PDA

View Full Version : goedkope pedalcase van Stagg



the sure thing
22 mei 2008, 15:41
Hallo,

Deze advertentie kwam ik tegen:

http://i76.photobucket.com/albums/j39/thesurething/pedalcase.jpg

Ze staan hier: http://www.laenenmusic.nl/index.html?lang=nl&target=d72.html

Dit vind ik persoonlijk ongelooflijk goedkoop! Zijn er mensen met ervaringen van dit merk?

Mitch
22 mei 2008, 15:51
Ik heb toevallig net zelf een gitaarkoffer van ze binnen voor een LP en oké, het is niet subliem, maar voldoet prima. Koffers en standaards wil ik best van Stagg, maar daar houdt het dan ook op ;)

Kim Wilson
22 mei 2008, 15:56
Ze zijn wel van ABS (kunststof). Ik heb er liever één van hout. Maar idd, duur zijn ze zeker niet.

Mr.Bluesbreaker
22 mei 2008, 15:58
Ik heb een goede pedalencase van Tretsom die menig tourbus en optreden overleefd heeft en die geeft geen krimp. Kocht ik voor 50 euro van marktplaats.
Heb ook een goedkopere case van Dimavery via een onlinestore voor 35 euro op de kop getikt, voor een paar pedalen die ik in de loop heb zitten. Die had na 1 keer in de bus al een forse deuk in de onderkant. Denk dat dat ongeveer te vergelijken is met het Stagg materiaal, het doet het prima, alleen de sluitingen worden erg snel lam, plus dat je vaak makkelijk door de buitenkant heengaat.

Ibanez666
22 mei 2008, 16:10
Zijn deze helemaal plat, of lopen ze wat schuin op?

the sure thing
22 mei 2008, 16:17
Zijn deze helemaal plat, of lopen ze wat schuin op?Ja dat is niet goed te zien, maar het lijkt alsof ze iets oplopen.... En plastic op zich is niets mis volgens mij, vooral "geperst platic" kan volgens mij wel wat heben, toch?

Ibanez666
22 mei 2008, 16:20
Ja dat is niet goed te zien, maar het lijkt alsof ze iets oplopen.... En plastic op zich is niets mis volgens mij, vooral "geperst platic" kan volgens mij wel wat heben, toch?

Op beide delen van je reactie heb ik helaas het antwoord niet. Voor het oplopen zou je contact met de leverancier op kunnen nemen.

Ibanez666
22 mei 2008, 16:24
op de site van Stagg zelf zijn de fotos duidelijker en hij loopt niet op en is daarmeevoor mij onbruikbaar

yanto
22 mei 2008, 19:16
Hij is idd gewoon plat. Ik heb de kleine versie en hij is zeker stevig genoeg. Was al een tijdje op zoek naar een klein betaalbaar pedalboard voor naast mijn grote en deze is echt ideaal. Het enige nadeel wat ik ondervond is dat de stoffen bekleding makkelijk loslaat onder het gewicht van sommige pedalen, een tube bizonkit lost dit gelukkig makkelijk op.

the sure thing
22 mei 2008, 20:44
... ik denk dat ik binnenkort maar eens een ritje naar Oosterhout ga maken.....

dekuif
23 mei 2008, 09:12
Ik heb hem zelf ook, werkt prima. Ze zijn inderdaad gewoon plat.


Ik weet dat Klomp muziek in Den Bosch ze ook heeft.

the sure thing
23 mei 2008, 09:44
Ik heb hem zelf ook, werkt prima. Ze zijn inderdaad gewoon plat.


Ik weet dat Klomp muziek in Den Bosch ze ook heeft.Dank! Da's weer een stukje dichterbij :)