch voelt een budget van 0 zuurder, anders had ik misschien nog een plectrum kunnen bestellen just for the hell of it.

Henri H
20 september 2008, 00:10
Wil zoiets (JVM o.i.d.) heel graag kopen vandaar. Maar ik ben zo bang hoe dat dan zit met garantie e.d.

Iemand daar ook ervaring mee?Volgens mij heeft Bart nooit antwoord gekregen dus ik neem aan dat het garantie verhaal nog steeds onduidelijk is?
Mijn JVM heeft al een garantie beurt gehad bij Voerman dus ik zou dit wel in overweging nemen.
Ga ook eerst 's praten met je gitaarzaak in de buurt.
Misschien kunnen ze een goeie prijs maken.

habbe
20 september 2008, 09:40
Volgens mij heeft Bart nooit antwoord gekregen dus ik neem aan dat het garantie verhaal nog steeds onduidelijk is?
Mijn JVM heeft al een garantie beurt gehad bij Voerman dus ik zou dit wel in overweging nemen.
Ga ook eerst 's praten met je gitaarzaak in de buurt.
Misschien kunnen ze een goeie prijs maken.


Je krijgt 3 jaar garantie,die je wel moet voldoen in engeland.Je neemt even contact op soundslive,stuurt m op.Je moet alleen de verzendkosten betalen naar engeland.

Henri H
20 september 2008, 11:56
....pizza: €,2,05, .....goedkope pizza, trouwens de port is ook niet duur...

Felanovic
8 oktober 2008, 20:58
Yess,

JVM 410h + marshall ahw was binnen 9 dagen binnen. Thx voor dit topic !

Coolguy
9 oktober 2008, 20:06
http://img133.imageshack.us/img133/984/ampjeqx8.jpg

Mijn nieuwe Marshall JVM410H & 1960A Cab van Soundlive, vorige week maandag toegekomen. :rockon:

Soit: goede prijzen, goede service - ik kon wel niet betalen met Visa omdat hun site gewoon mottig bleef doen, uiteindelijk met een bankoverschrijving betaald.

ACSlater
10 oktober 2008, 10:33
Erg mooie set Coolguy en voor een mooie prijs denk ik zo

SloeGin
17 oktober 2008, 15:30
Als je niet thuis bent bij levering, wat gebeurt er dan?
Iemand al ervaring daarmee?

zjanke
17 oktober 2008, 15:40
Staat in de algemene voorwaarden: Dan krijg je een kaartje in de bus met een telefoonnummer waarmee je een nieuwe aflever afspraak kunt maken.

Brulmuis
16 december 2008, 14:42
Ik zat net te kijken op soundslive en het blijkt dat ze na 1 januari 2009 geen marshalls meer verkopen buiten de UK, het zal ongetwijfeld wel iets te maken hebben met de lage waarde van de pond.

Dus iedereen die nog iets wil bestellen, doe het voor de jaarwisseling

Nielsje
16 december 2008, 14:56
Ik zat net te kijken op soundslive en het blijkt dat ze na 1 januari 2009 geen marshalls meer verkopen buiten de UK, het zal ongetwijfeld wel iets te maken hebben met de lage waarde van de pond.

Dus iedereen die nog iets wil bestellen, doe het voor de jaarwisseling

Ah, gelukkig. Dan krijg ik ook weer serieuze reacties op m'n DSL top..

macwilliams
16 december 2008, 15:04
Ah, gelukkig. Dan krijg ik ook weer serieuze reacties op m'n DSL top..Of mensen reizen nu zelf af naar engeland

Nielsje
16 december 2008, 15:07
Of mensen reizen nu zelf af naar engeland

Ja, daar zal je een hoop winst mee maken :confused:

macwilliams
16 december 2008, 15:12
Ja, daar zal je een hoop winst mee maken :confused:
Vanochtend op het nieuws een stel dat geintervieuwd werd in londen. Ja de CD's en DVD's zijn daar veel goedkoper dan ik belgie......(en de reis was gratis??)

TimmU
16 december 2008, 15:24
Nou,dan bestel ik die JCM800KK wel voor januari.Top-versterker!

AART
16 december 2008, 15:53
Nou,dan bestel ik die JCM800KK wel voor januari.Top-versterker!

