PDA

View Full Version : Dour 2008



Mike McCready
22 mei 2008, 19:33
Nu zo'n beetje het hele programma bekend is... nog mensen die gaan?

Ben vorig jaar voor het eerst geweest en er zijn dit jaar wel weer wat namen die ik absoluut zou willen zien:

Arid, Battles, Death by Stereo, Do Make Say Think, Droon, Enon, Fujiya & Miyagi, Foals, Goldfrapp, Heavy Trash, Ice Cube, Life of Agony, Madrugada, Meat Puppets, Modeselektor, Nebula, The Notwist, Quit Your Dayjob, The Raveonettes , Reprazent, Shout Out Louds, Roni Size, Tortoise en Woven Hand.

Absolute topper voor mij is The Notwist. Kan er tijdens de 2 optredens in Nederland niet bij zijn (zit ik in Bern bij het EK voetbal), dus ik denk dat ik zeker naar Dour ga. Hoop wel dat het iets beter is georganiseerd dan vorig jaar...

Geoffrey
22 mei 2008, 20:11
Als ze het nu nog niet kunnen organiseren..dan vrees ik dat ze het nooit meer zullen kunnen!

Dour stond altijd vast op mijn agenda van te doene festivals.. maar de laatste jaren vond ik dat de fun er wat af was.. misschien is dit nu al terug wat verbetert?

Dour: hasjes..... speed...... XTC.......
Klinkt dit bekend? :satisfie:

Bassbitch
22 mei 2008, 20:15
Ik ben dit jaar ook weer van de partij. Vind de line-up dit jaar wel wat teleurstellend maar omdat het toch wel een erg gezellig festival is gaan we wel.

The Notwist heb ik vorig jaar gezien, was wel tof!

Enneh Geoffrey: ja, dat klinkt wel bekend. Maar ach, je hebt het zelf in de hand toch?

Geoffrey
22 mei 2008, 20:30
Dat heb je zeker zelf in hand.. maar de jaren dat ik naar Dour ging liepen er verschillende (veel!) op de camping die zo "handelden" :satisfie:
Was wel grappig om zo aan je tentje te leggen en plots stond iemand voor hasjes..speed..xtc..?

Al bij al heb ik wel een goeïe tijd had op Dour.. maar het laatste jaar waren er vershillende (ernstige) relletjes en razzia's.. zo was de fun er wel rap af natuurlijk..

Mike McCready
4 juni 2008, 19:12
Tickets zojuist besteld! Nog 6 weekjes!

jammer dat Do Make Say Think is afgevallen. Maar leuk dat Ratatat erbij is gekomen!

Bassbitch
4 juni 2008, 23:12
Ik moet helaas afhaken wegens onvoldoende lichamelijke conditie. :(

Mike McCready
10 juli 2008, 18:35
En al een beetje zin in, iedereen die gaat? Ik kan niet wachten! Nog een weekje!!!

Mike McCready
21 juli 2008, 19:50
Dour stinkt niet meer! Echt super goed geregeld overal, zowel op het terrein als op de camping. Een heel stuk groter allemaal en het bezoekersaantal niet verhoogd. Nergens wachtrijen (zelfs nauwelijks bij de douche 's ochtends) Echt hulde voor de organisatie!!!

Muzikale hoogtepunten:
- The Notwist
- Life of Agony
- Enon
- Dub Trio
- Battles
- Ratatat
- The Raveonettes
- Roni Size/Reprazent
- Tortoise