Sinds wanneer koop jij geen verroeste troep meer dan?:???:

iWishmaster
16 december 2008, 16:15
Ja, daar zal je een hoop winst mee maken :confused:

Stel dat je er met de auto heen gaat. Alle waardes een beetje afgerond om het overzichtelijk te houden:

-London is zo'n 1000 km rijden (retour, excl. 55km kanaaltunnel).
-Je rijdt 1/15 met de auto (benzine).
-De benzine kost ongeveer 1,15 euro per liter
-Ritje kanaaltunnel kost zo'n 75 euro
Reiskosten:
1100/15 * 1,15 + 75 = +/- 150 euro

Je koopt een Marshall JVM 410H en 1960BV cabinet:
-In Engeland: 1300 euro
-In Duitsland: 2300 euro

Je bespaart: +/- 850 euro

Wie gaat er mee naar London voor de kerstinkopen :dance:?

Nielsje
16 december 2008, 16:17
hey vriend, neem je ook een eventueel uurloon mee?
De tijd die je in de auto zit, verdien je niet veel...

Kim Wilson
16 december 2008, 16:19
Onzin. Als je vrij bent (en dat is bijna iedereen tussen kerst en oud&nieuw) kost het je geen dagen, dus ook geen uren waarin je anders geld had verdiend. Met de auto red je heen en weer trouwens nooit in één dag, dus er moet nog wel een hotelletje bij.

iWishmaster
16 december 2008, 16:24
Onzin. Als je vrij bent (en dat is bijna iedereen tussen kerst en oud&nieuw) kost het je geen dagen, dus ook geen uren waarin je anders geld had verdiend. Met de auto red je heen en weer trouwens nooit in één dag, dus er moet nog wel een hotelletje bij.

Op en neer in 1 dag wordt moeilijk inderdaad, niet aan gedacht. Hoewel 10-12 uur rijden op een dag op zich mogelijk is, maar niet bepaald relaxed. Maar plak er een weekendje London aan vast en je vriendin is ook weer blij. (nadeel is wel dat het prijsverschil dan een heel eind op is).

En niet iedereen werkt 24u per dag Niels :). En trouwens ik verdien geen 850 euro in 2 dagen.

macwilliams
16 december 2008, 16:35
Nou ik verdien die €850,- wel in twee dagen maar mijn werkgever vertikt ze uit te betalen. Ik vind dat je je uren niet in een tarief moet omzetten je gaat op die manier toch ook niet naar het schijthuis. eigen gerief kent geen tarief. Voor de rest mastercard.

TimmU
16 december 2008, 16:36
met hotel erbij bespaar je dus alsnog 200 euro, en dan krijg je nog een weekendje keihard seksen met je vriendin erbij!!

Nielsje
16 december 2008, 16:45
Daar hebben jullie natuurlijk ook wel weer gelijk in.

Maar als ik mezelf dan zou zijn, ging ik veel liever kijken naar een 2e hands marshall hier in Nederland, zoals mijn DSL bijvoorbeeld :D

Harry
16 december 2008, 17:00
schiet op zeg, klote-eind rijden voor een klote-versterker, en dan moet je nog aan de sex ook!! Bekijk 't...

habbe
16 december 2008, 17:28
schiet op zeg, klote-eind rijden voor een klote-versterker, en dan moet je nog aan de sex ook!! Bekijk 't...

Ja idd heb t bekeken.Ik denk dat ik maar zon klote jvm ga bestellen,geen klote eind rijden en ja sex moet maar thuis dan.Kan nog mooi in 2008:seriousf:

Kim Wilson
17 december 2008, 09:02
schiet op zeg, klote-eind rijden voor een klote-versterker, en dan moet je nog aan de sex ook!! Bekijk 't...
En bedankt voor de sig, Harry. :D

Renin
17 december 2008, 10:29
Kijk, je hoeft natuurlijk ook niet per se met de auto naar Londen......

Een bootticket naar de 1e beste Engelse plaats met een muziekzaak is natuurlijk ook voldoende. Kan je eten slapen, en sexen op de boot (met of zonder vriendin)

pol
17 december 2008, 11:08
zullen nog wel genoeg kleine muziekzaken zijn die geen probleem maken van verzenden.

Harry
17 december 2008, 11:26
En bedankt voor de sig, Harry. :D



:seriousf: